virtualapp/didlogical i W10
Jag gillar inte saker som kommer tillbaka!
Jag har tagit bort den från autentiseringsuppgifterna två gånger men den kommer strax tillbaka. Jag vet att nätverket är hackat, jag gjorde en ren installation av min dator för ett par veckor sen för att få en helt ren dator. Jag kommer att göra om det när jag till slut får någon här att fatta vidden av problemet innan ställets bankkonton är länsade. Jag använder på rekommendation Defender och Windows brandvägg.
Jag vill ha bort den här grejen permanent, det känns som nån jäkla bakdörr eller malware som dom som hackat nätverket använder. Jag är rätt så säker på att dom kommit in i min dator. Defender hittar ingenting, men jag kan alltid ta hem Avast Internet Security igen, det kändes bättre med AIS på så sätt att jag kunde programmet sen tidigare och kunde maxa inställningarna. Jag har lagt upp datorn som ett lokalt konto, den är inte kopplad mot MS-konto på något sätt. Lärde mig en bitter läxa när jag av en händelse upptäckte att kontot var kapat med extra allt. Det fattas bla. tre dagars historik, polisen var skeptisk först och trodde inte på mig. 45-50 skärmdumpar senare slog hakan i skrivbordet, "Det här måste skickas till MS i USA, jag har aldrig sett nåt liknande!"
Jag har hållit på med det här sen före jul, förklarat och förklarat utan resultat. Jag är snart färdig att ta livet av mig med häftpistolen. Jag har rotat runt efter någon möjlighet att åtminstone avaktivera skiten men jag hittar inget. Är det någon som vet något, helst med karta och kompass?