Permalänk
Medlem

Fan va nice att ccna.nu finns i racket

Permalänk
Snusfri

Porrigt

Visa signatur

WS: i9 13900K - 128GB RAM - 6.5TB SSD - RTX 3090 24GB - LG C2 42" - W11 Pro
LAPTOP 1: Lenovo Thinkpad E14 G5 - 16GB RAM - 512GB SSD
LAPTOP 2: Acer Swift 3 - 8GB RAM - 512GB SSD
SERVER: i5 10400F - 64GB RAM - 44TB HDD
NALLE: Pixel 9 Pro XL

Permalänk
Medlem

detta är hårdvaruporr på hög nivå. mer sånthär till folket!

Visa signatur

Dator : Ryzen 5950x ; 128GBRam; AMD RX6800

Permalänk

Vet inte riktigt vad det där är för nått , men det är nog bra

Visa signatur

Fractal Design Define R4 | MSI Z77A-G41 ATX | Corsair CX 600W 80+ Bronze | Intel Core i5 3570K 3,4Ghz (Ivy Bridge) | MSI GeForce GTX 980 Gaming 4GB | HyperX Savage 16GB CL11 2400Mhz XMP

Permalänk
Medlem

du hänger inte på piratebay eller?

Permalänk
Medlem

Nej jag håller inte på med torrent och sådant.

Visa signatur
Permalänk

Vet knappt vad det är men jag gillar det faktiskt litegrann! Känner mig lite som grabben som pinkade på elstängslet för första gången; förväntan, förundran och spänning.
Du vet uppenbarligen vad du gör! Varmt o gott!

Visa signatur

"-You like sex AND money? We should hang out!" -"Idiocracy"

MSI P45 Platinum, e6850@3ghz, 4gb Corsair 6400c5dhx, 500gb+320gb, HD4850 Crossfire (Sapphire/His), Coolermaster Cosmos RC 1000

Permalänk
Hedersmedlem

Blir det något nätverksschema? Du skrev att det kanske skulle komma. Var lite oklart för mig hur det såg ut

Permalänk
Medlem

CCNA på högskolenivå utan senaste versionen är otroligt jobbig. Snacka om att plugga historia när man ska pilla med ISDN-prylar och så vidare. Kul att ni har det namnet.

Trevligt rack. Vad lagrar ni egentligen?

Visa signatur

ηλί, ηλί, λαμά σαβαχθανί!?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Shimonu
Blir det något nätverksschema? Du skrev att det kanske skulle komma. Var lite oklart för mig hur det såg ut

De schemat som jag hade innan ändrades så pass mycket när jag bytta ut från att använda två switchar till en switch.. så har inte riktigt orkat göra ett schema än.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Leedow
CCNA på högskolenivå utan senaste versionen är otroligt jobbig. Snacka om att plugga historia när man ska pilla med ISDN-prylar och så vidare. Kul att ni har det namnet.

Trevligt rack. Vad lagrar ni egentligen?

CCNA är instegssteget i cisco världen så de spänner över ett stort område ja. men nu i den nya versionen så har de tagit bort isdn om jag inte minns fel. och puttat dit wireless..

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Ja vi får ta o slänga upp en visio bild över hur de ser ut. jag kan nog fixa upp den om två veckor eller nått när jag e tillbaka på jobbet.
så får ni en fin bild över hur det ser ut

Permalänk
Medlem

Jofan här ser man riktigt hårdvaru porr riktigt tjusigt kanske en dag har man en sån setup

Visa signatur

R.I.P Robert 2004-01-29 (klasskompis) Läs: Artikel Nr 1. | Artikel Nr 2. | Artikel Nr 3.

Permalänk
Medlem

vad kör du för OS och så på burkarna?

Visa signatur

MBP: 13" - M1
Stationär: Win11 - Ryzen 5900X - 128GB - GTX 4080
Server: Ubuntu - i5 4670k - 32GB - 4x5TB Raid-Z
Server: Rpi4 8GB, 1TB USB SSD

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tifius
vad kör du för OS och så på burkarna?

2st windows 2k3
2st linux debian

Visa signatur
Permalänk
Avstängd

http://www.mbdes.se/?gclid=CJCR26vTsJICFQOVMAodsH1lLw kollade på ett sådant här rack skåp men funderar på en sak 786 mm totalt djup vilkenm längd ska man då välja på slading rails?

Visa signatur

WS:/ASUS M4A78-E/Phenom 940BE/OCZ Reaper DDR2 PC8500 6Gb/CF Ati 4870 1GB//Server: AMD Phenom 9550/MSI K9A2 CF-F/OCZ Reaper PC8500 2Gb/XFX GTS 250 Nvidia
"En enskild människas död är en tragedi, en miljon döda är statistik" -Josef Stalin

Permalänk
Medlem

du kan flytta på grejerna.. men de beror ju på vad man har för burkar osv.. men mina rails är la 80cm så de sticker ut en bit där bak

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Passar på att hoppa in och fråga:

du säger att dina skenor till s411 är ca 80 cm långa, jag har precis köpt mig ett toten rack 600x800.
Men måtten från "rackskena till rackskena" är ca 70cm, och från "dörr till dörr" är de ca 79cm kommer de att gå in? för jag har redan beställt s411 + skenor. :/

http://www.webhallen.com/sok.php?sokord=s411&x=0&y=0&avd=3&ko...

Visa signatur

"It takes a big man to cry, but it takes a man with a rail gun to laugh at the big man crying."

Permalänk
Medlem

Coolt

Visa signatur

Intel Quad 2.33Ghz | 4GB Ram | 1TB Hårddisk | GeForce 9600GT | DVD Brännare

Permalänk
Medlem

Confused :S

Visa signatur

ASRock P45TS - Intel core 2 duo 2,8Ghz Thermaltake bigtype +12mm CM rödLED - ASUS ENGT240, DDR2 Samsung 2Gb x2, maxtor 160Gb, 3st SEAGATE 250Gb. 420Watt