Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av arde_81
Ja måste va blåst men jag hittar inget om denna telefon till det priset har dom tagit bort det?

Ja annonsen verkar borta:S ja som skulle beställt imorgon

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800XASUS Prime X570-P64 GB DDR4WD Black SN850 M.2 - 1TBNvidia GeForce GTX 1060 6 GBCorsair RM750X V2DEEPCOOL GAMMAXX L240 V2Fractal Design Define R5

Permalänk
Medlem

Jag fick tag på ett 520W nätagg av fabrikatet Atrix för 279:- på Pc-City. Säkert hur dåligt som hellst men va fan, kostar det 279:- är det värt att chansa

Köppte en Peak fleecetröja för halva priset också

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KulanZ
Ja annonsen verkar borta:S ja som skulle beställt imorgon

Jag ringde till vodaphone, och fråga varför annonsen stod kvar på deras startsida. kundtjänst sa "det kanske är bra att vi tar bort den". Jag förmodar att telefonen sålde slut igår, och då borde det va lägligt med att ta bort annonsen om 99/kr mån att ringa för, ingen bindningstid, fri anslutning, 500 sms + Mobil. Hoppas dom kommer med nåt nytt erbjudande.

Ledsen trådskaparen att jag gör din tråd så offtopic.

Visa signatur

Hail to the 2600k

Permalänk
Medlem

ja dom kan juh inte ha kvar den reklamen länge till, eftersom erbjudandet inte finns att tillgå.

Visa signatur

Veteran

Permalänk
Medlem

Bara kläder, en jävligt snygg blå/vit Fred Perry-skjorta från Solo som jag fick 30% rabatt på dvs 240 kr.

Visa signatur

(OSkar000) Morn\: jag trodde du såg ut som en liten ful skäggig nörd

Permalänk
Medlem

Bara kläder. Bl a en Tiger kostym som var 1000:- billigare.

Permalänk
Medlem

Salomon Streetracer 10 inkl. 910-bindning för 4500:-:D

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mr_cobra
Bara kläder. Bl a en Tiger kostym som var 1000:- billigare.

jag med! en sån här

Visa signatur

Apple iBook 12" - 1,33 GHz - 512mb RAM - 60gb HD, iPod shuffle 512mb och en SonyEricsson F500i

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av erict200
jag med! en sån här http://www.anytimecostumes.com/Merchant2/graphics/ccimages/02...

haha tror nog han menar märket "tiger".

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AdtranZ
haha tror nog han menar märket "tiger".

det menar du inte... aja ot som f*n

Visa signatur

Apple iBook 12" - 1,33 GHz - 512mb RAM - 60gb HD, iPod shuffle 512mb och en SonyEricsson F500i

Permalänk
Medlem

Är detta ett OK pris eller finns det någon liknande billigare?

http://www.siba.se/Product/UppTec_Ehome.aspx?Identifier=SE874...!

Netgear SC101 Storagecenter - 942 kronor!

Funderar starkt på att inhandla en sådan..

Visa signatur

Vill ni ha svar från mig underlättar det enormt om ni citerar mig.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av OJJE
Är detta ett OK pris eller finns det någon liknande billigare?

http://www.siba.se/Product/UppTec_Ehome.aspx?Identifier=SE874...!

Netgear SC101 Storagecenter - 942 kronor!
http://www.siba.se/Images/articles/4/SE87480.jpg

Funderar starkt på att inhandla en sådan..

haha, jävlar va brödrost-wannabe

Visa signatur

[Intel Core i5-3570K, Noctua NH-U12P SE2, ASUS P8Z77-V, Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 4x4GB, Powercolor Radeon 4870 1 Gb, 2x BENQ V2400 ECO + 1 Samsung syncmaster 940BF, Steinberg CI2.]

