Youtube på svenska.. bara irriterande.

Permalänk

Youtube på svenska.. bara irriterande.

Nu har sidan youtube, som de flesta förmodligen vet om kommit i en svensk verision. Grymmt för dom som vill ha youtube i svenska men.......

Jag har youtube satt i språkinställningen engelska för tillfället och då tycker man att sidan ska låta det vara så men ICKE ! Vid olika tillfällen byter sidan nämligen själv språk till svenska och ger mig detta meddelande
: Välkommen till YouTube!

Föreslaget språk (enligt våra inställningar): Svenska

Om du vill ändra språkinställningar använder du länkarna bredvid YouTube-logotypen högts upp på sidan.

Klicka på "OK" om du vill godkänna inställningarna eller på "Avbryt" om du vill se sidan på engelska.

Detta är ruskigt frustrerande och även när jag klickar på "Avbryt" så går det bara en liten stund innan man får samma irriterande meddelande.. Någon som vet om en lösning på detta eller ska jag blir tvungen att bli spammad på detta vis ?

Tack på förhand!

Visa signatur

|Asus Striker Extreme | Intel Core TVÅ Duo E6600 3,15 Ghz | XFX GTX 260 SLI| Creative SoundBlaster X-Fi Platinum | Zalman CNPS 9700 NT ^^ | Ocz Pc-6400 4gb|

Permalänk
Medlem

jag har alltid haft en genväg till youtube.com och när jag går in där så är det på engelska.

Är du inloggad på youtube? Det kan ju vara så att språkinställningarna lagras i profilen och om man inte är inloggad så blir det en kaka som kommer ihåg och det kanske är lite buggigt.

Permalänk

Jodå jag har en inloggning på youtube. Plus att den engelska sidan är en utav mina startsidor. Problemet uppstår inte förns efter en liten stund. Som T.ex efter en sökning eller när man klickar på en video. Det är då sidan automatiskt ändrar språket för en och det hjälper alltså inte att vara inne på den engelska sidan.

Visa signatur

|Asus Striker Extreme | Intel Core TVÅ Duo E6600 3,15 Ghz | XFX GTX 260 SLI| Creative SoundBlaster X-Fi Platinum | Zalman CNPS 9700 NT ^^ | Ocz Pc-6400 4gb|

Permalänk
Medlem

Testat att ändra språk sidor visas på i webläsarens iställningar? sätter du engelska över svenska där kommer alla sidor som frågar webläsaren om vilket språk som ska användas få engelska till svars automatiskt.

Visa signatur

i5 750@3,6GHz(vatten), 4GB DDR3, HD6870@1000/1100(vatten), 1TB, Proton AM10 + Dynavoice Challenger S5
Asus U36SD
FreeNAS - Intel G620, MSIH67MA-E35, 8GB DDR3, 5x2TB RAIDZ, Intel PRO 1000GT Desktop

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rattnalle
Testat att ändra språk sidor visas på i webläsarens iställningar? sätter du engelska över svenska där kommer alla sidor som frågar webläsaren om vilket språk som ska användas få engelska till svars automatiskt.

Tack för tipset. Ska se om det fungerar nu.

Edit: Nehepp fungerar fortfarande inte. Några fler idéer ?

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Gå in på www.youtube.com

Skrolla längst ner, där står det "språk" klicka och välj (:

Visa signatur

Antec Nine Hundred | MSI P55-CD53 | i7-860 @3.8 | Corsair XMS3 8GB |XFX HD4890 OC | Corsair 650W | Cooler Master V8

Permalänk

hehe lite sent att svara va

Visa signatur

Ryzen 5800x - Strix B550-F Gaming - TUF RTX3080 - Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance RGB PRO SL - WD_BLACK SN750 1TB - Seasonic Focus GX 850W - FD Define 7 Compact DTG - AOC CU34G2X - ASUS MG279Q.

Permalänk
Avstängd

Jo svenska är ju inte så hett att ha på Youtube nej...:P

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!