Permalänk
Medlem

Guitar Hero 3

Har ingen aning om varför det inte har skapats en tråd om GH3 ännu, då det inte är speciellt långt kvar tills det släpps.

I vartjefall, hur många är det som har kört demot till 360 ännu?
Körde det igår med en polare i Multiplayer, fan vad ös det blev när man körde Battle mode.
Finns inte på marketplace, utan får tankas och brännas ut.

http://www.fz.se/filer/?id=4534

Funkar på omoddade enheter.

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum

Permalänk
Medlem

En fråga, gäller inte demot nu men jag vill veta iaf, kommer GH3-gitarren funka till GH2? Funderar på om jag ska köpa en GH2-gura till, men kanske ska vänta på köpa en GH3-gura ist.

Visa signatur

| Opteron 146 | DFI NF4 Ultra-D | OCZ EL Platinum Rev.2 2x512MB |
| C3D X800GTO 16p
| 640GB HDD | Chieftec CA-01B-B-SL | Antec TruePower 380W |
| H2O-kyld: | Maze4 CPU | Maze4 GPU | Hydor L20 |

Permalänk
Medlem

Jag undrar om den trådlösa Guitar Hero 2 gitarren till Playstation 2 kommer funka med Guitar Hero 3 till Playstation 3.

Visa signatur

Heavily armed, easily bored and off my medication.

Permalänk
Medlem

Min längtan till det här spelet har bara ökat de senaste veckorna, stör mig något så fruktansvärt på att vi måste vänta ytterliggare en månad på att få hit det. Är väl bara att bita ihop och stå ut antar jag. Av demon att dömma så lär det ju bli helt wunderbar också, så man ser helt klart fram emot det här :D.

Visa signatur

guisepppe @ Xbox Live.
PSN: guisepppe.
Ahriana @ Azjol-Nerub.

Permalänk
Medlem

måste ju bara säga att The Metal var jäävligt svår alltså på expert! Det där akustiska breaket var svettigt värre :S

Visa signatur

sad panda

Permalänk
Avstängd

Är det någon låt som är svår / nära omöjlig att få 100% på är det through fire and flames med dragonforce.

http://youtube.com/watch?v=_ZutgOyA9EY

En av ens favolåtar också så ska bli jävligt kul att försöka klara av den låten
En låt som är rätt sjukt svår på riktig gitarr, kanske kan försöka klara av den på den enklare vägen

Permalänk
Medlem

Den verkar iaf nästan vara enklare än Jordan, men vem vet skenet kanske bedrar :P.

Visa signatur

guisepppe @ Xbox Live.
Ahriana @ Azjol-Nerub.

Permalänk
Medlem

omg, måste skaffa GHIII, har faktiskt aldrig kört nåt av gh spelen, hehe

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka! AMD Ryzen 7 5800X3D | MSI B450 Tomahawk Max | 32GB Ballistix @ 3733/16 | Aorus Xtreme WB 3080 | Samsung 970 EVO Plus | Corsair HX1000i | Windows 10

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av definition
Är det någon låt som är svår / nära omöjlig att få 100% på är det through fire and flames med dragonforce.

http://youtube.com/watch?v=_ZutgOyA9EY

Sjuuuuuuukt

Visa signatur

Det finns inga dåliga kläder, endast dåligt väder.

Permalänk

Frågan är ju om man ska köpa GH3 eller Rock Band???

Visa signatur

Dator: MSI B550 Tomahawk || AMD 5600X || Noctua NH-U12S || MSI RTX 2070 Armor 8GB || Kingston HyperX 32GB @ 3600MHz CL16 || PNY CS3030 1TB + SSD 500GB + HDD 4000GB || Phanteks Enthoo Pro || Corsair AX 760W

Permalänk
Avstängd

GH3, aldrig i livet jag köper Rock Band

Permalänk
Medlem

Jag lär vara dum nog att skaffa båda.

Visa signatur

guisepppe @ Xbox Live.
Ahriana @ Azjol-Nerub.

Permalänk
Medlem

körde GH III hela dagen igår, och det är ett riktigt bra spel Dock som tvåan ungefär, lite för kassa låtar, finns så många bättre. Ettan är den enda som har haft riktigt bra låtar so far imo. Men ändå lätt 9/10 i betyg :>

Visa signatur

mjau

Permalänk
Medlem

Hur har du lyckats få tag på ett exemplar nu?

Visa signatur

guisepppe @ Xbox Live.
Ahriana @ Azjol-Nerub.

Permalänk
Medlem

han menar nog demon

man förlorar ju lite av känslan med kontroll, med sen med gitarr, omg va roligt det komr bli

PS: jag spelar gitarr annars

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka! AMD Ryzen 7 5800X3D | MSI B450 Tomahawk Max | 32GB Ballistix @ 3733/16 | Aorus Xtreme WB 3080 | Samsung 970 EVO Plus | Corsair HX1000i | Windows 10

Permalänk
Medlem

Mja, fem låtar om och om igen en hel dag tror jag inte är så kul.

Visa signatur

guisepppe @ Xbox Live.
Ahriana @ Azjol-Nerub.

Permalänk
Medlem

mjo, du har rätt, men jag tycker låtarna är bra gillar sån musik

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Guiseppe
Hur har du lyckats få tag på ett exemplar nu?

fel forum att diskutera detta, om du förstår :> Men köp när det kommer ut, lätt värt

Visa signatur

mjau

Permalänk
Medlem

Aha, det har varit förbokat sen länge så det råder inga tvivel om den saken :P.

Visa signatur

guisepppe @ Xbox Live.
Ahriana @ Azjol-Nerub.

Permalänk
Medlem

avbokade mitt crysis för att få pengar till detta

Visa signatur

Permalänk
Medlem

sägs att det kommer till PC nu på måndag (i USA) väntar ivrigt
(kan leta upp länk till detta senare)
http://pc.ign.com/articles/828/828394p1.html

är less på å spela Frets On Fire med 360 gitarren..

Permalänk

jag har spelat det på xbox nu, mycket bättre än 2an måste jag säga, det var mer band som man kände igen, Mycket Mycket roligare då

Permalänk
Medlem

jäklar, jag körde Even Flow elr vad den heter på bas och tog hela låten

mitt rekord: 377

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Äh, usch vilka dåliga låtar. Varför har de inte fler.. "virtuoser"? Känns som om de slängt in en massa moderna(re) låtar för att få den riktigt unga publiken att känna igen något.

Rock Band har aningen bättre songlist. Får se vad det blir..

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Avstängd

Så länge det kommer fler Metal låtar är jag glad.
Och eftersom jag kommer köpa det till PC är moddningsmöjligheterna nog rätt stora.

Permalänk

finns ju redan till pc, det heter frets on fire, och du kan använda xbox gitarren till det, inte riktigt samma kännsla men :P,

varva det på medium på en dag, min handled är helt död

Permalänk
Avstängd

Jo vet har spelat frets men det är inte GH
Har dom flesta favolåtarna dock i Frets.

Permalänk
Medlem

i usa har det ju redan kommit, men där e de juh NTSC... suck.. billigare också, cirka 630kr med gitarr

Visa signatur

Permalänk
Avstängd

Släpptes igår i usa ja till flesta, ps2 tidigare, PC idag.

Ps3 ägare kan väll importera? Samma med PC.
Vet inte om det är regionfri till 360?

Permalänk
Medlem

nej, 360 är inte region fri

Visa signatur