Permalänk

Mitt blev skickat för en halvtimme sen. Hoppas posten orkar pallra hit det innan helgen

Visa signatur

Intel Q6600|Antec Sonata II |Gigabyte P35-DS3|7800GT|4096Mb |900Gb HD |Logitech Z-5500|LG 22" |X-fi XtremeMusic|Philips SHP895
SteamID: Baebis
http://live.xbox.com/member/baebis

Permalänk
Medlem

Argh, vilken lyx. Förhoppningsvis får jag mitt ex imorrn :).

Visa signatur

guisepppe @ Xbox Live.
PSN: guisepppe.
Ahriana @ Azjol-Nerub.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lind78
Det kan vara poäng i att blåsa genom spelet på easy först föresten så man verkligen låser upp alla guror och pengar att köpa låtar för. Att klara spelet på högre nivåer ger nämligen inte också credits / achievements till de lägre nivåerna... Trist men sant.

ja kommer köra dom 10 första på medium iaf så man får Tom Morello! sen ösa på Hard

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk

Man ska ju lätt köra igenom det på Expert först (Hard om man är lite sämre) och sen spela på dom lägre när man har tråkigt tycker jag

Visa signatur
Permalänk
Medlem

ska fan köpa detta imorgon, känner en visst ha begär

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

Min kopia till PS3 ligger på posten och väntar, det blir en lååång dag på jobbet imorgon.

Permalänk
Medlem

Hämtade upp mitt tidigare idag, lirat igenom 21 låtar på expert hittills
(fick ihop tillräckligt med pengar för alla bonuslåtar efter ca 5-6 låtar )
riktigt kul som väntat, tycker dock gitarren är lite segare än ps2 versionen,
vanesak antar jag

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5900X | ASUS GeForce RTX 3080 Ti | ASUS ROG STRIX X570-F GAMING | Corsair 32GB DDR4 3600MHz Vengeance | Samsung 980 PRO M.2 NVMe 1TB

Permalänk
Medlem

Är sugen på skaffa Wii mycket för GH3, suck! Undra när dom löser ljudbiten för det borde ju fan ske.

Kolla vad som står i manualen:

"Audio settings : Change the volume..... You can also turn Stereo sound on and off."

http://www.redoctanegames.com/2_products/manuals/gh3-wiimanua...

Permalänk
Medlem

kmr nog få börja med medium då jag e ganska kass på guitar hero:(

Visa signatur

AMD x2 5000+ 4gb DDR2 500GB WD ASUS 8800GTS ECS KA3 MVP

Permalänk
Medlem

40 minuter till butiken öppnar! kan inte vänta

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem

Jag spelade igen nästan alla låtar på Easy igår, måste ju klara av alla nivåer.
Jag är då grymt nöjd med köpet, riktigt kul är det.

Visa signatur

Stationär i5 12600KF + NH-D15S Chromax - TUF Gaming B660M-PLUS D4 - 32GB DDR4 3600MHz - Vega 56 /w Vega 64 bios + Morpheus II - 960 EVO 500GB - Phanteks Eclipse P400S TG - RM750x - AOC Agon AG271QX
Laptop Xeon W-10885M - 32GB DDR4 3200MHz - Quadro RTX 3000 - Samsung 1TB SSD

Permalänk
Medlem

Någon mer än jag som lirar GH3 med GH2 guran?

Känns konstigt på nå vis, jag kunde köra igenom nästan alla låtar i GH2 (hard) flawless..
Tycker det är fan så mycket svårare i GH3, kan det bero på att jag kör med den gamla gitarren? Är det någon större skillnad på dem? ;E

Visa signatur

** Intel Core 2 Duo @ 3Ghz ** 4Gb DDR2 @ 800Mhz ** Geforce 8800GTX 768mb **

Permalänk
Medlem

hur får man igång gh3 kontrollern till ps3?:S

måste det uppdateras först?:)

Visa signatur

AMD x2 5000+ 4gb DDR2 500GB WD ASUS 8800GTS ECS KA3 MVP

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av flancen
hur får man igång gh3 kontrollern till ps3?:S

måste det uppdateras först?:)

Tryck en gång på den där dongeln och sen två gånger på PS knappen på gitarren.

