Vilka spel spelar ni nu?

Permalänk
Medlem

Jade Empire

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk
Medlem

Mass effect @ xbox 360 och the witcher @ PC och quake III arena (rocket arena) som jag alltid lirar

Permalänk
Medlem

Quake2: Gloom

COD4

Permalänk
Medlem

Final Fantasy VIII. Har gett mig fan på att klara det nu

Permalänk

BF2 lite WiC händer väl:)

Permalänk
Medlem

Just nu är det:

WoW
Upshift StrikeRacer: http://strikeracer.gpotato.com/
Rome: Total War
CoD 4
Flatout 2
Nationstates: http://www.nationstates.net/fregglarian
Flyff: www.gpotato.com

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Visa signatur

.

Permalänk
Medlem

Jag spelar silkroad, de e ett riktig roligt spel när man har lärt sig spela det

Visa signatur

AMD Athlon 64 X2 4400+ 2.3GHz | Corsair Value S. PC4200 DDR2 2048MB Kit w/two matched Value Select 1024MB
| MSI K9VGM-V, VIA K8M890, Socket-AM2, m-ATX, DDR2, SATA, LAN, VGA, PCI-Ex16 | PowerColor Radeon HD 2600 PRO 512MB DDR2 ,PCI-Express, SCS3 (Silent),DVI-I/HDMI

Permalänk
Medlem

Call of Duty 4
Company of Heroes (ibland)
Crysis (ibland)
GTA: SA (ibland på LAN)
Supreme Commander
Guitar Hero 3

Permalänk
Medlem

Inga!!! Vad är det som har hänt?!

Visa signatur

"Just what do you think you're doing, Dave?"

Permalänk

The Witcher
The Witcher
och poker

Visa signatur

CPU: Ryzen 7 5800x Kylning: Noctua NH-U12P SE2 RAM: 16gb Ballistix 3600 MB: Gigabyte B550 Aorus Elite V2 GPU: ASUS RTX 3060 M.2: Kingston A2000 250GB SSD: Samsung 850 Evo 500GB, Samsung 860 Evo 1TB HDD: WD Caviar Black 500GB PSU: Cooler Master V700 Chassi: Antec p280

Permalänk
Medlem

Team Fortress 2
Crysis
Portal
Half-Life 2: Episode 2
Quake III Arena
F.E.A.R: Combat/Coop Warfare

I den ordningen ungefär.

Visa signatur

Spel/Multimediaburk: Antec P182b | Gigabyte EX58-UD5 | Core i7 920 | 3x1GB Kingston HyperX 1600mhz | Asus 9600GT Silent | 3x500gb Spinpoint | Corsair VX450 | XP Pro x86 | iPhone 3GS 16gb

Permalänk

portal, bioshock, crysis, world in conflict, colin mcrae dirt, nfs prostreet, cod 4, hitman bloodmoney, age of empires 3 + expansionerna och swat 4 + expansionen

Visa signatur

Intel Core 2 Duo E6850 3.0 GHz, FSB 1333Mhz, 4096 MB Corsair DDR2 PC8500, XFX GeForce 8800GTS 650M 512MB GDDR3 1.94GHz, 500GB + 80GB, Corsair Powersupply 550W

Permalänk
Medlem

Endast små och enkla spel som:

Everquest 2, detta är farligt...
Lord of the rings online
Tabula rasa
Call of duty4
Knights of the old republic 1&2

och ja det kan väl vara lite väl mycket, men sömn är överskattat

Visa signatur

Riggen:ASRock X570M Pro4 - AMD Ryzen 7 3700X - Corsair 32GB DDR4 3200MHz - Corsair MP510 960Gb NVME - EVGA 1080ti SC2 - 3x Samsung 840 500GB - EVGA SuperNOVA G1+ 650W - Fractal Design Meshify C Mini Dark TG
NAS: FreeNAS @ HP Proliant MicroServer Gen 8 - Xeon E3-1230 V2 - 16Gb Kingston ECC RAM - Intel 530 120Gb - IBM m1015/LSI 9220-8i - 4x WD Red 3Tb

Permalänk
Medlem

Jag har börjat få lite tråkigt vid datorn på sistone, och jag har lite pengar över så jag står antagligen inför ett spelköp. Så jag lånar tråden lite för "bra-spel-råd". CoD4 och WiC har jag redan testat.

