HoN invite request tråd!

Permalänk
Medlem

Ser intressant ut, om någon har en nyckel över skicka den gärna till
warwolf.667 (at) gmail.com

Tips:
Inte så bra skriva e-mail i klartext på websidor när spam-snoopers letar igen sidor efter e-mail adresser dom kan spamma ...

Visa signatur

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't...

Asus Maximus VIII Hero | i7-6700K | ASUS GeForce GTX1070 Strix 8GB | G.Skill F4-2133C15Q-32GRK |

Permalänk
Medlem

ZippeHEHE, Bliex och WarWolf.667 - You've got mail God jul på er!

Visa signatur

i5 3570k @ 4.4GHz | MSI Z77A-G45 | Noctua NH-C12P | MSI GTX560Ti Twin Frozr | 8GB 1600MHz Corsair Vengeance LP| Corsair TX650W PSU | Benq V2410 LED

Permalänk

Elvis_z89@hotmail.com

Vore galet uppskattat om någon hade en invite över!
Tack i förväg.

Permalänk

Skulle med uppskatta en invite så här i juletider!
Måste ha något att göra förutom att pimpla glögg

daniel.j [at] mac . se

Stort tack!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Citruz
ZippeHEHE, Bliex och WarWolf.667 - You've got mail God jul på er!

Tack Citruz!
God jul och gott nytt år!

Visa signatur

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't...

Asus Maximus VIII Hero | i7-6700K | ASUS GeForce GTX1070 Strix 8GB | G.Skill F4-2133C15Q-32GRK |

Permalänk
Medlem

Skulle uppskatta en beta key. Ska spela med några kompisar i helgen hade jag tänkt. Kan bytas mot en Google Wave-nyckel om någon vill ha (tror inte jag använt den ännu iallafall ).

qorra_@hotmail.com

Tack så mycket!

Visa signatur

Asus Sabertooth P67 | Intel Core i5 2500K | Asus GTX570 1280MB | Corsair XMS3 DDR3 2xGB | Corsair 750W | Intel 320 SSD 120GB | 400GB SATA2

Permalänk
Medlem

Har alla fått utom jag eller? Känns som ni gett till alla men hoppat över mig som i princip skrev först=( extremt orättvist .Alla kompisar spelar utom jag eftersom jag inte har en invite.

Devrer_@hotmail.com
Devrer underline @ hotmail.com alltså

Snälla!

Visa signatur

Intel I7 2600K, 4gb ddr3, gtx 560ti + geforce 9800gt physx. Ocz modxtream 700w nätagg

Permalänk

Har 4 invs över. PM om intresserad.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tobz0r

Har pm'at dig. Hoppas du skickar en till mig då jag var en av de första som sökte invite in tråden men har ädnå inte fått ngn. Tror jag är en av dem som vill ha en mest med Skulle bli överlycklig då jag letat över 2 veckor

Visa signatur

Intel I7 2600K, 4gb ddr3, gtx 560ti + geforce 9800gt physx. Ocz modxtream 700w nätagg

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Devrer
Har pm'at dig. Hoppas du skickar en till mig då jag var en av de första som sökte invite in tråden men har ädnå inte fått ngn. Tror jag är en av dem som vill ha en mest med Skulle bli överlycklig då jag letat över 2 veckor

Skickad för 1min sen.

Citat:

Jag har SLUT på invites nu.

Permalänk
Medlem

Jag skulle uppskatta en invite, vore kul att testa.
magjo756@student.liu.se

Permalänk
Medlem
Citat:

Skickad för 1min sen.

Tack så hemskt mycket! Uppskattas enormt!

Skickade du till Devrer_@hotmail.com alltså Devrer understräck @ hotmail.com? Inte fått någon än nämligen :/
Men det kanske tar tid?

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Såg det där för några veckor sen, verkade ju nice. Skulle va kul att testa.

Skulle uppskatta att får en invite

cyzed (at) hotmail.com

Visa signatur

Stuff: Asus P9X79 Deluxe | 3930K @ 4375 Mhz | 16 GB DDR3 @ 2000 Mhz | 2x R9 290X CrossFireX | SSD |
Windows 10
-=Water-cooled with custom loop=-
MG279Q triple screen
6700K, 32 GB DDR4, Fury X, Samsung PRO M.2 SSD 256 GB, Samsung SSD 1 TB, Windows 10 pro

Permalänk
Medlem

.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Verkar ju kul det där, om nån har en invite över så tar jag gärna en.

nilzon (at) gmail.com

Permalänk
Medlem

Bara jag som inte får invite trotts att folk skickat till mig? Jävligt irriterande att när man väl någon skickar invite så dyker den inte upp =(

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Hallå folket, jag skulle gärna uppskatta en invite jag med Skulle vara så gryyymt schyst!