Permalänk
Medlem

Jag inskaffade en 42" plasma tv från elgigantens mellandagsrea, väldigt nöjd

Visa signatur

Spelburk: Lian Li O11D XL | R9 Ryzen 5950X |
Phanteks Revolt X 1000W | EVGA RTX 3090 FTW3 Ultra | G.Skill 3600MHz 64GB RAM | Samsung 49" C49RG90
HTPC 1: Streacom F1C | AMD A-5600K | Crucial M4 64 GB | 8 GB RAM @ 1866 MHz
HTPC 2: Raspberry Pi -> Raspbmc

Permalänk
Medlem

angående vodafone erbjudandet så gäller det fortfarande. Var på en vodafone butik i göteborg tidigare idag och snakade med dem där, de hade tre st modeller kvar den ena var någon motorola 550 eller nåt och så var det två andra som jag inte kommer ihåg

Köpte förövrigt en fred perry tröja för halva priset......älskar mellandagsrean

Visa signatur

Macbook White late 2007

Permalänk
Medlem

i butikerna så får du betala anslutningsavgift på 250:-

Visa signatur

Veteran

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av erict200
jag med! en sån här http://www.anytimecostumes.com/Merchant2/graphics/ccimages/02...

Haha

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DrRotmos
Eh, massivt trä?

Från IKEA.se: Skiva: Spånskiva, Björkfaner, Klar akryllack

Senast jag kollade är inte en spånskiva massivt trä.

Men ja, IKEA håller högre kvalitet än Jysk. Där med inte sagt att det är särskilt hög kvalitet.

Kvalitet och kvalitet.. Jag har ett Galant skrivbord jag också. Det har hållit hittills, men jag har iofs bara haft det i två år. 19" crt-skärm mitt på, hygglig belastning ivf. Det visar inga spår av slitage än så länge. Det har varit med om en flytt också. Så jag tycker att det är ett bra bord.

Permalänk

mellandags fynd eller inte, det låter kanon ialla fall. Om någon ser en H/K avr 235 för ett bra pris så kan väll den hojta till.. Ska införskaffa mig en sådan...;)

Visa signatur

Workstation:*Acer TimelineX 4830tg *8gb DDR3 1066MHz *Core i5, 2410M, *GeForce GT 540M 2gb, *80gb ssd intel x-25 g2*Griffin Elevator
HTPC:*Lian Li C36B*Gigabyte GA-MA78GM-UD2H*AMD Athlon X2 4850e 2.5GHz + Scyte Shuriken*2x1gb pc8500 corsair dominator*XFX Radeon HD5450 512MB - passivt*40gb ssd intel x-25 g2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av OJJE
Var nu nere hos Jysk och studerade utbudet av datorbord. Snacka om att jag blev lite sne på kvaliten på borden. Jävla pressat spån. Vågar man ens ställa ett glas vatten på bordet utan att den ska börja knaka. Nej fyfan. Åker förhoppningsvis till Ikea imorgon och inhandlar någon form av arbetsbord/datorbord av lite högre kvalité. Någon som kan rekommendera ett bord från Ikea?

Jag har denna i svart och är nöjd: http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?...

Permalänk
Medlem

Jag införskaffade en Canon Pixma MP800 med 3 uppsättningar patroner. Betalade drygt 5000:-
Jag kan inte säga annat än att jag är GRYMT nöjd. En helt otrolig skrivare !

Länk till skrivaren:
http://www.canon.se/for_home/product_finder/multifunctionals/...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av OJJE
Var nu nere hos Jysk och studerade utbudet av datorbord. Snacka om att jag blev lite sne på kvaliten på borden. Jävla pressat spån. Vågar man ens ställa ett glas vatten på bordet utan att den ska börja knaka. Nej fyfan. Åker förhoppningsvis till Ikea imorgon och inhandlar någon form av arbetsbord/datorbord av lite högre kvalité. Någon som kan rekommendera ett bord från Ikea?

Kollat med din kommun eller nått större företag på din ort om det finns nått begagnat bord?
Mitt bord kommer från vår kommuns källare dit dom bär allt dom byter ut eftersom...betalade typ 100:- för bordet och det är stort med ordentliga lådor i.

