Köpa ny dator! 2 frågor, snabba svar! :)

Permalänk
Medlem

Köpa ny dator! 2 frågor, snabba svar! :)

Detta är vad jag tänkt beställa efter jag läst rundor lite här på forumet.
Nu kvarstår dock två frågor som jag skulle vilja få svar på så fort som möjligt så man kan skicka iväg en beställning.

1: Är Nexus Caterpillar tillräckligt stor för att få plats med två st Geforce GTX 260+(SLI) ?

2: Jag antar att det följer med en fläkt till processorn, är denna dålig? Låter den mycket?

Ni får gärna kommentera om det är något annat i paketet ni tycker är dåligt, ni förstår säkert att min tanke är att köpa till ett st Geforce GTX 260+ efter ett tag men sparar just nu till en ny skärm oxå.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

AMD AM2 6000+/4GB/HD4770/500GB+750GB/Windows 7 64bit

Permalänk
Medlem

Aha, har sett att massor haft det men inte direkt tänkt på att fråga eller leta tackar så mkt!

Permalänk
Medlem

Har samma förutom hdd (har 640gb) och kan säga att man får in båda korten men kan bli lite tajt men har man tålamod ska de inte vara något problem dock hade jag problem med att pilla in nätagget men kan vara jag som är inkompetent med

Är nöjd med min btw.

Visa signatur

Fractal Design Tesla 650W 80+ > Asus P8Z77-I Deluxe > BitFenix Prodigy (Vit) > Intel Core i7 2700K > Crucial 16GB 1600MHz > Scythe Mugen III > Gigabyte GTX 660 > 640GB WDB > 120GB OCZ Agility 3