Permalänk
Robot

Wooden Appeal

Lessnade på den "vanliga" looken av burken, + att den verkligen inte passade in i resten av rummet.
Så jag beställde ett par rullar självhäftande film och satte igång och klä in burken med! Jag tycker iaf att jag har en av de cleanaste burkarna jag sett! Mer möbel än burk

Gillade heller inte utseendet på min underbart sköna stol (smaragdgrön med gråa detaljer), så iväg för jag och införhandlade ett stycke symaskin, ett stycke tyg, och ett stycke spray. skåda och var avundsjuka

Besök albumet: Wooden Appeal av snoppilev

Permalänk
Medlem

de var väl snyggt:p hahahahhahahahahah men stolen hahah

-fick ett gott skratt idag-

Permalänk
Medlem

Mycket snyggt, var köpte du "träet"?

Permalänk

1ghz : VA?!?! dissar du min stol?

Boken :ljudia.se, finns ett gäng olika finishar, köpte även i vanlig ek och klädde in badrumsskåpet, men känns inte som dom bilderna passar in här riktigt kanske?
kostade 140 spänn för 500x45cm
dock så var man tvungen att beställa för minst 200 för att dom skulle ta emot ordern.

sen glömde jag säga att om man använder strykjärnet på de lägre nivåerna så får man filmen att sätta sig som berget bara man e försiktig som sören hahaha

Permalänk
Medlem

Jag gillade också resultat, även om stolen var... intressant.

Visa signatur

---

Permalänk

Fin burk, men förhoppningsvis är det bara du som ska se den där stolen.

Permalänk
Medlem

Nääe...
Jag gillar stolen!
Hade säkert kunnat säljas på R.O.O.M för 8000:- och uppåt! (därmed inte sagt att jag hade köpt den för de pengarna! )

Permalänk

Haha Guld!! grym stol, dom vet inte vad dom säger

Permalänk

floppa: exakt så jag tänkte när jag gjorde om den!istället för att lägga ut tons of money på ngt man kan göra precis som man själv vill ha det för ett par hundralappar och lite fantasi! Gjorde t.ex. en hylla till köket (http://i164.photobucket.com/albums/u27/snoppilev/CIMG0260.jpg) för ett par tre hundralappar, efter att ha sett en liknande hylla för X antal tusen i nån inredningstidning fruntimret visade för mig!

ganska skönt att det verkar vara antingen eller i gillandet

Permalänk

Stolen är ett klart visa upp på Dreamhack objekt!! så jäkla cool är den orginal eller har du klätt om den??

Edit: läste visst inte så noga ...du har klätt om den

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk
Medlem

SHit, chassit ser helt annorlunda ut origina på dina bilder än på tillverkarens:D , fint annars ::)

Visa signatur

Asus Zenbook UX32VD-R4002V.

Permalänk
Medlem

Måste säga att den där stolen var bland dem ballaste stolarna jag sett på länge!! Däjm! Man blir riktigt sugen på att göra en likadan ^^

Visa signatur

Main. - Fractal Design Meshify C - Corsair AX860 - Asus Strix B550-E - AMD Ryzen 5 3600 - 32gb Corsair Vengeance 3200mhz - Asus Strix GTX 1080 - Samsung 970 Evo 250gb - Kingston A200 1tb - 1x 840 Pro 256GB - 2x 850 Pro 256GB - 2x 840 Evo 250GB RAID0 - 2x Samsung 850 Evo 500GB - Logitech G502 - Corsair K95 RGB - BenQ XL2420T - Sennheiser Game One
2018 Macbook Pro 13" 2018 iPad Pro 12,9"
Projekt 13 - Bygglogg WIP

Permalänk

kul att få så många positiva kommentarer!
jag du kan ju alltid försöka stolen e typ 111 år gammal och "stulen" från en ombyggnad av ett kontor, hahahahah, men skön som sören och stor som en flygplansstol! hahaha

Permalänk
Medlem

kan du få bort trät om du vill nu? om du inte använt strykjärnet såklart har ett lian li V2100 och blir det inte snyggt så vill man inte slänga ett chassi för 3000 i sjön

Permalänk

det ska inte vara några problem tror ja om man inte stryker fast det.
enda skulle väl vara att om det har suttit ett längre tag så kommer det förmodligen vara klisterrester kvar på chassit, men det går ju att tvätta bort med ganska enkelt
om du gör det, släng upp bilder du med så man får se

Permalänk
Medlem

snyggt, både stolen och datorn

någon som vet nåt mer ställe man kan köpa sånt självhäftande trä på?

Permalänk
Medlem

gillar trät skarpt på datorn fast stolen e lite si och så...

Permalänk
Medlem

lätt sugen blev jag på att klä om min center och sub som kan beskådas på www.minhembio.com/tuomi så att de matchar övriga systemet

Visa signatur

🛜🫀: HP 290 PRO G9, i3 14100, 8GB DDR4, Intel X520-DA2
🐳🐧: AMD R5 3600 | Google Coral.ai | ASRock X570D4U-2L2T | Silverstone CS381 | 80GB DDR4 | 8 HDD BTRFS RAID1
⌨️🎮#1: R7 5700X3D | RTX 4070 | Acer XF270HUA | 96GB @ 3600 | MSI X570 MPG GAMING EDGE
⌨️🎮#2: i5 12400F | RTX 2080 LC | Huawei GT 27 | 16GB @ 3600 | MSI B760M-P DDR4 | CORSAIR C70
🎞🎶: LG OLED55C8 | Epson TW3200 | Onkyo TX-NR646 | Infinity Reference 61/51 mk2 | Shield TV V2 | minhembio.com

Permalänk
Medlem

12 p för stolen! ^^

Visa signatur

Zepto Nexus A15