Visa signatur

Stationär i5 12600KF + NH-D15S Chromax - TUF Gaming B660M-PLUS D4 - 32GB DDR4 3600MHz - Vega 56 /w Vega 64 bios + Morpheus II - 960 EVO 500GB - Phanteks Eclipse P400S TG - RM750x - AOC Agon AG271QX
Laptop Xeon W-10885M - 32GB DDR4 3200MHz - Quadro RTX 3000 - Samsung 1TB SSD

Permalänk
Medlem

hur gör man så den inte ska stå på och lyser då man inte spela då?

tryckte på dingelidongfjongen bara

så glöm det!

:]

detta var roligare än jag trodde iaf. Första spelet jag har. Har aldrig haft intresse äns!

Permalänk
Medlem

Jag fick inte mitt GH3 idag

No more Gameshop.se for me

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka! AMD Ryzen 7 5800X3D | MSI B450 Tomahawk Max | 32GB Ballistix @ 3733/16 | Aorus Xtreme WB 3080 | Samsung 970 EVO Plus | Corsair HX1000i | Windows 10

Permalänk
Medlem

ja gick in på onoff och köpte det idag så är rätt nöjd.

Om ja vill köpa en lös gitarr till........... och dom inte har just en ny lös till ps3. kunde man köpa en som är till ps2 då? va de usb instick eller osv.. funkar de lika bra? ingen skillnad på gitarren?.. vill veta allt!;D

Jag skulle vilja veta en sak till. Är det verkligen något specielt med just ps3 dosorna? Ja tog en pc dosa till ps3an och körde me den, visst den e tyngre men ingen skillnad va ja märkte så. Samma styrning i nhl å så var de ju? me sticksen osv.

Vad är den stora skillnaden på tex en ps3 dosa och pc trådlös dosa , ser ju nästan likadan ut... vet att ps3 dosan har någon känsel funktion bara.. är de de ??

Ursäkta att ja frågar det här men svara gärna på det åt mig.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Potatismoset
Jag fick inte mitt GH3 idag

No more Gameshop.se for me

BTW, Gameshop har inte ens ändrat från bokning på deras sida

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka! AMD Ryzen 7 5800X3D | MSI B450 Tomahawk Max | 32GB Ballistix @ 3733/16 | Aorus Xtreme WB 3080 | Samsung 970 EVO Plus | Corsair HX1000i | Windows 10

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lundan
ja gick in på onoff och köpte det idag så är rätt nöjd.

Om ja vill köpa en lös gitarr till........... och dom inte har just en ny lös till ps3. kunde man köpa en som är till ps2 då? va de usb instick eller osv.. funkar de lika bra? ingen skillnad på gitarren?.. vill veta allt!;D

Jag skulle vilja veta en sak till. Är det verkligen något specielt med just ps3 dosorna? Ja tog en pc dosa till ps3an och körde me den, visst den e tyngre men ingen skillnad va ja märkte så. Samma styrning i nhl å så var de ju? me sticksen osv.

Vad är den stora skillnaden på tex en ps3 dosa och pc trådlös dosa , ser ju nästan likadan ut... vet att ps3 dosan har någon känsel funktion bara.. är de de ??

Ursäkta att ja frågar det här men svara gärna på det åt mig.

