Permalänk
Medlem

Diablo 2 klan

Tjenare nu lagom till innesittarsäsongen tänkte jag ifall någon har lust att börja med en Diablo 2 Lod klan på battle.net. Skriv om ni är intreserade/ peace

Permalänk

jag är på:)

Permalänk
Medlem

Ska det vara ladder eller nonladder isåfall?
Annars låter det ju lite skoj

Visa signatur

Asus M4A79XTD | Phenom II 925 | HD4870 512 | SSD 510 120GB | Caviar Blue 500GB | 4Gb 1600mHz | Corsair VX550
EK-CoolStream RAD XTC 280 | DD-4870 | EK Supreme HF | Phobya DC-12 260 | Phobya Balancer 150

Permalänk
Medlem

Är det ladder är jag på.
Har inte spelat på ett tag (läs något år) så är lite rostig

Kollade efter senaste ladder reset på Google och den va för över ett år sen. Bör väl komma en ganska snart?

Permalänk
Medlem

Jag har krejjor på non-ladder Har bara casual-lirat lite till och från, vad gör en klan på D2 ?

Permalänk

Jo vi questar, kör diablo/baalruns, hjälper varandra mm/peace

Permalänk

Jag är på om det blir ladder.

Jag sitter och lirar på eu laddern, har en level 83 sorc.

Visa signatur

The enemy of my enemy is still my enemy.

Permalänk
Medlem

Kör gärna när nya patchen kommer-

Visa signatur

”Det krävs talang för att lira hårdrock medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop”

Permalänk
Medlem

Ladder it is then
Om ni hjälper mig att få igång det under ubuntu så kommer jag definitivt spela.

Visa signatur

Asus M4A79XTD | Phenom II 925 | HD4870 512 | SSD 510 120GB | Caviar Blue 500GB | 4Gb 1600mHz | Corsair VX550
EK-CoolStream RAD XTC 280 | DD-4870 | EK Supreme HF | Phobya DC-12 260 | Phobya Balancer 150

Permalänk
Medlem

jag är på men när kommer den nya patchen???

Visa signatur

I could tell you a UDP joke, but you might not get it.

Permalänk
Avstängd

Ny patch? Nu blev man ju sugen på att börja igen

Visa signatur

>AMD Phenom™ 1055T@3,8Ghz + NH-D14|Gigabyte GTX460 1GB@ 850/2200mhz|Gigabyte 870A|A-Data 4GB Ram|CM HaF 912+|Creative X-Fi Titanium+Z-5500|Kingston SSD| Och lite till.<

Permalänk
Medlem

Haha vafan patchar dom så gamla spel?

Visa signatur

Spela Arma II i Plutonstruktur
ARMA II - SWEDISH STRATEGIC GROUP

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Koxbox
Haha vafan patchar dom så gamla spel?

För att det är sällsynt av att Blizzard misslyckas med ett spel. Deras spel är praktiskt taget odödliga och då ska Blizzard väl vara snäll mot spelarna och patcha om det behövs?

Största anledningen för patchningen är väl egentligen en reset av laddern, vad vet jag.

Visa signatur

ηλί, ηλί, λαμά σαβαχθανί!?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Leedow
För att det är sällsynt av att Blizzard misslyckas med ett spel. Deras spel är praktiskt taget odödliga och då ska Blizzard väl vara snäll mot spelarna och patcha om det behövs?

Största anledningen för patchningen är väl egentligen en reset av laddern, vad vet jag.

Ja jag tycker det är fantastiskt började spela D2 igen förra månaden sitter någon timma då och då. längtar tills trean kommer.

Visa signatur

Spela Arma II i Plutonstruktur
ARMA II - SWEDISH STRATEGIC GROUP

Permalänk
Medlem

Det kommer vara LADDER för er som undrar /peace

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av wrathian
Ska det vara ladder eller nonladder isåfall?
Annars låter det ju lite skoj

Ladder /peace

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dempa88
jag är på men när kommer den nya patchen???

Vet ej men dom frågar folk i forumen på b.net vad dom vill se i nya patchen.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Koxbox
Ja jag tycker det är fantastiskt började spela D2 igen förra månaden sitter någon timma då och då. längtar tills trean kommer.

Samma här...tog fram exemplaret av D2 för att spela ut det tills D3 kommer ut

Visa signatur

I am 43% addicted to World of Warcraft. What about you?

Permalänk

inga trippelpost's dawe;) men det verkar som om vi får ihop ett gäng. ska kolla hur man får det att funka ubuntu

Permalänk

du kan ju alltid köra med virtualbox

Visa signatur

Asus: Bara vi har äkta USB 3.0 och SATA 6,0 Gbps
[img]http://valid.canardpc.com/cache/banner/w47khy.png[/img]

Permalänk
Medlem

D2 fungerar utmärkt i ubuntu, körde det förut.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jonke
D2 fungerar utmärkt i ubuntu, körde det förut.

Kanske om man har originalcd... xD
Jag har gjort en fuling och tog en kopia på min kompis skiva för typ fem år sen.
Nu visar det sig att expansions-imagen har pajat.. :/
Jaja, men vad jag har hört så finns det ett sätt att få tag på det jag saknar nån stans därute på internet......

Visa signatur

Permalänk

har för mig att du kan ladda ner image filer på skivorna direkt från battlenet om dusurfar in där med ditt battlenet konto och uppger din cd-key

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av wrathian
Kanske om man har originalcd... xD
Jag har gjort en fuling och tog en kopia på min kompis skiva för typ fem år sen.
Nu visar det sig att expansions-imagen har pajat.. :/
Jaja, men vad jag har hört så finns det ett sätt att få tag på det jag saknar nån stans därute på internet......

https://us.battle.net/login/login.xml?ref=https%3A%2F%2Fus.ba...

Regga där, skriv in din cdkeys till d2 och vips kan du tanka hem spelet var du än är :>

Visa signatur

i710700K|32GB|3070 Gaming OC |Essence STX-II|Denon AH-D2000|Asus VG279QM|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Loika
https://us.battle.net/login/login.xml?ref=https%3A%2F%2Fus.ba...

Regga där, skriv in din cdkeys till d2 och vips kan du tanka hem spelet var du än är :>

det ska vara eu.battle.net inte us.battle.net

Visa signatur

I am 43% addicted to World of Warcraft. What about you?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rouge of Darkness
har för mig att du kan ladda ner image filer på skivorna direkt från battlenet om dusurfar in där med ditt battlenet konto och uppger din cd-key

Jo, men Blizzard downloader funkar inte under ubuntu för mig

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Jag är på, så fort jag har skaffat nya cd-keys, mina D2- och LOD-fodral är borta sedan länge.

Permalänk
Medlem

Om det är LADDER är jag på.. Är det pvp som gäller då hoppas jag? Dock har jag ingen lust att göra en ny char då jag vart 96 med javan för några dagar sen.. Men kan boosta om det så behövs

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, DeepCool PX1000G, Fractal Design North, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, PS5, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Klipsch RP500-m + Klipsch R-121SW

Permalänk

seriöst jag är på!

har just nu desperat behov av att mula... helt sjukt.. kommer ni in i ett game som heter mattemo1 / 1
så vor det riktigt sjysst

Ladder / Europe / Softcore

Permalänk

ash.. försent nu...