Permalänk
Medlem

sätta in hdd i xboxen

Har lilla frågan om detta.
Vilket e lättaste sättet ?
1. ghosta den rakt av med den gamla. vet dock inte om man måste låsa upp den då ?

2. installera den med installerX (om det är rätt prog)

Några andra alternativ.

har ett xecuter2 4983.06 -256k
dash ver +3935
om ni ville veta

mvh
/Z

Permalänk
Medlem

Sätt i hdn i boxen och använd superdisc. Är precis hur enkelt som helst. Det finns en bra guide på forumet på psxcare.com.

Det tar bara typ 10 min å sätta i en ny hd så det blir nog inga probs om du bara tar det lugnt!!

Permalänk
Medlem

jag körd med en guide från psxcares forum. annars e det som mrfrozen säger förutiom att man ska kopiera löite filer från gammla hdd till den nya

Visa signatur

hoppas detta är rätt forumdel

I am a signature TACODICK, please copy me to your own sig to help me spread.

Permalänk
Medlem

när jag skulle byta hdd första gången hade jag inte läst på så mycket men satte i hddn i datorn och körde ett program som hette hdprep elelr nåt sånt
körde det tog typ as lång tid för 160 hd sen satte jag bara i den i xboxen efter att ha kopierat typ lite filer från den gammla (E:/ och C:/) fundke utmärkt men fick dock inte båda partitionerna att funka :/ bioset stödde bara 137

Visa signatur

(Dator) :: Chassi : Phanteks P300 :: Cpu: Intel I5 13600kf :: Memory: 16GB ddr4 :: gfx: rtx 2080ti :: PSU : Corsair rm750x :: (/Dator)

Permalänk

ladda hem "superdisc". så e det bara o proppa in disken sen boota från skivan o välja "formatera"

Permalänk
Medlem

Många tack. låter hur enkelt som helst juh nu när ni säger det ;). det är enklare att fråga på swecs forum

Swec regerar / Zipper

Permalänk
Medlem

På E ligger sparningarna de ända du behöver ta backup på om du inte gjort nån specialmeny eller nåt du vill spara. Glöm inte o försök få me rätt fildatum när du kopierar dom annars får vissa gamla sparningar fel datum/tid.