Så det kan vara en idè att ringa kommunen eller ringa runt till företag etc etc om man letar skrivbord/databord

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av OJJE
Var nu nere hos Jysk och studerade utbudet av datorbord. Snacka om att jag blev lite sne på kvaliten på borden. Jävla pressat spån. Vågar man ens ställa ett glas vatten på bordet utan att den ska börja knaka. Nej fyfan. Åker förhoppningsvis till Ikea imorgon och inhandlar någon form av arbetsbord/datorbord av lite högre kvalité. Någon som kan rekommendera ett bord från Ikea?

Mitt skrivbord är av "pressat spån", och det är säkert inne på sitt 7:e hela år nu. Ok, inte 100% helt, tangentbordsskivan är lite skadad i kanten men vad kan man begära efter 7:år Som nämnt tidigare så får du troligen pressat spån om du åker till IKEA också, jag jobbar med att tillverka delar åt dom så jag vet vad det är för material, åtminstone i just den serien vi gör (kan ju faktiskt finnas massiva saker också).

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X3D | ASUS ROG Strix X570-F Gaming | ASUS 3080 TUF | 32GB DDR4 3200MHz | Corsair HX1500i

Permalänk
Medlem

Kanske var lite otydlig när det gäller uttrycket "Pressat spån". I jämförelse så suger dem flesta skrivbord/datorbord i jämförelse med mitt nuvarande som är ett arbetsbord/monteringsbord där skivan är av massivt trä, EK-skiva och en järnben/ram. Har faktiskt ställt mig på bordet och hoppat så att båda fötterna lämnat bordsskivan och den höll. Men den är tyvärr lite för hög. Känner att jag börjar få lite förslitningsskador på armen osv.

Var nere hos Ikea och kollade på Galant och Jerker och Mikael-borden. Några såg riktigt trevliga ut och såg riktigt stabila. Men tyvärr var dem jag tänkt köpa för långa och får således inte plats. Så jag ska den närmaste tiden besöka lite fyndmarknader, loppisar osv för att se om man skulle hitta nått för en billig peng.

Visa signatur

Vill ni ha svar från mig underlättar det enormt om ni citerar mig.

Permalänk

köpte ett par Golvhögtalare, 2 st dubbla 8" tums basar, mellan register (ingen aning på storlek men ser ut som 4", och diskanten (super audio horn diskat) 250w.. 1200 kr paret + försäkring 100 kr rabbat så det blev 1353 kr med försökring som täcker allt utan stöld, så dom sa att jag kan slå sönder mina högtalare eller peta sönder dom så får jag nya, räcker att jag kommer tillbaka med 10% av högtalarn/a

Visa signatur

AMD Athlon 64 X2 Dual-Core 4600+, Asus M2NPV-MX, Patriot Extreme Performance 1024MB DDR 2 PC2-5300 667 mhz, Sapphire Radeon x1950pro 256MB

Permalänk
Medlem

Jag har spanat på en DV-kamera åt frugan ett tag för hon tycker att det bara är jag som köper "leksaker". Jag hade spanat in Panasonic NV-GS75E ett tag och blev förvånad/glad när OnOff (som jag egentligen hatar...) hade sänkt den med 1000 spänn. Så det blev en sån i morse.

Visa signatur

Opt144@2,52GHz@1,45V | MSI KN8 Neo4 Fi | Twinmos 2GB@180MHz@2,5-3-3-6-1T | 200GB Samsung Spinpoint | Leadtek Winfast 6600GT 128MB | SonataII

Permalänk
Medlem

Motorola V3 RAZR Black.
Philips 30" TFT HDblablabla
HP 17" TFT DVi osv osv.
Och kanske en dator.

Visa signatur

http://www.mobilabredband.se/ Forum för mobilabredband.

Permalänk

Inget fynd men idag köpte jag en Samsung 913N och ett Antec Sonata II chassi. Är mycket nöjd.

Visa signatur

AMD 64 3200+ "Venice", Antec Sonata II, 80 Gb Maxtor diamond plus 9,Western digital 200GB, MSI GeForce 6800GT, Maya MkII ljudkort, Abit ATX K8T800 Pro, Twinmos 2 GB, Samsung 913N