Bestämde mig för några dagar sen att varva HL2 en gång till, men tröttnade när jag kom till staden men en massa zombies. Så nu funderar jag på om det är värt att köpa expansionerna till det. Någon som testat? Värt?

Visa signatur

¤i7 3770K |Corsair 2x8192MB | ASRock Fatal1ty Z77 Professional | 2x Asus GTX 670 SLI |NZXT Switch 810¤

Permalänk
Medlem

Jag kör mest Team Fortress 2 på datorn nu. Körde igenom de mest populära titlarna till PC i höstas och väntar på nya roliga spel. Det verkar komma en hel del intressant i år som tur är

Permalänk
Medlem

PC:
Alla titlar i The Orange Box, TF2 främst.

PS3:
COD4
Assassins Creed
The Simpsons Game (underbart spel!)

Snart:
Battlefield: Bad Company
MGS4

- That is "Teh LiZt" yao! ^^

Visa signatur

"Allt du säger skall vara sant, men du behöver inte säga allt som är sant" - Göran Persson

Permalänk
Medlem

PC:
Crysis
Guild Wars

Xbox360:
Call of Duty 4
Mass Effect

Det är dessa spel jag lägger ner mest tid på just nu

Permalänk
Medlem

PC:
The Orange Box (TF2 för det mesta)

PS3:
Gran Turismo 5 Prologue (Online)

Permalänk
Medlem

Oblivion
CS:S

Permalänk
Medlem

World in Conflict
TF2
Portal

Visa signatur

A few years ago I hated life. Now I understand it was mutual

Permalänk
Inaktiv

PC:
TF2
HL2 mod Zombie Master
Supreme Commander
Neverwinter Nights 2 (precis börjat)
Warhammer Dawn of War i LAN med en polare till och från, slakt är kul
HOMM V - Tribes Of The East

Wii:
Super Mario Galaxy

Permalänk

Tabula Rasa, ingame namn : Fred South på EU servern, bara att hojta till om nån behöver hjälp.

Permalänk

PC
Supreme Commander
Dawn of War 40K
World in Conflict

Xbox
Call of Duty 4

Permalänk

PC
Guild Wars

Xbox 360
Forza 2
ProStreet

Det är det jag lägger mest tid på fast nu är det typ 100% Guild Wars.

Visa signatur

Phenom II X4 955 BE @ 4.0GHz - Corsair Vengeance 16GB - Gigabyte GA-990FXA-UD3 - Gigabyte HD6850 OC - Intel SSD 120GB - BenQ 24" Full HD - Fractal Design Define r2 Black

Permalänk
Medlem

Just nu:
Crysis
BF2
Snart:
CoD4

Visa signatur

Main: i7 6700K @ 4.6Ghz | Asus Z170 Pro Gaming | Corsair H75 | Asus GTX 1070 STRIX | Corsair Vengeance LPX Black 32GB 2600Mhz | Fractal Design Edison M 750W | Samsung 860 1TB SSD | Fractal Design Define C
Unraid NAS: i5 11400 | Gigabyte Z590I Auros Ultra | G.Skill 16GB 3200Mhz | CM V750 SFX | 3x WD Red Plus 4TB | 1x WD Blue SN570 1TB Nvme

Permalänk
Medlem

spelar inte så mycket men köpte faktiskt Battlefield 2 häromdagen så det spelar jag nån timme om dagen.

vet att spelet är gammalt men om man inte redan har det så finns det på webhallen för ynka 149kr. Nästan gratis ju ^^
--------------
The orange box verkar vara ett riktigt bra köp, funderar på att slå till på det med.

Visa signatur

| Ryzen 5800x | Asus prime x470 pro | Asus rtx 3080 tuf oc | Gskill 32gb 3,6ghz | aw3225qf |

Permalänk

Spelar inte heller så mycket längre, har självklart vart en liten datanörd i mina dagar haha

Men spelade självklart knights of the old republic nyligen, också testade jag på det nya Call of Duty, det var faktiskt förvånadsvärt roligt.

Visa signatur

Den bästa PTC-sidan nånsing, jag föreslår att du går går med och börjar tjäna pengar du också.

Click here to start earning cash today!

Permalänk
Medlem

NWN 2, bioshock, Crysis, cod4(Som sög), supreme commander, civilzation, settlers, GoW, Bf2 och lite cs. spelar jag just nu iaf. Men tänk på att jag bara spelar ett par timmar/dag.

Permalänk
Medlem

timeshift ,pro street , cs , (ibland) spel suget försvinner med åldern

Visa signatur