Permalänk

CS 1.6 offline

Har hört att det ska komma offline snart!

Visa signatur

Piteborna äro djärva och starka män som dödar björnar och annat med bara händerna. De är ett vilt och trotsigt släkte, ättlingar till de grekiska gudarnas giganter - Petrus Stecksenius-Graan 1731

Permalänk
Medlem

Det har funits en lan patch rätt så länge nu.

Ska finas nån post om dä här på spel forumet.

Permalänk

aja mitt fel då

Visa signatur

Piteborna äro djärva och starka män som dödar björnar och annat med bara händerna. De är ett vilt och trotsigt släkte, ättlingar till de grekiska gudarnas giganter - Petrus Stecksenius-Graan 1731

Permalänk
Medlem

Det finns en ryssk lan version. Som jag råkar ha

Visa signatur

Oldtimer :)

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd rensad*

DarkBob, amKo, Delarium., _Ogge_, Dissident och Norbius håller sig till ämnet i fortsättningen.

Visa signatur

The variable 'brain' is declared but never used

Permalänk
Medlem

Det finns ingen "Lan-patch". Bara en hemmahaxxad version av 1.5 med de nya banorna och vapnena. För övrigt stämmer det att Steam ska kunna startas utan uppkoppling mot internet innom en snar framtid (se: www.halflife.nu). Och så...Steam är inte samma sak som cs 1.6. När ska ni fatta?

Visa signatur

Scenery och flygplansutvecklare till X-plane 11 och FS2020
Besök gärna Flightsim Sweden på: https://discord.gg/QcWHZ2Q

Permalänk
Medlem

*snip*
lycka till

Inlägget rensat av damme, piratkopiering är inte tillåtet.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Clawf|nger
Det finns ingen "Lan-patch". Bara en hemmahaxxad version av 1.5 med de nya banorna och vapnena. För övrigt stämmer det att Steam ska kunna startas utan uppkoppling mot internet innom en snar framtid (se: www.halflife.nu). Och så...Steam är inte samma sak som cs 1.6. När ska ni fatta?

Varför finns det alltid idioter? Det jag menade var att man skulle kunna köra det på LAN okej? Eller kommer du med ngt annat negativt då? Blir alltid så irriterad när ngn ska komma "ingen som vet eller fattar osv" Ganska så irriterande! Jaja jag vet topicen är lite fel men man vill bara sprida lite glädje till dom som verkligen gillar spelet. Jag säger bara URSÄKTA!

Visa signatur

Permalänk
Medlem

kanon nyhet tycker jag Haplo, tackar, ska snart ha ett större Lan så det e kalas att höra

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av haplo_patrynier
Varför finns det alltid idioter? Det jag menade var att man skulle kunna köra det på LAN okej? Eller kommer du med ngt annat negativt då? Blir alltid så irriterad när ngn ska komma "ingen som vet eller fattar osv" Ganska så irriterande! Jaja jag vet topicen är lite fel men man vill bara sprida lite glädje till dom som verkligen gillar spelet. Jag säger bara URSÄKTA!

Vad dillar du om? Hans inlägg var inte det minsta negativt.
Vidare har man kunnat använda Steam på LAN-partyn ända sedan första släppet av det, bara man hade en internetuppkoppling. Det som däremot är nytt är att man nu kommer att kunna använda Steam även när man är nedkopplad. Vilket är jättebra.

Visa signatur

Gör annat nu för tiden.

Permalänk

Umm har du läst slutet?? "När ska NI fatta" det är det som jag blev lite grinig över. Jaja nu är jag det då inte längre Dessutom ville jag bara poängtera att man kan spela CS på LAN inget annat spel och JA det är genom steam men spelar det ngn roll att jag säger CS då det är det spelet jag menar???

Visa signatur

Permalänk

Jag tycker det verkar bra, tack för upplysningen.

Permalänk
Medlem

Var inte meningen att du skulle ta åt dig så haplo_patrynier. Gav bara lite upplysningar, lite riktat mot Zodi@k och amKo med. Måste försöka bilda dem.

Visa signatur

Scenery och flygplansutvecklare till X-plane 11 och FS2020
Besök gärna Flightsim Sweden på: https://discord.gg/QcWHZ2Q

Permalänk
Medlem

annars så är det en 1.6 LAN versionen (funkar inte på nätet) som är moddad så den körs utan STEAM , sedan finns det en rysk som är lite buggig, men det finns en engelsk som är precis som STEAM 1.6 ända skillnaden är att man inte startar det genom STEAM. Ser ut som vanliga STEAM 1.6 fast man startar det inte med STEAM. Och det bygger inte alls på cs 1.5. Sedan behöver man inte ange någon cd-key därför steam inte finns med. Det är en inofficiell LAN version.

Och de som inte tror på att det är vanliga cs 1.6 så är det bara kolla på alla systemfiler, samt att det fick stor uppståndelse på någon sida, men counter-stirke.net vill inte lägga upp versionen för de har en deal med steam, så de väntar på att steam fixar så man kan lira LAN även fast man inte har internet.

Permalänk

OK sorry blev lite sur bara

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Clawf|nger
Var inte meningen att du skulle ta åt dig så haplo_patrynier. Gav bara lite upplysningar, lite riktat mot Zodi@k och amKo med. Måste försöka bilda dem.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Jag använder den engelska versionen, nämnd ovan. Jag använder zbot vilket följde med nån bränd skiva man skaffat sig på något lan, men jag undra finns det andra botar man kan använda till denna versionen av steam som man kan köra offline???

Permalänk
Medlem

Lan versionen finns att hämta på fragbite.com tar 250-300mb nånting. Men det rysk eller koreanskt språk under instaletionen men efter det är det vanligt.