Permalänk
Medlem

windows 7 starter

Hej har en mini pc som det var förinstallerat OEM win 7 starter och tänkte nu formatera och göra allt fräscht efter som det är 10000miljoner olika konstiga program. fick jag ju med så man kan göra skiva men då får man ju med allt skit, och den låg på 16GB =/ och sen har man ju ingen brännare eller liknande i datorn, är inte alla som sitter på usb-minnen på mer än 16GB , tänkte kolla om det är någon som har en win 7 oem ISO liggandes och vill dela med sig den till mig? har egen nyckel.

Tack i förhand!

Mvh//Jompa

Visa signatur

Compaq mini | Intel Atom | 1GB minne | 250GB HDD | Xubuntu

Permalänk
Medlem

Om du inte har något emot engelska finns lagliga iso-filer att ladda ner här: http://forum.notebookreview.com/windows-os-software/428068-le...

Visa signatur

Citera eller nämn gärna mig (@ToJa92) om du svarar på något jag skrivit.
Uppskattar du eller blir hjälpt av ett inlägg jag skrivit är jag tacksam om du gillar det.

Permalänk
Medlem

Vill gärna ha svenska då min fru inte skulle gilla engelska,

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av FenioN:

Vill gärna ha svenska då min fru inte skulle gilla engelska,

Lägg till ett svenskt språkpaket på avbildningen, har dock ingen guide men har sett en kille som har det i sin signatur kolla runt lite.

Permalänk

man kan installera engelska sen byta tills svenska genom att installera språkpaket på windows update... men vet inte om det går på starters edition :S

Permalänk
Medlem
Skrivet av ChineseClocker:

man kan installera engelska sen byta tills svenska genom att installera språkpaket på windows update... men vet inte om det går på starters edition :S

Det funkar bara på ultimate.

Nägon som är student som kan ladda ner en starter ?

Visa signatur

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Eller ladda ner en ISO fil via länken och följ min guide för integrering av språkpaket till Windows 7 DVD

Permalänk
Medlem
Skrivet av tcntad:

Eller ladda ner en ISO fil via länken och följ min guide för integrering av språkpaket till Windows 7 DVD

Okej tack! men det orkar jag inte med just nu men får pilla med det i helgen

Visa signatur