Permalänk
Medlem

Plusmeny.. eller inte?

När du käkar på <insert random hamburgerhak>, och köper en meny..
Köper du då också en plusmeny för större läsk och strips?

Efterssom det här inte har med en åsikt att göra, utan snarare en handling, så tycker jag att jag som trådskapare får svara..

Jag köper fan ingen plusmeny!
Jag är ju där för hamburgaren, vill jag ha mer mat så köper jag en större meny för samma kronor..
Men oftast så köper jag bara burgare och ett glas vatten

Permalänk
Medlem

Jag brukar ta plusmeny om jag känner att jag är extra hungrig. Och så äter jag inte på såna ställen så ofta, så jag kryssade i "Nej!"

Visa signatur
Permalänk
Medlem

En vanlig måltid på mcdonalds ser ut såhär:

-En Big Tasty
-Stor påse stripes
-två Vitlöksdip
-En stor Jordgubbsmilkshake
-en glass utan topping till efterrätt,

Plusmeny passar inte in här :/.

Permalänk

Jag köper bara ett gäng hamburgare och en liten läsk, ingen meny alls.

Permalänk
Medlem

Maxmål, plusmeny me sourecreame and pepper dip å en cola utan is

Permalänk

McDonalds:
- BigTasty med dubbelt kött. (Funderar på att byta ut mot Big'nJuicy med dubbelt kött nu)
- Stor dricka.
- Stor strips.
- McFlurry till efterätt.

Frasses:
- Megaskrovmål.
- Stor strips, stor dricka.
- Plus plus meny (extra strips och ännu större dricka).
- 2xChilli Cheese

Så ser det för det mesta ut.

Visa signatur

Citera.mig.för.svar.][resaomkring.blogspot.com][ Intel I5 2.66GHz.4GB DDR3.ATI HD4670][ @Twitter
'We would like to see most of the human race killed off because it is unworthy, it is unworthy of the gift of life' - Behemoth - Antichristian Phenomenon.

Permalänk

Självklart tar man plusmeny. Man får ju så mycket mer för en oftast marginell summa.

Permalänk
Medlem

brukar aldrig köra plusmeny när jag äter.

Oftast så blir jag mätt och belåten utan plusmenyn

Visa signatur

en för alla, alla för ettan

Permalänk
Medlem

Plusmeny, nej - Donkens gamla "Stora Menyn" eller motsvarande, ja.

Visa signatur

Pang, pang!

2xMP2600+, K7D Master -L, 1 GB DDR, Radeon 9700 Pro, Adaptec 29160N, Samsung 172T

Permalänk
Medlem

Beror ju på helt hur hungrig man är, men alltsomoftast blir det med plus.

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum

Permalänk
Medlem

Nej jag brukar inte orka en burgare och en vanlig strips ens.
Men om jag hade orkat hade jag tagit det, man tjänar ju på det.

Visa signatur

Nej jag vill inte.

Permalänk
Medlem

Supreme
Plusmeny
Cola
2 Smältost

En väl inövad hög med ord som man vräker ur sig på mAx.
Annars blire på los donkos:

Bigtasty
Plusmeny
Cola
2 Cheddarcheese

Visa signatur

[Arrogance]-[5800X+6900XT]-[Win10]

Permalänk
Medlem

Klart man tar plusmeny. sist ja va på donken(fredags) så tog jag ett 9 pack nuggets meny med plus och en liten strips å en chickenburgare efteråt.

chickenburgaren var första gången jag tog, riktigt god, går nog över till ett gäng såna nu istället för nuggetsmenyn.

Permalänk
Avstängd

Oftast! Beror på, men på Donken äter man ju sällan för att man är hungrig utan snarare för att man har munchies eller är fyllehungrig och då vill man ju bara svulla i sig så mycket käk som möjligt. Brukar bli typ 4st Chicken Burgers, en stor pommes och en mellancola + dip och glass och sånt efter behov. Men om jag köper en vanlig meny tar jag alltid plus, mest för att få större pommes.

Visa signatur

Landslide.nu - För er som vill diskutera allt mellan himmel och jord i där demokrati och yttrandefrihet ligger som högsta prio

Permalänk
Medlem

Ganska ofta faktiskt, om jag inte är rätt mätt innan jag går dit. Fast då brukar jag inte äta där alls.

