Anandtech testar miditower

Permalänk
Melding Plague

Anandtech testar miditower

<font style="font-size: 10pt"><b>Anandtech testar miditower</b></font> <small class="small">torsdag 8 september av <a href="mailto:nyhet@sweclockers.com">Bjorn</a></small><br>
<a href="http://www.anandtech.com/casecooling/showdoc.aspx?i=2525&p=1" target="_blank">Anandtech</a> har skrivit en stor recension och jämförelse mellan flera olika miditowerchassin. Åtta chassin testas, bland annat Aspire X-cruiser, Coolermaster Centurion 530, Antec P-180 och Lian-Li PC-V1000. Testet jämför ljudnivå, kylning och installation. Ett bra test om man funderar på att köpa ett nytt chassi.
<br />
<br /><i>For the enthusiasts, however, how easy it is to install and remove parts and how securely the case can hold those expensive components will be much more important, and it is this premise on which the rating system was based in this review. Both of the Antec cases show the maturity of the company and their willingness to do things a little differently from everyone else, which help them secure the top two spots in the noise levels test. The Lian Li's higher cost will certainly be unjustified to most, but with it comes the most thoughtful layout and greatest ease-of-use.</i>
<br />
<br />Läs hela testet hos <a href="http://www.anandtech.com/casecooling/showdoc.aspx?i=2525&p=1" target="_blank">Anandtech</a>.

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Hmm, jag blev faktiskt lite besviken över ljudnivån på P180:n i testet... (Speciellt på maxvarv då förstås)

Jag får layoutbuggar på sidan med Firefox 1.06 förresten... (artikeln fortsätter utanför "ramen" om ni förstår vad jag menar) Är det bara jag, eller har Anandtech slarvat med hemsidan?

Visa signatur

A modest man is usually admired, if people ever hear of him.

Permalänk
Hedersmedlem

Samma här med min Firefox 1.06

Jag letar själv efter ett bra chassi och Lian Li lådan verkar bäst.

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM