Permalänk
Robot

utråkad

Blå blå

Besök albumet: utråkad av z0t

Permalänk

bling.. de flesta på forumet är över 18 år och gillar inte fjortis saker så som lysnade saker.. vissa kan gilla ccfl rör lysdioder mm fast då ska det vara stilrent på sitt eget lilla viss

jag själv har 3 lysande fläktar i min låda men den sticker inte ut alls mycket även att den har lite bling och jag kan tänka mig att man stör sig på ljuset senare

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Hehe, Jag tyckte att det var läckert på något sätt (och jag är 19) ;P
Anser dock inte att det är så mycke fjortis över 4 Ikea lampor, däremot så är 20 olika lysande fläktar och ccfl-rör. No offence to anyone.

Visa signatur

Något Asus MB | Intel i7 @ 4.35 Ghz | Gigabyte OC 580 GTX | Corsair Vengance 16Gb RAM | Corsair GT-Series 120Gb SSD
Det räcker för mig...

Permalänk

Stiligt. Misstänker dock du kommer att tröttna på det snabbt, har haft liknande konstruktioner själv men man blir trött på det efter ett tag. (Eller så är det bara jag.)

Visa signatur

That's just my opinion, I could be wrong...
> C2Q Q6700 > 8GB PC6400 > Gigabyte 965P-DQ6 > HD4870X2 & HD4650
> Lian Li PC-201B > Corsair HX620 > 10.46TB > HP LP3065 & 2x HP LP2065

Permalänk
Medlem

Mjo man kommer säkert tröttna på det, men då kan man alltid stänga av det. Sen om det är en fjortis grej det vet jag inte var ett tag sen man sprang o grinade efter folköl.

/ha d

Permalänk
Medlem

Ursäkta, men... sen när har "fjortis" någonting med lysande saker att göra, what so ever?

OT: Lite för blått för min smak.

Visa signatur

---

Permalänk

Nice rigg! Tycker att man ska hålla sig till en färg, och att blått känns stilrent på något sätt.
OT: är det bara jag som har tänkt på att OT står både för Off och On Topic? Lite förvirrande

Visa signatur

Deltahead - Don't move to Finland

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kaktusagent
OT: är det bara jag som har tänkt på att OT står både för Off och On Topic? Lite förvirrande

Nej, jag har också tänkt på det.
Bara att chansa

Visa signatur

---

Permalänk
Medlem

Det såg ju helt ok ut. Men jag skulle nog tröttnat på ljuset ganska snart... Fast det är ju på ett sätt praktiskt med. OCh så går det ju att stänga av.
OffT: Man kan ju skriva OffT och OnT, det brukar funka bra.

Visa signatur

>>Bygglogg för Big Scilence<< Stort bygge i aluminium, från grunden. Update 16/8.
>>Feedback lämnas här, tack<<

Permalänk
Medlem

Gillade det inte, gillar inte så mycket bling blig och lyse.

OT: Man fattar ju vad som är Offtopic och Ontopic när man skriver OT.

Permalänk
Medlem

Ny mus behövs ^^

Visa signatur

Vattenkylt SilverStone FT02B, i7 2600k, Asus P8Z68 Deluxe, Corsair AX 850W, Corsair 16GB VENGEANCE BLUE, Asus GTX 570 SLI, Asus Xonar Essence STX, OCZ Vertex2 60GB, WD Black 1TB, 2x WD Green 2TB, 2x Seagate 500GB.

Permalänk

overkill, fast med klass

Permalänk
Medlem

Jag gillar själv lysande saker etc..
Men det där skulle bli jobigt specielt när man spelar..
Någe som sticker i ögonen på än..
Mina lysande fläcktar (neon) siter på den sidan som inte är mot skärmen. ^^
Man ser de när man går in i vardagsrumet men man störs inte utav det när man spelar.

Permalänk

köp en razer plasma så de passar!

Visa signatur

AMD X2 4000+, 4096 MB Corsair Value, Leadtek 8800GT 512MB, GIGABYTE GA-MA770 DS3, ANTEC P180