Permalänk

Äckligt jävla snyggt!

Permalänk
Medlem

sjukt jävla snyggt!

Visa signatur

:)

Permalänk
Medlem

GoTaLL ska nog prova men tror jag håller mig till gamla hederliga kalkandet

Permalänk
Medlem

GoTall, hur mkt skulle det kosta att få en chassida graverad på DH?

Permalänk
Medlem

om ett äpple skulle kosta 100kr så skulle jag vilja ha nånstans mellan 1-3 äpplen, med vissa undantag ..

Permalänk
Medlem

När du bestämmer priset, vad går du efter då?
Är det hur lång tid det tar eller hur avancerad den är?

Vad skulle kosta mest, en liten avancerad eller en stor lätt?

Permalänk
Medlem

det är ju DH så kan ju inte kräva så många äpplen som hemma .. så det blir beroende på hur detaljerat/stort/etc hur lång tid jag uppskattar det tar .. vill alltid ha äpplena i förväg dock

snitt pris 3 äpplen

Permalänk
Medlem

Gillat många av dina byggen och gravyrer.. men som många andra här sagt, detta var verkligen en av dom snyggare..

Sen att även jag är en fantast av drakar, keltiska motiv och Tribals kan väl kanske ha en avgörande roll i det tycket också..

Permalänk
Avstängd

Skit snyggt men luckan i fronten, jag själv tycker att du borde ha låtit den vara som den var på detta kortet:

Tycker den mest liknar en blomma här:

Det kanske var meningen men eftersom du bara har tribals och drakar runt resten av chassit så vet jag inte

Visa signatur

#1. Amd64 Athlon 3700+► PNY GeForce 7800GT ► Kingston 2x512 mb►Asus A8N-E ► WD Caviar 200GB ► <6781p 3Dmark05 oklockat>
#2. P4 2ghz, 768 mb ram, GeForce 3 TI 500
#3. P4 2ghz, 256 mb ram, GeForce mx440

Permalänk
Medlem

men sluta nu,alla dina moddar blir perfekta,lägg upp det på xtremesystems så alla kan ta del av ditt konstverk

Permalänk

grymt snyggt

Permalänk
Medlem

Det här är utan tvekan det snyggaste jag har sett!
Jag förstår inte hur du lyckas.....

Visa signatur

Workstation: Intel Core i5 750 <-> Ati Radeon HD5770 <-> Gigabyte GA-P55-UD3 <-> Corsair XMS3 1600 4GB<-> Corsair Vx550 <-> Windows 7
Server: Dell Dimension Intel P4 1.7ghz <-> 256mb rambus <-> Ubuntu 7.10

Permalänk
Medlem

Coolt. Fast ja gillade inte motivet på luckan.
Som sagt, hur fäste du plexit? Hittade inget svar.
Keep up the good work!

Visa signatur

Sist jag var aktiv här var nedan min setup, nu vet jag inte ens vad jag har för hårdvara under mina händer...

|AMD Athlon 3800+ Dual Core|DFI Lanparty Ultra-D Nf4|2048 mb Ram|DiamondMax160 gb 7200rpm|Tagan 2force 430w|Thermaltake Tsunami <---- Till salu!! |XFX 7800 GT 256mb |

Permalänk
Medlem

ok nu kan jag tacka Intel för Cpu´s som är på väg hem till mig .. kommer sitta en Extreme Edition i denna låda och den kommer synas i Gainwards bås under DH så om nån är intresserad som ska dit kika in på denna "monstermaskin" i hårdvara det kommer vara.

gällande fönstret .. dubbelhäftande tejp fungerar klockrent