Permalänk
Medlem

2006 Fifa World Cup

Är det någon som har testat 2006 FIFA WORLD CUP? Är det bra?

Visa signatur

Lian-Li PC7 Miditower Scandinavian Edition SILVER ATX | Cooltek 600W Modular ATX 2.2 | MSI K8N NEO4-FI nForce4 Ultra | AMD Athlon64 X2 Dual-Core "Manchester" 90nm 3800+ 2.0GHz | Corsair TWINX2048-3200C2 2x1024Mb 400Mhz CL2 | Western Digital Caviar 250Gb 7200rpm 16Mb SATA2 | NEC ND-3550 Dual-Layer DVD | PowerColor Radeon X1900XT 512Mb DR3 TV-out DUAL DVI VIVO RETAIL PCI Express |

Permalänk
Medlem

Har inte så stor koll, men har det kommit ur?

Ps. Mins när fifa world cup2 kom ut så köpte jag det men i affären sa dom att det var en repa i skivan och om det inte funkade skulle jag lämna in det o få pengarna tillbaka, men skivan funkade jag varvade spelet o lämnade tillvaka det:)

Permalänk

Ska komma imorgon, men släppt i USA om jag inte är helt felinformerad.

Visa signatur

forgotten touch / forbidden thought / we can never have enough / (you know i'm not dead) /
found below / the creatures scream / stranglehold / a god machine

Permalänk
Medlem

kommer imorgon,

på spelkartongen såg det ut som fifa2006

Visa signatur

Manchester United

Permalänk

Är nog inte särskilt stor skillnad, spelmässigt. Ser fram emot Sensible Soccer 2006 som kommer i juni. Originalet är ju en klassiker.

EDIT: ...och för den delen World Soccer Winning Eleven 9 som ska komma i dagarna.

Visa signatur

forgotten touch / forbidden thought / we can never have enough / (you know i'm not dead) /

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Barnstormer
Är nog inte särskilt stor skillnad, spelmässigt. Ser fram emot Sensible Soccer 2006 som kommer i juni. Originalet är ju en klassiker.

EDIT: ...och för den delen World Soccer Winning Eleven 9 som ska komma i dagarna.

Menar du inte Winning Eleven 10?

Visa signatur

,

Permalänk

???

WE9 är ju Pro Evolution Soccer 5, vilket har varit ute rätt länge nu.

10an är dock på gång

Permalänk

Jag har väldigt svårt att skilja på de olika versionerna. Har svårt att tro att man släpper PES5 i USA nu: http://www.gamestop.com/product.asp?product%5Fid=646591

Det kan inte vara som med Final Fantasy, att samma spel har fått olika nummer i olika delar av världen? WE9 på PS2 verkar ju onekligen vara samma som PES5 (som jag har spelat).

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Så här ligger det till:

Winning Eleven 9 släpptes i Japan i augusti 2005

Pes5 (Som är i princip samma spel som Winning Eleven 9) släpptes i Europa i oktober.

Winning Eleven 9 (som det heter i USA) släpptes i Nordamerika för någon månad sen.

Winning Eleven 10 (som kommer extra tidigt i år pga VM) släpps i dagarna i Japan.

Winning Eleven 9 och PES 5 är samma spel, i princip.

Winning Eleven 10 motsvarar alltså PES 6.

Permalänk

Stort tack för att du redde ut det.

Visa signatur

Permalänk

Frågan är ju om 10an, dvs PES6, kommer att dyka upp till pc. Än så länge ser det ju bara ut att vara på g till ps2 (och möjligtvis kan jag ha läst xbox360 någonstans). Vore ju synd om man måste vänta extra på en så underbar spelserie.