Permalänk

Warz lir polare ? =)

Tjenare är en kille på 14 år som söker någon som vill lira Warz. Kör för det mesta för mig själv ''Solo'' vilket resulterar att man dör väldigt ofta av andra klaner och folk. Bara att lägga till mig på skype om ni är intresserade

Skype: willworrior1 (Mobba inte, skapade det på mina unga dagar)

Permalänk

Tjabba!!
Om du vill lira med Swec medlemmar så finns vi på Swec,Skyttegrav mumble server bara att joina in där Så kommer du se en Kanal som heter The War Z

MVH: Primestar

Permalänk
Skrivet av manskiller:

Tjabba!!
Om du vill lira med Swec medlemmar så finns vi på Swec,Skyttegrav mumble server bara att joina in där Så kommer du se en Kanal som heter The War Z

MVH: Primestar

Vad är ip till servern ?

Permalänk
Medlem

Jag har ett gäng på 3-4 grabbar. aarviiid@skype

Visa signatur

Chassi: Parvum S2.0 CPU: I7 3770k @4.6 GHz Watercooled RAM: Corsair LP 16 GB 1600 MHz GPU:ASUS GTX 980 Ti @1.3 GHz Moderkort: ASUS Maxiumus V Gene PSU: Corsair RM750 Lagring: Samsung 840 EVO 250GB + 850 EVO 250GB Ljudkort: Asus Xonar U7

Kringutrustning: Logitech G402, Logitech UltraX, Logitech G35, BenQ XL2430T

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Vredeskaninen:

Vad är ip till servern ?

All info finns i denna tråd:
http://www.sweclockers.com/forum/8-ovriga-datorspel/1143597-m...

Visa signatur

Meow

Permalänk
Medlem
Skrivet av manskiller:

Tjabba!!
Om du vill lira med Swec medlemmar så finns vi på Swec,Skyttegrav mumble server bara att joina in där Så kommer du se en Kanal som heter The War Z

MVH: Primestar

Prime,vart fan har du varit och var har alla andra varit? Jag har varit inne helt själv så gott som hela julledigheten = ( JAG SKA SKJUTA ALLA!!!

Visa signatur

Asus Strix z390-F,Intel core i7 9700k,32gb Corsair 3200mhz ram,RM750X psu,Nvidia 1080TI,500gb samsung 970evo,250gb samsung 960evo + 2tb hdd,
Logitech G933 Artemis Spectrum headphones,Steelseries Rival 300 mouse,ADX Pro 1m mousepad,Steelseries Apex M800 keyboard
27" 165hz IPS Acer Predator monitor