Var kan jag köpa SUNBEAMTECH PMTK PSU Modding Tool Kit

Permalänk

Var kan jag köpa SUNBEAMTECH PMTK PSU Modding Tool Kit

Någon som vet? eller som hade kunnat låna ut liknande verktyg?
Bor i malmöområdet.

Är i stor nöd av dem!

Visa signatur

Antec P193 V3 | Asus P5k PRO | Q6600 @ 3,5 GHz "Lappad" | Vattenkyld processor | GeForce 570 HD med Arctic Accelero XTREME plus II | 2 x Crucial DDR2 PC6400 4GB KIT CL6 | Soundblaster X-treme Music | Corsair HX 850 W Modulärt
Mitt Projekt

Permalänk
Medlem

Verkar inte finnas att få tag på längre. Men ta hjälp av gem, häftstift, nål, liten skruvmejsel eller något

Permalänk
Medlem

Vet att mnpctech säljer en av dem iaf, i sitt egna märke.

Wolvie har testat detta sunbeam-kittet och det gick sönder typ direkt, dålig kvalitet! Djungelapa säljer väl en del verktyg med?

Visa signatur

PC: 5600X / 7800XT / 32 GB
FOTO: Sony a7R IIIa
Fotofolio \ flickr \ Mina Custom Gundam-modeller

Permalänk

knäckte mitt från djungelapa, med löste det med vanliga nålar tills jag fick ett nytt på posten från djungelapa

Visa signatur

Antec P193 V3 | Asus P5k PRO | Q6600 @ 3,5 GHz "Lappad" | Vattenkyld processor | GeForce 570 HD med Arctic Accelero XTREME plus II | 2 x Crucial DDR2 PC6400 4GB KIT CL6 | Soundblaster X-treme Music | Corsair HX 850 W Modulärt
Mitt Projekt

Permalänk
Medlem

Har använt mig utav både häftstift och MDPC-X med goda resultat. Häftstift fungerar minst lika bra.

Permalänk
Entusiast
Skrivet av ficklampa:

Vet att mnpctech säljer en av dem iaf, i sitt egna märke.

Wolvie har testat detta sunbeam-kittet och det gick sönder typ direkt, dålig kvalitet! Djungelapa säljer väl en del verktyg med?

Vill minnas att den goda Wolverine även testat ett flertal andra verktyg och har dissat alla till förmån för gem och andra små enkla saker.

Visa signatur

Q9450, HD4850, 8 GB DDR2 800 MHz, 3x750 GB, Antec 300, Dell 2408WFP, U2410, Qnap TS-419p+ 4x2 TB Samsung F4, Asus UL30A-QX056V, Logitech Z-680, Sennheiser HD380pro, M-Audio FastTrack Pro, Ibanez sa160qm, Ibanez TB 15R, Zoom 505II, Ibanez GSR 200, Ibanez SW 35, Cort AC-15, Squier SD-3 BBL, Yamaha PSR 270, Røde NT1-A, Nikon D200, Nikkor 18-70/3,5-4,5, 70-300VR, 50/1,8, 28/2,8, Tamron 17-50/2,8, 90/2,8, Sigma 30/1,4, SB-800, SB-25, SB-24

Permalänk
Medlem

kör med sunbeam, har bänt o grejjat med dom men här har det inte gått sönder iaf, ser inte hur folk lyckas ha pajj dom

Visa signatur

i have a dream...whats your dream?...my dream is to have a dream...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zotamedu:

Vill minnas att den goda Wolverine även testat ett flertal andra verktyg och har dissat alla till förmån för gem och andra små enkla saker.

http://en.mdpc-x.com/mdpc-sleeve/sleeve-kits-+-tools/sleeve-t...
Den här fungerar dock utmärkt. Har varit allmänt oförsiktig med den men den har inte fått några men utav det.

Permalänk
Entusiast
Skrivet av Voultner:

Den här fungerar dock utmärkt. Har varit allmänt oförsiktig med den men den har inte fått några men utav det.

Fast det jag hörde var inte att verktygen var av dålig kvalité utan att de helt enkelt inte var så praktiska. Jag grävde fram ett av inläggen där verktyg för molexkontakter diskuteras och den gode järven säger så här:

"Jag har testat 4 olika sleevingverktyg inklusive Molex egna orginal och gemensamt för all är att dom är TOTALT VÄRDELÖSA jag sleevar ett agg på en fjärdedel av tiden med ett tillplattat gem. Att lägga pengar på ett verktyg är 100% totalt meningslöst."

Fast det är väl rätt personligt i och för sig men när ändå järvens namn dök upp tänkte jag att det kunde vara lämpligt att redovisa vad någon med mycket erfarenhet inom området har att säga om saken.

Visa signatur

Q9450, HD4850, 8 GB DDR2 800 MHz, 3x750 GB, Antec 300, Dell 2408WFP, U2410, Qnap TS-419p+ 4x2 TB Samsung F4, Asus UL30A-QX056V, Logitech Z-680, Sennheiser HD380pro, M-Audio FastTrack Pro, Ibanez sa160qm, Ibanez TB 15R, Zoom 505II, Ibanez GSR 200, Ibanez SW 35, Cort AC-15, Squier SD-3 BBL, Yamaha PSR 270, Røde NT1-A, Nikon D200, Nikkor 18-70/3,5-4,5, 70-300VR, 50/1,8, 28/2,8, Tamron 17-50/2,8, 90/2,8, Sigma 30/1,4, SB-800, SB-25, SB-24

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zotamedu:

Fast det är väl rätt personligt i och för sig men när ändå järvens namn dök upp tänkte jag att det kunde vara lämpligt att redovisa vad någon med mycket erfarenhet inom området har att säga om saken.

Klart det är relevant, ville bara komma med egen feedback : )
Jag hävdar att det går minst lika bra häftstift men mina fingrar gjorde att det fungerade bättre med verktyget (ont som fan att köra in de där stiften xD).

Permalänk
Skrivet av Voultner:

+1
Ända som fungerar bra.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Voultner:

Mitt gick sönder :/ Inte nån vidare kvalitét.

Visa signatur

Citera för svar!
Har jag hjälpt dig? Klicka på Gilla!
[Galleri]XBMC på Raspberry Pi [GUIDE] XBMC på Raspberry Pi
i7 930 @ 4GHz, 6950, Asus P6X58D-E, Corsair HX750W, 2st Corsair SSD 60 gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zotamedu:

Hehe, det förvånar mig inte! an om någon vet hur man sliter ut saker.

Visa signatur

PC: 5600X / 7800XT / 32 GB
FOTO: Sony a7R IIIa
Fotofolio \ flickr \ Mina Custom Gundam-modeller