Visa signatur

MSI K9N SLI Platinum - A64 X2 5600+ @ 3 GHz - 4GB Corsair XMS2-6400 4-4-4-12 - MSI GeForce 8800GTS 320MB OC - Aspire 520W

Permalänk
Medlem

Så gott som aldrig...man blir lika hungrig lika fort vare sig man tar det eller inte

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Triangle Esprit Comete EZ, Triangle Esprit Titus EZ, Triangle Esprit Voce EZ + SVS SB2000 pro drivs av Yamaha RX-V6A, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3.

Permalänk
Medlem

Nej. Tar hellre två hamburgare och jag dricker alltid mineralvatten på donken. Det är helt enkelt för mycket socker i läsken. Håller mig borta från socker nuförtiden och brukar få huvudvärk av att dricka läsk / äta kakor osv.

Visa signatur

Ryzen 7 3700x | ROG X470-F Gaming | Corsair 16GB 2666MHz/CL18 | GTX 1070 Ti 8GB | 250 GB M.2, 2TB MLC SSD, 2TB 7200rpm | RM750x | DeepCool Matrexx 55 | AOC 24G2U

Permalänk
Medlem

Faan käkar ni för hundra spänn på donkan eller?

Permalänk
Medlem

De få gångerna jag käkar på MC så blir det Big tasty meny med stor pommes och stor dricka, vitlöksdip och som grädde på moset en liten cheeseburgare att avsluta måltiden med

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nilzon
Faan käkar ni för hundra spänn på donkan eller?

Alltid =D

Permalänk
Medlem

Klart man tar plusmeny, det är ju gratis som student

Visa signatur

Server: Hp Microserver Gen8, Xeon E3-1265V2 , 16gb RAM

Permalänk

Alltid plusmeny. Alltid extra burgare.

Visa signatur

My ego is my god. Given authority by the enlightenment of science, the enlightenment of the age of freedom. Freedom - the name in which we legalize all. The name in which we tolerate all.

Permalänk
Medlem

De väldigt(!) få gångerna ja käkar så blir plusmeny, det är ju gratis på McDonalds om man visar upp csn-kortet

Permalänk
Medlem

När jag käkar på max blir det alltid stora lunchmenyn med plusmeny

Visa signatur

-= Svettig dator och en hårig mobiltelefon =-

Permalänk
Testpilot

Eftersom jag får plusmeny eller något från deras 10-kronorsmeny gratis på donken (studentrabatt) så brukar jag ta det även fast jag inte är så hungrig
På ställen där man får betala för det struntar jag i det.

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av shibby
Klart man tar plusmeny, det är ju gratis som student

Vadå gratis som student, nu får du allt förklara mer inngående

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pritect
Vadå gratis som student, nu får du allt förklara mer inngående

Med mitt mecenatkort får jag gratis plusmeny på mAx i Luleå

Visa signatur

Server: Hp Microserver Gen8, Xeon E3-1265V2 , 16gb RAM

Permalänk
Medlem

Går oftast inte få plusmeny på det jag vill ha så det blir inte det.
Köper oftast en (på McDonalds) en bönhamburgar men juice och morötter, eftersom det är det enda som jag blir lite dålig i magen av (allt annat får sitt på toa en halv dag). Dock så skulle jag gärna vilja ha mer morötter och blir ofta att jag får köpa extra saker för att bli mätt.

Visa signatur

Plan9 fan. In glenda we trust.

Permalänk

I vanliga fall, oftast inte. Efter krogen, oftast ja.

Visa signatur

"to conquer others is to have power, to conquer yourself is to know the way"

Permalänk
Medlem

det är ju hemskt att de har tagit bort super på donken, en mellan läsk, en eller två super pommes och 2 dippsåser... deenajs

köper oftast plus på donken men ingen annan stans, troligen pga att man blir scammad på donken... även med plusmeny men känns ändå lite bättre.

Visa signatur

"Din bakgård är en kyrkogård och du har ett mini-auswitch i källaren? Nä precis, fast i kyrkan hittas detta." -Hipshot