Bra program till min mus Razer Deathadder, synapse suger!

Permalänk
Medlem

Bra program till min mus Razer Deathadder, synapse suger!

Investerade i en razer deathadder för några år sedan och då följde det med ett bra inställnings program man kunde ladda ner, den här nya razer synapse programmet är ju helt värdelöst, jag letar efter ett program där jag kan ställa in left mouse click speed vilket man kunde i det gamla programmet! Någon som vet vad det heter? Eller har tips om något annat program man kan ställa in left mouse click speed

Mvh

Visa signatur

NbdOverdoze we all gonna die!

Chassi: Gigabyte Gz-X1 PSU: XFX Core 550W MB: Msi B85M-E45 CPU: i5-4440 GPU: GTX 650TI RAM: Kingston 8Gb HDD: 250gb ssd samsung, 2TB Western digital

Permalänk

fungerar inte det gamla programmet längre?

Visa signatur

Blegh <3 ^^

Permalänk
Medlem
Skrivet av Anitramane:

fungerar inte det gamla programmet längre?

Min gamla dator gick sönder och kommer tyvär inte ihåg vad det hette, det gick att ladda ner ifrån razer hemsida men där finns ju bara synapse nuförtiden?

Edit: Efter mycket googling hittade jag på det, jag tycker detta program är 10000 gånger skönare än synapse, för er som ej gillar synapse prova denna drivern http://drivers.razersupport.com/index.php?_m=downloads&_a=vie...

Visa signatur

NbdOverdoze we all gonna die!

Chassi: Gigabyte Gz-X1 PSU: XFX Core 550W MB: Msi B85M-E45 CPU: i5-4440 GPU: GTX 650TI RAM: Kingston 8Gb HDD: 250gb ssd samsung, 2TB Western digital

Permalänk
Medlem

Det gammla programmet sparade även in inställningarna i musen, så efter man valt DPI och Pollingrate så kan man avinstallera det.
Fungerar inte med nya deathaddern dock.

Visa signatur

4690K, 16GB ram, 1,25TB SSD, Radeon 7750
100% PASSIVT