Förslag - Skapa en dedikerad fastnålad tråd för värdering av datorhårdvara i Stationära datorer: Köpråd-forumet

Permalänk
Medlem

Förslag - Skapa en dedikerad fastnålad tråd för värdering av datorhårdvara i Stationära datorer: Köpråd-forumet

Hej,

Det skapas dagligen massor av nya trådar i underforumet Stationära datorer: Köpråd med frågan vad ens dator (oftast stationära) kan vara värd på andrahandsmarknaden.

Kan det inte vara en idé att skapa en dedikerad fastnålad tråd där alla kan ställa dessa frågor samlat och gemensamt i stället, ungefär likt tråden som finns för värdering av TV/skärm? "Vad är min begagnade skärm/TV värd?"
https://www.sweclockers.com/forum/trad/1611180-vad-ar-min-beg...

Tror det skulle leda till ett mer cleant forum i just denna del.

Tack på förhand!

Permalänk
Medlem

Tycker också det är en bra idé

Visa signatur

Ryzen 7800X3D | Zotac 4070 Super | STRIX B650E-I | Noctua NH-L12S | 32Gb DDR5 | Fractal Design Terra | LG CX55 | MacBook Pro 14" M1 Pro | Nikon Z6iii

Permalänk
Geeks
SweClockers

@edson Skapa tråden så kan jag klistra den

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify) » Pappa till Moderskeppet 1–3 » SweClockers chefredaktör 2007–2015 (Team Jonas, Emil, Jacob och Ytterberg)

Permalänk
Medlem

Bra idé, men stackars moderatorerna som kommer få spendera hälften av sin moderering på att flytta just den typen av trådar! 😅

Visa signatur

press nu1mlock

Permalänk
Medlem

Jag räknar 4 trådar?
https://www.sweclockers.com/forum/86-stationara-datorer-kopra...
Det känns som att du inte förstår vad forumet är till för. Det står ju "Hjälp med att köpa, sälja eller uppgradera stationär dator."

Det går inte att jämföra med TVtråden, det är inte en köp och säljrådsforumdel som i det här fallet.

Skrivet av Dimestam:

@edson Skapa tråden så kan jag klistra den

Enligt samma logik så bör alla köprådstrådar få en samlingstråd?

Det ni borde ha är taggar, så man kan filtrera på köpa eller sälja om man nu tycker det är jobbigt att de blandas...

Permalänk
Sötast

Jag antog alltid bara att "hjälp mig värdera" var en "gratisannons" där man hoppades på att få PM...