OnePlus One/Two - Sweclockers Invite Lista

Permalänk
Medlem

Uppskriven på plats 285 !

Lycka till alla!

Visa signatur

Driven, Optimistisk & Social

Permalänk
Medlem

Uppskriven på plats 311, för 16/64 OPT.

Permalänk
Medlem

Plats 312 för en 64gb, vi håller tummarna!

Permalänk
Medlem

jag fick en invite idag från oneplus men den är bunden till min mail, finns det något sätt att dela den till er?

Visa signatur

[Chassi] Corsair Obsidian 650D [Moderkort] ASUS MAXIMUS VI EXTREME
[Processor] Intel Core i7-4770K [Grafikkort] ASUS GeForce GTX 980 4GB x2 SLI
[Ram] Corsair Vengeance Pro Red 32GB 2400MHz [SSD] Intel 520 240GB x2 Raid 0
[Nätaggregat] Corsair AX 1200i

Permalänk
Medlem
Skrivet av essemH:

jag fick en invite idag från oneplus men den är bunden till min mail, finns det något sätt att dela den till er?

Hur är den bunden till din mejl menar du?

Det borde vara en kod/länk man klickar på

Har du bara koden, så PM:a personen i listan(första inlägget) om att du har koden. Ge ut koden när du fått svar

Att droppa den här...kommer bara sluta med att den blir tagen direkt.

Visa signatur

Moderkort:ASUS ROG Strix X670E-F Gaming WIFI | Processor: AMD 7800X3D | CPU-kylare: Lian Li Galahad II LCD 360 | Grafikkort:Asus ROG RTX 4090 Gaming OC White | RAM-Minnen: Kingston 32GB 6000MHz CL36 FURY Beast | SSD: Kingston Fury Renegade 2TB x2 | Nätagg: DeepCool PX1200G 1200W | Display: Samsung C49RG90 120 Hz | Mus: Glorious Gaming Model O Headphones/Speakers: Logitech Pro X/Roccat Syn Max Air| Keyboard:Asus ROG Strix Scope Deluxe TKL NX Red |

Permalänk
Medlem
Skrivet av essemH:

jag fick en invite idag från oneplus men den är bunden till min mail, finns det något sätt att dela den till er?

Du lär ha fått en kod via mejl, om du har fått den kan du PM:a personen som är först i listan.

Vilket verkar vara Zanoyski, han har dock inte varit aktiv på några dagar.

Jag är på plats 24 och jag väntar ivrigt på invite.

Edit:

Från vad jag nu har läst verkar det som att man ej kan dela med sig av sin personliga invite. Den är alltså bunden till ens mejladress.

Permalänk
Skrivet av essemH:

jag fick en invite idag från oneplus men den är bunden till min mail, finns det något sätt att dela den till er?

Om du köper den till dig själv, kommer du få fler invites inom ett par dagar som du kan dela med dig här. Tror ej du kan dela den e-post bundna inviten.

Skickades från m.sweclockers.com

Skrev fel i inlägget
Permalänk
Medlem

Fan va kul att det börjat dimpa ner invites! Längtar otroligt då min HTC är på gränsen till död.

Skrivet av Kastroullen:

Om du köper den till dig själv, kommer du få fler invites inom ett par dagar som du kan dela med dig här. Tror ej du kan dela den e-post bundna inviten.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Hoppas det kommer börja gå undan nu. Dels från Oneplus egna håll men även här på forumet. Min Iphone 5 är lagom trött....

Permalänk
Medlem

Jag är på plats 25k i officiella listan, tror ni att jag har någon chans att få en invite till OPT denna månaden?

Var inte med i OPO-invitelistan så jag har ingen koll på hur mkt invites som faktiskt går ut i kön.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Jädrar vad kul att det börjar hända något!

Skrivet av riwal:

Hoppas det kommer börja gå undan nu. Dels från Oneplus egna håll men även här på forumet. Min Iphone 5 är lagom trött....

Känner samma här, haha. Har en Xperia Arc från 2011 nu och scrollar en för snabbt på sidor som 9gag så kraschar appen p.g.a minnesbrist (y). Då kan vi även notera framerate som ligger runt 5-10 fps när man surfat ett tag och man får ofta hastigt scrolla upp och ner för att tvinga bilderna att ladda

Permalänk

Skrev upp mig på plats 314 för en 64GB

Visa signatur

Dator: FD Define S | i7 5820k | Noctua NH-D15 | 16GB DDR4 | AMD Fury X | MSI X99A GAMING 9 | CM V1000 | Samsung 850PRO 256GB | 3TB WDRED
NAS: FD Node 304 | Pentium G3220 | 2X WD RED 2TB + 2X HGST 4TB | 16GB 1600MHz | FreeNAS

Permalänk

Sitter ju och blir övervänt här på att få invite

Är less på att låna sambons gamla Iphone och vill åter tillbaka till the one and only Android.

Visa signatur
Permalänk

Skrev upp mig på plats 315 för en 16gb eller 64gb

Visa signatur

HTPC: Late 2014 Mac Mini
Bärbar: Mid 2012 MacBook Air

Permalänk
Medlem

Jag fick idag ett mail från "oneplus" med en knapp som säger "köp nu" men länken leder till aliexpress så jag antar att detta bara är fejk och reklam för kinavarianten?

Permalänk
Medlem
Skrivet av MrTottas:

Jag fick idag ett mail från "oneplus" med en knapp som säger "köp nu" men länken leder till aliexpress så jag antar att detta bara är fejk och reklam för kinavarianten?

