Permalänk
Medlem

Köpa plexiglas

Håller på att modda ett chassi och behöver få tag i plexiglas. Jag har bara hittat plexi hos Clasohlsson men det är förlitet. Jag tänker inte beställa plexi över nätet från nån datorbutik för de kostar på tok förmycket. Är det nån som har tips på vart man kan hitta plexiglas.

Visa signatur

E6600, MSI 7900GTO, ASUS P5BDLX, CORSAIR 2GIG 6400 XMS2, P180, NOCTUA NH-U12F, TAGAN EASYCON 530W

Permalänk
Medlem

SÖK!

Finns tüsen trådar om detta redan. Använd sökfunktionen!

Visa signatur

Projekt inför 2008 på G.

Tidigare projekt: http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&threadid=54319...

Permalänk
Medlem

Din lokala Glasmästare...

Visa signatur

Data

Permalänk
Avstängd

glasmästareeeeeeeeeeee, fråga efter spillbitar eller sånt dem kan ge bort gratis, det är otroligt nog billigaste

Visa signatur

"Difficile est satiram non scribere." - It is difficult not to write satire. -Juvenal

Permalänk
Medlem

Härligt ska kolla så fort jag slutar jobbet

Visa signatur

E6600, MSI 7900GTO, ASUS P5BDLX, CORSAIR 2GIG 6400 XMS2, P180, NOCTUA NH-U12F, TAGAN EASYCON 530W

Permalänk

Så du sitter och surfar på jobbet?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Deimos Sweden
Så du sitter och surfar på jobbet?

Jepp, man måste ju ta sig en liten paus då och då
Chefen sitter brevid så det blir inga långa seanser direkt, det är därför jag inte suttit och sökt igenom forumet, det tar lite för lång tid och då blir chefen sur.

Visa signatur

Permalänk
Avstängd

så du får inte sitta och lira då?

Visa signatur

"Difficile est satiram non scribere." - It is difficult not to write satire. -Juvenal

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av abishai
så du får inte sitta och lira då?

Den som hade det så bra Jag sitter på en celeron 333mhz med 64 i ram och ett gammalt ati 2mb grafik kort, så lira blir lite svårt Jag har dock Excel 97 så jag kan köra pinball men det är nog max vad denna maskin klarar

Visa signatur

Permalänk
Avstängd

då sitter jag på bättre dator nu celeron 333mhz 64mb ram och gammalt 4mb inbyggt grafikkort

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av abishai
då sitter jag på bättre dator nu celeron 333mhz 64mb ram och gammalt 4mb inbyggt grafikkort

A fyy f..n du har ju dubbelt så stort minne på grafiken
Visst är det kul när man ska titta på stora bilder och får upp den roliga rutan med att det virtuella minnet är slut Jag kör en mem cleaner hela tiden annars blir man tokig.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Om du bor i sthlm,Kan du nog åka till "Bredängs industri omr"till PILKINGTON(tror dom e störst i v)där kan man nog få lite spillbitar

Visa signatur

[RC-Racing is my future after my family!!]
Min blogg - LGS900 - 500gb..

Permalänk
Medlem

själv fick jag flera kvadratmeter gratis det är bara att fråga snällt

Permalänk
Medlem

köpte en kvadratmeter som va 12mm tjock å betala 300kr... är nöjd