Permalänk
Medlem

Fable 2?

kommer Fable 2 att komma till PC??

jag hoppas det annars måste jag nästan köpa en Xbox 360

Visa signatur

Det Löser Sig...

Permalänk
Medlem

Kanske i framtiden men så vitt jag vet är det bara utannonserat till 360

Visa signatur

Speldatorn:
Fractal Meshify C | Phantek AMP 1000W PSU | AMD 5800X3D | Noctua NH-U14S | 32GB RAM | AMD Radeon 7900 XTX | Pro-Ject Pre Box Digital S2 | Beyerdynamics DT 900 Pro X | LG 27GP850 / Samsung 27G60SD QD-OLED |

Permalänk
Medlem

kom ettan till PC?

Visa signatur

Det Löser Sig...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Qes
kom ettan till PC?

Ja?

Visa signatur

---

Permalänk
Medlem

då borde väll tvåan komma till PC med eller?

Visa signatur

Det Löser Sig...

Permalänk
Medlem
Citat:

Beror ju på hur mycket ettan sålde till PC, samt hur mycket det kostar för MS att porta det, samt hur de väljer att "göra" det andra spelet. Kanske inte passar alls till dator, och då förlorar de ju bara pengar eftersom ingen köper det.

Ledsen för flummig skrivning, är lite trött.

Visa signatur

---

Permalänk
Medlem
Citat:

Halo 2 kom aldrig till PC...

Visa signatur

Du vet att det är måndag när du upptäcker en landmina i din frukost. - Garfield

Permalänk
Avstängd

Twiggz nej men det kommer nu så.
Alla "MS" Spel kommer förr eller senare till PC, bara lägga på minnet Speciellt nu med deras vista live junk.

Permalänk
Medlem

tycker ju att det borde komma för att dom tjänar nog bra mkt på det, det är nog många som vill ha det som inte har en xbox 360...

Visa signatur

Det Löser Sig...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Twiggz

1an sålde ju också crap på PC. Detta har troligtvis med att Co-op togs bort av konstig anledning.

Visa signatur

//Bacon

Permalänk
Medlem

Halo 2 kommer ju med/till vista

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bacon
1an sålde ju också crap på PC. Detta har troligtvis med att Co-op togs bort av konstig anledning.

Eller det faktum att halo inte alls var ett särskilt bra fps när det skulle sättas emot FPS:en som redan fanns på pc...

Permalänk
Inaktiv

När kommer halo 2 till pc då? Vista är ju redan ute.

Läste även ngnstans att man va tvungen att upgradera till vista för att kunna spela halo 2 till pc, för det skulle inte funka me xp och tidigar os, stämmer detta?

Permalänk
Medlem

Fable 1(orginal) kom inte ut till pc utan fable: First chapter kom ut till pc, nästan som 1an fast med mer vapen, quest m.m.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av niickeee
Fable 1(orginal) kom inte ut till pc utan fable: First chapter kom ut till pc, nästan som 1an fast med mer vapen, quest m.m.

Rättelse, The lost chapters.

Visa signatur

Mini ITX burken: CPU: Ryzen 5800x Moderkort: Gigabyte B550I AORUS PRO AX Kylning: Arctic Cooling Liquid Freezer II 280 Ram: G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB Grafikkort: ASUS 2080 PSU: Corsair SF750 750W 80+ Platinum Lagring: Intel SSDx3 2tb Chassi: Cooler master NP200 Tillbehör: Sennheiser HD595 Logitech G915 TKL Logitech G903, AOC 35GSYNC

Permalänk
Medlem
Citat:

kom ettan till PC?

Tyckte att det var något....

Har inte spelat The Lost Chapter är det mkt nytt?

Visa signatur

Det Löser Sig...