Ja, det låter som Kinaversionen. Dvs. den du inte ska ha

Visa signatur

Moderkort:ASUS ROG Strix X670E-F Gaming WIFI | Processor: AMD 7800X3D | CPU-kylare: Lian Li Galahad II LCD 360 | Grafikkort:Asus ROG RTX 4090 Gaming OC White | RAM-Minnen: Kingston 32GB 6000MHz CL36 FURY Beast | SSD: Kingston Fury Renegade 2TB x2 | Nätagg: DeepCool PX1200G 1200W | Display: Samsung C49RG90 120 Hz | Mus: Glorious Gaming Model O Headphones/Speakers: Logitech Pro X/Roccat Syn Max Air| Keyboard:Asus ROG Strix Scope Deluxe TKL NX Red |

Permalänk

Plats 49 på listan (skrev in mig i slutet av juli), söker 64 GB versionen!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Skrev upp mig på plats 316. Söker 16/64

Permalänk
Medlem

undra om man ska ge upp om detta. det är ju så sjukt hur svårt det ska vara att få tag på en. även fast de vet att folk vill ha dem och har haft tid att planera.

Permalänk
Skrivet av Alyzzer:

undra om man ska ge upp om detta. det är ju så sjukt hur svårt det ska vara att få tag på en. även fast de vet att folk vill ha dem och har haft tid att planera.

Inte bara vi 300 som vill ha en utan ~5 miljoner andra också så det är inte konstigt att de är svåra att få tag på. Jag förstår frustrationen för jag sitter själv där och Asus släpper ju aldrig ZenFone 2 så det är typ -- men... men... men... D: Vi får hålla ut och hoppas på att någon annan på forumet får tag på en och delar med sig...

Permalänk
Medlem

Den som är intresserad av hur utdelningen av invites går till kan ju läsa här. Det verkar onekligen som att det kommer dröja ett tag innan vi vanliga dödliga får ĺägga vantarna på en telefon, men tills dess kanske de flesta mjukvarubuggarna är fixade!

Visa signatur

:(){ :|:& };:

🏊🏻‍♂️   🚴🏻‍♂️   🏃🏻‍♂️   ☕

Permalänk
Medlem

Skrev upp mig på plats 317. Söker 64

Visa signatur

.:Cpu:. AMD Ryzen 9 5950x 3.4GHz:. .:Motherbord:. Asus ROG strix X570-I .:Ram:. 32 GB .:SSD M.2 1TB .:Gpu:.ASUS GeForce RTX 2070 SUPER 8GB ROG STRIX GAMING OC 2560 x 1440 (144Hz), .:OS:. Windows 10 Pro 64-bit .:Chassi:. BitFenix Prodigy M .:Skräm:. Main Acer 24" Predator XB241YU Second Viewsonic VX2268wm 120Hz

Permalänk
Medlem

Uppskriven på plats 318

Permalänk
Medlem

Kan ju chansa och lägga till mig på denna lista nu när min note2a håller på att totalt ge upp hoppet om ett värdigt slut. Jag är intresserad av 64gb-versionen.

EDIT: Whoops, uppskriven på plats 321. Fattade inte att man skulle skriva upp sig själv på google docen

EDITEDIT: Fick använda en polares invite som inte skulle använda den själv. Han behåller dock eventuella bonusinvites för andra kompisar så jag har tyvärr inga att dela med mig av här.

Permalänk

Surt, fick en personlig invite nyss. Men väntar på en ny via företaget så det känns onödigt.

Visa signatur

|Carbide Air 540|AX1200|ROG RIVE|3930K|32GB|GTX 1080 Classified|850Pro|ROG Swift|

Permalänk
Medlem
Skrivet av thomasson:

Surt, fick en personlig invite nyss. Men väntar på en ny via företaget så det känns onödigt.

Kan du inte köpa den ändå och ge invites hit? (Lär ju kunna sälja den ganska enkelt med tanke på efterfrågan)

Permalänk
Medlem
Skrivet av trexake:

Kan du inte köpa den ändå och ge invites hit? (Lär ju kunna sälja den ganska enkelt med tanke på efterfrågan)

Dom har inte delat ut några delbara invites än och det är osäkert om dom kommer ges ut retroaktivt. Men ja han lär kunna sälja den ganska fort.

Permalänk
Medlem

Plats 319, söker 64GB!

Permalänk
Medlem

Plats 320, önskar 64gb

Permalänk

Vad i helskotta?
Jag kollade för cirka 2h var jag låg i kön, då låg jag på 376,795 och ligger kvar där med.
Men så pep det till i min telefon för 34minuter sedan med en invite till OnePlus Two.

Jag som inte hade tänkt köpa en ännu, knepigt. Å andra sidan upptäckte jag att den silvriga ramen på min OnePlus One har gått sönder i ena görnet och en bit lossnat (har tappat telefonen HÅRT två gånger och landat på samma hörn). Tvingas jag impuls-köpa en tvåa nu, hmm..?

Visa signatur

Surf:: FD Define R3 | W10 Pro | Corsair TX650W | MSI P67A-GD65 B3 | i5-2500K@4.2GHz | 16GB Corsair Vengeance 1600MHz | GTX1060 | Be Quiet Pure Rock |
Htpc:: FD Node 304 | W10 Pro | CM Silent Pro M2 420W | ASRock H77M-ITX | Intel i5 2400 | Asus GT 630 | 8GB Corsair Vengeance 1600MHz | Arctic Cooling Alpine 11+
Server:: HP Proliant N54L | ESXI | XPEnology | 1SSD + 6HDD | 6Gb RAM