Permalänk
Medlem

Ang. Zepto

Är det någon som haft erfarenhet med Zeptoexperten.se?
Sidan ser ju likadan ut som Zepto.se, och verkar alltid ha samma rabatter etc, men ligger lite lägre i pris.

Hur kan det komma sig? Är zeptoexperten.se samma företag som zepto?
Är det något skumt med dem? Har zeptoexperten högre fraktkostnad eller dylikt (så att de lägre priserna äts upp)?

Om jag skulle köpa en Zeptodator, tjänar jag då på att köpa på den lite billigare Zeptoexperten, eller bör jag köpa på Zepto.se? Tänker främst på om Zeptoexperten har sämre leveranstider, eller liknande

Permalänk
Medlem

Re: Ang. Zepto

Citat:

Ursprungligen inskrivet av SKLP
Tänker främst på om Zeptoexperten har sämre leveranstider, eller liknande

Haha, ja de skulel kunna prova, har svårt att tro de skulle lyckas... Angående zeptoexperten så är det dem jag har att göra med... Om det kan du läsa i NOX tråden... Men ett sammanfattande "Spring för livet" är väll ändå på sin plats.

Finns säkert de som är nöjda också, jag är dock INTE en av dem!

Permalänk
Medlem

Jag beställde från zeptoexperten för drygt ett år sen och jag har inget att klaga på. Dom höll leveranstiden

Visa signatur

Dator: Zepto Znote 6224W Mobil: Samsung G800

Permalänk
Medlem

Jag skulle aldrig mer beställt från dom om jag så var under pistolhot..

Permalänk
Avstängd

Ja, vad som borde redas uit är varifrån man beställt när man säger att man inte fått svar på mail eller telefon på flera dagar!

För zeptoexperten verkar ju bara vara en återförsäljare, klagomål mot denna borde skickas till zepto.com !

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av milkab
Ja, vad som borde redas uit är varifrån man beställt när man säger att man inte fått svar på mail eller telefon på flera dagar!

För zeptoexperten verkar ju bara vara en återförsäljare, klagomål mot denna borde skickas till zepto.com !

Återförsäljaren har ju ett eget ansvar också

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av insats
Återförsäljaren har ju ett eget ansvar också

Ja absolut!

Tänkte bara att det är viktigt att hålla isär dem,
så man vet vilka klagomål som kommer på vilka!=P

Permalänk
Medlem

Jag beställde från zeptoexperten men fick senare ett mail som var från zepto där det stod att de nu fått in sakerna till min order och jag inte skulle få min dator senare än vecka 45...

Så jag tror att klagomål på det ena ändå är kopplat till det andra så det är inte av någon sexuell betydelse vilka man kontaktar.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NEFF
Jag beställde från zeptoexperten men fick senare ett mail som var från zepto där det stod att de nu fått in sakerna till min order och jag inte skulle få min dator senare än vecka 45...

Så jag tror att klagomål på det ena ändå är kopplat till det andra så det är inte av någon sexuell betydelse vilka man kontaktar.

Jag tänkte på de som säger att de ringt i 2 dagar men inte får något svar, om de då ringer till zeptoexperten eller till zepto=P