Vinn nätagg från Seasonic

Köpte chromecast från netonnet - fick tysk chromecast?!

Permalänk
Medlem

Köpte chromecast från netonnet - fick tysk chromecast?!

Ja rubriken säger väl allt, fick hem en tysk chromecast, instruktionsboken är endast på tyska, all text på lådan är på tyska, när jag pluggar i den i tvn så står allt på tyska, det må förvisso gå att ändra på men det är ändå irriterande, har dom rätt att göra så? Jag får endast fram info som är 5 år gammal att det måste följa med en svensk instruktionsbok.
Info om hur lätt det är att byta till svenska undanbedes.

Permalänk
Medlem

Buhu? Hur curlad är du egentligen?

Skicka tillbaka den då, om du hellre väntar en vecka på en ny än lägger 2 min på att googla fram en instruktionsbok och byta språk?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Det finns bara två sorters hårddiskar: de som har gått sönder och de som skall gå sönder.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ariasias:

Ja rubriken säger väl allt, fick hem en tysk chromecast, instruktionsboken är endast på tyska, all text på lådan är på tyska, när jag pluggar i den i tvn så står allt på tyska, det må förvisso gå att ändra på men det är ändå irriterande, har dom rätt att göra så? Jag får endast fram info som är 5 år gammal att det måste följa med en svensk instruktionsbok.
Info om hur lätt det är att byta till svenska undanbedes.

bara för att det är julafton så är jag extra snäll
Support chromecast

Visa signatur

Desktop|Intel i5 12600|Asus Prime B760 Plus|Nvidia RTX 3070|Corsair DDR5 2x16GB|1TB M.2/1TB SSD
Mouse|Sensei Ten|Keyboard|Xtrfy K4|Monitor|Asus PG279QM|Asus PG279QZ
Laptop|HP ProBook 4320s I3|525GB SSD|4GB DDR3|NAS|Synology 412+ 30TB
Phone|iPhone 13 128GB|Tab|Mi Pad 4 64GB|HTPC|Google TV|Server|Intel Nuc

Permalänk
Medlem

Du har 14 dagars öppet köp. Bara skicka tillbaka den eller åka med den till en av deras lagershoppar.
Den blir utbytt eller så får du göra ett återköp.

Vad är du ute efter?

Permalänk
Medlem