Permalänk
Medlem

Nej, bara lite förlängd story och ett par extra vapen och någon ny rustning. Men inte mer en 1-2 timmars playtime extra. Lite synd, hade förväntat mig mer av en expantion till ett annars så asbra spel:(

Visa signatur

Desktop: Corsair Carbide 400C | 3770K@4.4GHz | RX 6700 XT | 32GB DDR3 | RM750X | P8Z77-V Deluxe | 860 EVO 1TB
HTPC/Server: FD Array R2 | Intel i5-650 | Zotac 1156 mini-ITX H55 | 8GB DDR3 | 5st WD RED 3TB RAID 5

Permalänk

Halo 2 - coming to XP
Wow, here's some interesting news... Falling Leaf Systems has announced that they will be providing compatibility software that will allow Halo 2, an exclusive Vista title, to run on Windows XP. If you order Halo 2 through their site, you'll get the compatibility libraries FREE when they're released (current estimate is July). Not sure how they plan to make any money... but this seems like a pretty cool thing for folks who'd love to play Halo 2, but can't justify the shift to Vista right now. (Louis Wu 14:25:33 UTC)

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Twiggz

Jo, det gjorde det. Dock en aning sent.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av flukke
Nej, bara lite förlängd story och ett par extra vapen och någon ny rustning. Men inte mer en 1-2 timmars playtime extra. Lite synd, hade förväntat mig mer av en expantion till ett annars så asbra spel:(

Mja, lite mer är det. Det lägger till massa sidequests genom hela spelet som förgyller det. Dock är jag en person som spelat igenom spelet 3-4 gånger så då har man ju lite mer nytta av det än om man bara vill lira igenom det en gång. Dock tycker jag The Lost Chapters är mycket roligare. Det finns ju massa nya artifakter att samla på!

Permalänk
Medlem

köpt en 360 nu iallafall så det löste sig, köpa Halo 3 med 23 sep eller när det var det kom ut

Visa signatur

Det Löser Sig...

Permalänk

Den 26 september om jag har rätt! Aja jag har tänkt att köpa Legendery Edition! ;D Hjälm , spel , affich, en lite halo film som har hänt under hela speleet! ;D

Permalänk
Medlem

Enda anledningen till att första Fable portades till PC var så att PC gamers skulle få upp ögonen för det, och sedan köpa 360 för att få tag i Fable 2.

Samma sak med Halo.

Därför tror jag bara Fable 2 portas ifall en 3:a är planerad.

Visa signatur

http://latenightgamers.com/index.php
[MSI K8N NEO4 Ultra]-[x64 X-2 4600+]-[2x1024 PC3200]-[MSI 7800GTO 512MB]-[HIPER 580W]-[Western Digital Raptor 36GB 10k]-[Maxtor 250GB SATA]-[Maxtor 120GB SATA]-[Western Digital 250GB]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av uptjackmalo
Den 26 september om jag har rätt! Aja jag har tänkt att köpa Legendery Edition! ;D Hjälm , spel , affich, en lite halo film som har hänt under hela speleet! ;D

hade hag haft pengarna så hade det blivit Legendery Edition med, men får nöja mig med Limited Edition

Visa signatur

Det Löser Sig...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av niickeee

Meh? Skit samma? Fortfarande samma spel. Som att säga att halo 1 till pc är ett helt annat spel bara för det är MP-stöd (vilket är betydligt störreskillnad imo än fable 1ans pc-ver).

Permalänk

Fable är roligt men ändå tråkigt spel! Det är så lätt att klara ut det liksom! Om de hade skaffa bättre AI på bots så hade det var roligare! Och kanske mer öppnare världar!?! Dessutom har jag hört att man ska kunna få barn och familj + en hund ska man kunna få på fable?! Så ja hehe! Låter väl roligt ändå!

Permalänk
Medlem

man får välja om man vill vara en kille eller en tjej, om man är tjej kan man bli gravid. springa om kring med en unge medans man räddar världen

synd bara att dom inte prata om Fable 2 på E3

Visa signatur

Det Löser Sig...