Det är rätt stor skillnad på ps2 gitarren och ps3, ps2an är mycket lättare och känns plastigare (dock fortfarande i mina ögon lättare att spela på )
3an är mer robust och har förstås ingen sladd vilket underlättar.(och ja det finns en usbadapter till ps2 gitarren(eller kontroller i övrigt))

och ja ps3 handkontrollen har en sex-axel?(six-axis) funktion som har funktioner i vissa spel som t.ex skaka av monster eller hålla balansen på en trästock eller liknande vet inte hur det går om man inte har den då

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5900X | ASUS GeForce RTX 3080 Ti | ASUS ROG STRIX X570-F GAMING | Corsair 32GB DDR4 3600MHz Vengeance | Samsung 980 PRO M.2 NVMe 1TB

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pHeerB
Någon mer än jag som lirar GH3 med GH2 guran?

Känns konstigt på nå vis, jag kunde köra igenom nästan alla låtar i GH2 (hard) flawless..
Tycker det är fan så mycket svårare i GH3, kan det bero på att jag kör med den gamla gitarren? Är det någon större skillnad på dem? ;E

Körde igenom med GH2-gitarren, jag tycker inte att chartsen känns lika "naturliga" i GH3 som de gjorde i GH2. Känns som artificiell svårighet tycker jag :/ Vet inte hur hard är men det var så det kändes på expert.

Visa signatur

The variable 'brain' is declared but never used

Permalänk
Medlem

Kan säga till dem som undrar att det går utmärkt att köpa GH3-addon paketen från PSN US, kostade ca70kr för båda paketen:)

*edit* köpa och instrallera fungerade, dock inte spela dem de finns inte med i listan ingame

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Potatismoset
BTW, Gameshop har inte ens ändrat från bokning på deras sida

Nu har dom ändrat, kommer ALDRIG att ens beställa ett spel därifrån igen

Visa signatur

Permalänk
Medlem

inhandla det idag, men nu okuperas tven av tjejen då de är idol :'(

Tycker det är jätteskoj, men kör dock easy då jag så gott som aldrig annars spelat ett GH spel så jag vill komma in i allt 100% och klara allt!

gillar co-op:en på xbl, när en kör bass och den andra gitarr

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Vänta nu här... går co-op på XBL? Läste att det inte skulle gå.

Visa signatur

guisepppe @ Xbox Live.
Ahriana @ Azjol-Nerub.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Guiseppe
Vänta nu här... går co-op på XBL? Läste att det inte skulle gå.

Det är inte co-op career, utan man väljer låt, och sen väljer personerna en svårighetsgrad, en kan köra på hard den andra på easy..Så väljer man antingen om både ska spela gitarr, en bas, två bas osv.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Aha, men det är ju ändå co-op, schysst :).

Visa signatur

guisepppe @ Xbox Live.
Ahriana @ Azjol-Nerub.

Permalänk
Medlem

Går det att ladda ner låtar från Amerikanska PS store och det fungera med europeiska GH3 spelet till PS3? Någon som testat eller har sett någon info?
Är lite sugen på Foo Fighters paketet.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av wiped
Går det att ladda ner låtar från Amerikanska PS store och det fungera med europeiska GH3 spelet till PS3? Någon som testat eller har sett någon info?
Är lite sugen på Foo Fighters paketet.

-

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Phasio
Kan säga till dem som undrar att det går utmärkt att köpa GH3-addon paketen från PSN US, kostade ca70kr för båda paketen:)

*edit* köpa och instrallera fungerade, dock inte spela dem de finns inte med i listan ingame

Visa signatur

Permalänk

Wii folket är är lite för hardcore för PS3,Xbox 360

Visa signatur

[u]Mer CO-OP åt folket[/u]
Macbook 2.0GHZ alu

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av orka_krull

Wii folket är är lite för hardcore för PS3,Xbox 360

Givetvis är en top 10 lista representabel för dom miljoner personer som äger dessa olika konsoler
Dessutom får man väl högre score om man kör på alla svårighetsgraderna istället för bara expert tex som jag har förstått det. Så listan säger egentligen ingenting förutom att dom som är i topp troligen har spelat igenom alla svårighetsgraderna.