Permalänk
Medlem

deathadder

hej.

har en sådan mus, men kan inte få snabbknapparna att fungera i spel!

dom har sin tilldelade knapp när jag testar dom i tex ett antecknings dokument då skriver den när jag trycker på snabbknappen men i ett spel tex bf2 så känner den inte av knapparna längre...

det skumma är att knapparna funkar om jag ger dom den vanliga funktionen som standard musknapparna har...men inte om jag ger en annan funktion..håller på att få spelet på detta problem.

tacksam för den hjälp som kan fås!!

Permalänk
Medlem

kanske är ngt liknande mina MX500/510/1k hade att snabb knapparna inte funkade om jag hade drivrutiner installerade eller vad det nu var för skiva som följde med

Visa signatur

hooho säjjer en uggla i skogen eller tomten. vem vet

"Ja, med tanke på hur oviktig titeln är för Blizzard lär dom hyra in Tjeckiens bagarlandslag för att utveckla spelet med fria tyglar //Icetec"

Permalänk
Medlem

vadå? dom funkade inte om du hade installerat drivrutinerna som följde med musen??

hur ska man ställa in knapparna om jag inte kan installera softwaren till musen? eller går det utan drivisarna...

Permalänk
Medlem

Knapparna måste vara inskrivna som "Windows Button" 4, 5 o.s.v.

Visa signatur

//SisU

Permalänk
Medlem

Du kan ju eventuellt göra olika profiler som du snabbt skiftar mellan när du går in i olika spel. Sedan när du avslutar skiftar du tillbaka till Windows profilen om det är speciella knappar du vill binda upp när du är ute i Windows.

Visa signatur

Eeeeep

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av newbi
vadå? dom funkade inte om du hade installerat drivrutinerna som följde med musen??

hur ska man ställa in knapparna om jag inte kan installera softwaren till musen? eller går det utan drivisarna...

nope för mig funkade de inte i spel eller FF så det fick bli utan men funkar lika bra imo

Visa signatur

hooho säjjer en uggla i skogen eller tomten. vem vet

"Ja, med tanke på hur oviktig titeln är för Blizzard lär dom hyra in Tjeckiens bagarlandslag för att utveckla spelet med fria tyglar //Icetec"