Permalänk

S-3 Q5e 4bb

Tror benämningen på kortet jag hittade i gömmorna häromdagen är sådan.. har jag rätt? I så fall är det något att spara på/sälja/slänga?

Visa signatur

(\__/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Hedersmedlem

Ett gammalt S3 Virge?

Frågan är om det överhuvudtaget går att ha till något numera, är det ett PCI-kort så går det att använda som nödgrafikkort om man inte har något annat tillgängligt. AGP-versionen bör ha varit 3,3v agp vilket gör att det är begränsat till tidiga Socket A-moderkort och S370.

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM || oskar@sweclockers.com || OSkar000.se || Fototråden ||
|| Gundeman || Bartonofix || GundemanX2 || Obelinux || Nexofix || Filofix || Ircofix ||
|| Tillse att hjärnan är inkopplad innan fingrarna vidrör tangentbordet ||
|| D300 | D700 | 24/2,8 | 28/2,8 | 35/2 | 50/1,8 | 55/2,8 | 85/1,8 | 105/2,5 | 200/4 | 300/4,5 | 10-20 | 24-70/2,8 | 75-150/3,5 | 80-200/2,8 ||

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av OSkar000
Ett gammalt S3 Virge?

Frågan är om det överhuvudtaget går att ha till något numera, är det ett PCI-kort så går det att använda som nödgrafikkort om man inte har något annat tillgängligt. AGP-versionen bör ha varit 3,3v agp vilket gör att det är begränsat till tidiga Socket A-moderkort och S370.

Ja det är nog ett Virge. Står Virge/dx på det jag antar är processorn. Vet inte om det är AGP eller PCI.

Inte mycket att spara på då?

Visa signatur

(\__/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!