Permalänk
Graded.se

- Julradion.se Vem har missat?!

http://www.julradio.se/

Tänkte bara passa på att påminna om denna underbara radiostation!

Dom har nu sänt i 7år i rad. Och jag är trogen lyssnare sedan något år tebax..

" " Julfest

Permalänk
Medlem

Helt klart skön Fast det kanske blir lite mycket om man lyssnar en längre stund?

Visa signatur

Detta är min tjusiga signatur. <<<<<<<

Permalänk
Medlem

Lyssnat i ~20 min och är redan besviken.
Musiken är godkänd men idioten till radiopratare som stör stup i ett borde dränkas.
Sjunger med i musiken med fruktansvärd röst, fumlar, misstar sig på namn och kallar Carola för milf. Haha.

Jaja, tack för förslaget i alla fall.

EDIT: Upptäckte nu att fånen inte sitter i radion konstant. Julmusik utan avbrott var betydligt bättre. Tummarna upp.

Visa signatur

(\__/) Det löser sig alltid!
(O.o) Låt honom/henne ha rätt så är saken ur världen!
(> <) Någonting annat klyftigt!

Permalänk
Medlem
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av New
Lyssnat i ~20 min och är redan besviken.
Musiken är godkänd men idioten till radiopratare som stör stup i ett borde dränkas.
Sjunger med i musiken med fruktansvärd röst, fumlar, misstar sig på namn och kallar Carola för milf. Haha.

Jaja, tack för förslaget i alla fall.

EDIT: Upptäckte nu att fånen inte sitter i radion konstant. Julmusik utan avbrott var betydligt bättre. Tummarna upp.

Ja, vadå, nåt fel med att tycka Carola är Milf eller?
Hon är i 40-årsåldern, hon har barn och jag själv tycker iaf hon är riktigt het.

Visa signatur

««« »»»

Permalänk
Medlem

tack för tipset, lyssnat hela kvällen i min ensamhet

Permalänk
Medlem

Tackar för tipset. Äntligen att argument emot tantens alla julCDinköp.

Kan gå på HTPCn..

Visa signatur

"Om man arbetar tillräckligt länge med att förbättra ett föremål går det sönder. "

Hjälp oss göra världen lite snällare! www.upphittat.nu

Permalänk

Härligt tips skönt att lyssna på lite julmusik såhär på kvällen/natten.

Visa signatur

|MacBook 1.83 | 60 gb | 1024 ram| iPod Shuffle G2 | Iphone
Medlem i signaturgruppen militanta Appleanvändare. För att gå med, lägg till detta i din signatur.

Permalänk
Medlem

Har lyssnat 24/7 sen den 1:e, julradion är ju ett måste till julen.

Permalänk
Graded.se
Permalänk
Medlem

Hahaha!
Har lyssnat sen tråden kom upp och jag tycker det äger totalt.
Visst han som satt där tidigare idag verka lite vimsig osv... men han bjuder på det.

Enda negativa är Frondalåten som kommer var 10e minut för alla under 18 sitter och önskar den...

Permalänk

Haha, hörde att Jojje tackade Scalare för tipset om radiostationen via mail!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av fesen
Hahaha!
Har lyssnat sen tråden kom upp och jag tycker det äger totalt.
Visst han som satt där tidigare idag verka lite vimsig osv... men han bjuder på det.

Enda negativa är Frondalåten som kommer var 10e minut för alla under 18 sitter och önskar den...

Jag slog på stationen på jobbet en stund i går och hörde då en radiopratare igen, men detta var Definitivt inte samma person som jag klagade över tidigare i tråden. Denna killen var betydligt bättre.
Verkar som om jag endast hade taskig tajming första gången jag lysnade.

Än en gång tack för tipset Scalare.

Visa signatur

Permalänk
Graded.se

Varsågod alla glada julfirare!

Lägg även stationen på minnet, då dom säkerligen sänder igen nästa år!

