Corsair Value S. PC3200 DDR-DIMM 1024MB Kit w/two matched Value Select 512MB

Permalänk

Corsair Value S. PC3200 DDR-DIMM 1024MB Kit w/two matched Value Select 512MB

En kort fråga bara.

Jag har ett MSI K8T Neo och Clawhammer 3400 nu undrar jag om

Corsair Value S. PC3200 DDR-DIMM 1024MB Kit w/two matched Value Select 512MB kommer funka på mitt mb?

Är tvungen å fråga så jag e helt säker då jag nyss köpte fel minnen som jag va tvungen å skicka tillbaka.

Permalänk
Medlem

Svar ja.

Visa signatur

”Det krävs talang för att lira hårdrock medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop”

Permalänk
Permalänk
Medlem

Jag fick dom minnena i mitt uppgraderingspaket och de var defekta, corsair value s. Ringde Datorbutiken och de sa att det har visat sig att corsair value select inte funkar bra med a64. A-DATA och Kingston är de som funkar bäst

Visa signatur

Intel Core i5 4670K @ 4.4 | EVGA GTX 970 SSC ACX 2.0 4 GB | ASUS Z87-Pro | Corsair Vengeance 8 GB DDR3 | Samsung 840 EVO SSD |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xyrax
Jag fick dom minnena i mitt uppgraderingspaket och de var defekta, corsair value s. Ringde Datorbutiken och de sa att det har visat sig att corsair value select inte funkar bra med a64. A-DATA och Kingston är de som funkar bäst

Vad är det för snack?

Corsair Value fungerar mycket bra med Athlon64.

Visa signatur

Luxman L-430 | Dynaudio Audience 42 | Nuforce Udac

Permalänk
Medlem

jag har kört dom på msi planka på 754 system inga problem. Även kört Kingston valuR 2x512Mb på både 754 och 939 planka fungerar mycket bra.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xyrax

Corsair V. select är några av de minnen som är absolut bäst till s939 enligt många.

Permalänk

Vad funkar bäst till S939 av A-DATA och Corsair Value select?

Ger A-DATA någon märkbar prestandahöjning jämfört med Corsair Value select?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tony Clifton
Vad funkar bäst till S939 av A-DATA och Corsair Value select?

Ger A-DATA någon märkbar prestandahöjning jämfört med Corsair Value select?

Vet inte men kingston valuR PC3200 2x512Mb stickor vet jag fugnerar