Min mail : winzezz_sk8@hotmail.com

Tack på förhand ^^

Permalänk
Medlem

har spelat hoN tidigare men iochmed att jag formaterade om datorn etc glömde jag även bort vad jag nickade på HoN

.. så en invite skulle uppskattas!

Deaver_diver@hotmail.com

Visa signatur

▪ 2500K @ 3,3 GHz - Sabertooth p67 - 8 GB 1600Mhz - 8800gt (7970inc) - 120 GB intel 320 + 500 GB WD black
▪ HP Probook 6450

Permalänk
Medlem
Permalänk

Ett tips till alla er som inte har fått invites än, så kmr S2 ha öppen regg någon dag denna veckan! Håll utkik!

Visa signatur

Eeeeeeh.

Permalänk
Medlem

There are two ways to receive invites.
A. You prepruchase and you get 3 invites.
B. The devs decide its time to stress test some more and expand the beta to see if the servers can handle it.

Visa signatur

NR200P || 5600X || 3080 Strix ||

Permalänk
Medlem

Tjena! Jag undrar om nån har nån invite över? För isåfall skulle jag gärna vilja ha en;) Hade ett acc innan men har glömt informationen om accet! Och typiskt nu när jag vill lira Men iaf om nån har nån inv över tveka inte att skicka en till simon_blomman@live.se! Vore grymt schysst;) Och sist men inte minst, God jul och gott nytt år!

Visa signatur

4090 | 7900x | Samsung Odyssey Neo G8 | Samsung G8 Oled 4K

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BlommaNN
Tjena! Jag undrar om nån har nån invite över? För isåfall skulle jag gärna vilja ha en;) Hade ett acc innan men har glömt informationen om accet! Och typiskt nu när jag vill lira Men iaf om nån har nån inv över tveka inte att skicka en till simon_blomman@live.se! Vore grymt schysst;) Och sist men inte minst, God jul och gott nytt år!

Skickar till dig om ett par min.

Edit:
GREAT SUCCESS!
Key: *************

simon_blomman@live.se: invitation sent.

Edit2:

Har två kvar..

Visa signatur

iMac 27" | Mid 2010 | Core i7 2.93Ghz | 20 GB | HD5850 M | Samsung 840 500 GB | 4 TB WD
MacBook Air 11" | Mid 2012 | Core i7 2.0 Ghz | 8 GB | 256 GB SSD
Citera gärna om du svarar på mina inlägg, så hittar jag tillbaka igen! :)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av b0bzor!
Skickar till dig om ett par min.

Edit:
GREAT SUCCESS!
Key: *************

simon_blomman@live.se: invitation sent.

Edit2:

Har två kvar..

Tack så hemskt mycket! Såna människor som du är verkligen vardagshjältar! Dock har den inte kommit än men det kommer väll förhoppningsvis

Visa signatur

Permalänk

Jag skulle också uppskatta en invite! Letat som en idiot nu :P!
timtastic@hotmail.com

Permalänk
Medlem

varsågod timmylilly

Permalänk
Medlem

Skulle gärna vilja ha en invite

thee.itard AT gmail.com

Kan skicka en Google Wave invite om det är önskvärt.

Visa signatur

i7 12700, 5080, 32gb - vrum vrum

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Vore kul att pröva, om någon har kvar skicka gärna till durris_88 (at) hotmail.com

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BlommaNN
Tack så hemskt mycket! Såna människor som du är verkligen vardagshjältar! Dock har den inte kommit än men det kommer väll förhoppningsvis

Hoppas det kom fram! Kom på att jag kunde PM:at nyckeln.. jag har dock stängt webläsarfönstret (och är på jobbet för den delen.. )

Citat:

Ursprungligen inskrivet av tysonayt
Skulle gärna vilja ha en invite

thee.itard AT gmail.com

Kan skicka en Google Wave invite om det är önskvärt.

EDIT: slut tyvärr
Har du fått invite? Först till kvarn.. har en kvar. :)[/s]

Citat:

Ursprungligen inskrivet av durris
Vore kul att pröva, om någon har kvar skicka gärna till durris_88 (at) hotmail.com

EDIT: slut tyvärr
Har du fått invite? Först till kvarn.. har en kvar.

Visa signatur

iMac 27" | Mid 2010 | Core i7 2.93Ghz | 20 GB | HD5850 M | Samsung 840 500 GB | 4 TB WD
MacBook Air 11" | Mid 2012 | Core i7 2.0 Ghz | 8 GB | 256 GB SSD
Citera gärna om du svarar på mina inlägg, så hittar jag tillbaka igen! :)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av b0bzor!
Hoppas det kom fram! Kom på att jag kunde PM:at nyckeln.. jag har dock stängt webläsarfönstret (och är på jobbet för den delen.. )

Har fortfarande inte fort den =/ skrev du verkligen simon_blomman@live. se ?
Givetvis inget mellanrum mellan .se men blir lättare att se nu hur det ska vara.

Visa signatur