Permalänk
Medlem

Det verkar ju rätt populär, får kolla in den ikväll:)

Visa signatur

| Intel Q6600 | Asus - P5W DH Deluxe | 8800 Gts 512MB | Antec P180B | Corsair HX520 | Corsair PC6400 DDR2, 2048MB | WD500GB 7200RPM | Hp W2207H |
Ursprungligen inskrivet av fsvo: "Det finns helt klart två sorters människor. 1. De som googlar 2. De som frågar dem som googlar"www.justfuckinggoogleit.com.

Permalänk
Medlem

Han är ju typ störtskön han som snackar.
Hur vimsig som helst och har typ noll koll...

Sen är det ju klockrent hur han pikar de som önskar saker om deras stavning och håller på och jäklas med dem. Och musiken är helt ok.

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Medlem

Tack för tipset, visste inte om den.

Julspellistan jag har blir lätt uttjatad.

Visa signatur

Loading signature. Please wait........

Permalänk
Medlem

Tackar för tipset!

Visa signatur

MSI K9N SLI Platinum - A64 X2 5600+ @ 3 GHz - 4GB Corsair XMS2-6400 4-4-4-12 - MSI GeForce 8800GTS 320MB OC - Aspire 520W

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av belga
Han är ju typ störtskön han som snackar.
Hur vimsig som helst och har typ noll koll...

menar du Johannes, "finnen"? en gång under kvällen pratade han om någon sjukdom, som jag inte riktigt har koll på vad det var, och han sa att om man inte kunde ordet så fick man väl söka upp ordet på google eller wikipedia, och han verkade tycka att han var duktig som kunde det

men det roliga var hans jingel-tävling (som ingen verkade ville göra), två ggr under kvällen sa han att han skulle vara tävlingens enfaldige domare

jag önskade en låt där jag i mitt meddelande frågade om han inte menade enväldige domare, min jullåt spelade inte, undrar varför

Permalänk
Medlem

Han läste upp en Önskning från mig och han hade svårt att utala fesen, han sa typ "fesen (som är rätt) eller fasen elelr nått...

Permalänk

Hatar "Busungarna"!

Permalänk
Medlem

en fin tradition.

vill se mer julavatarer på sweclockers dock!

Permalänk
Medlem

Hade igår på den ett antal timmar i sträck, riktigt skönt, när slutar dom sända? I slutet av januari?

Visa signatur

| Intel Q6600 | Asus - P5W DH Deluxe | 8800 Gts 512MB | Antec P180B | Corsair HX520 | Corsair PC6400 DDR2, 2048MB | WD500GB 7200RPM | Hp W2207H |
Ursprungligen inskrivet av fsvo: "Det finns helt klart två sorters människor. 1. De som googlar 2. De som frågar dem som googlar"www.justfuckinggoogleit.com.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pritect
dom sänder december ut.

Hehe, jag får passa på att lyssna nu då:), ledsnar nog snart ändå;)

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Rekomenderar även SR Bjällerklang.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Rekomenderar även SR Bjällerklang.

Jag såg en notis om det, lika bra? Bättre?

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RobbaZ91
Jag såg en notis om det, lika bra? Bättre?

Personligen lyssnar jag inte överdrivet mycket på denna sorts musik då jag varken orkar med den längre perioder eller tycker om julen (längre).
Har dock fått godare intryck av Bjällerklang pga mer variation av låtar och mindre prat.

Visa signatur

Permalänk

Jag lyssnar på den ibland, jag lyssnade faktiskt vid första minuten dom började sända i år ^^

Visa signatur

][- perfect -][

Permalänk
Medlem
Citat:

Personligen lyssnar jag inte överdrivet mycket på denna sorts musik då jag varken orkar med den längre perioder eller tycker om julen (längre).
Har dock fått godare intryck av Bjällerklang pga mer variation av låtar och mindre prat.

Ok, får kolla in den också då:P

Visa signatur