Behandlingstid på felanmälan

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Okt 2004

Behandlingstid på felanmälan

Gjorde en felanmälan i Lördags på min nya kylare då det fattades en skruv. Är egentligen en skit sak då jag nog kan hitta en ersättare i stan någonstans (tror det är en försänkt M3x10). Men när man jobbar heltid så är man inte sugen på att bränna runt halva stan letandes efter en liten jäkla skruv om man slipper.

Frågan är då vad Inet normalt har för behandlingstid?

Känns som ett 5min jobb när de väl kommer till mitt case. Öppna en likadan produkt, ta bort skruven och skicka den till mig.

| CPU: Intel i7 7700k | RAM: Crucial DDR4 OC @2400mhz 16GB (2x8GB) | GPU: EVGA GeForce RTX 2080 XC GAMING| Mobo: MSI H110I Pro | SSD: Crucial BX200 240GB 2.5" SSD | SSD2: Samsung 850 EVO 500GB 2.5" SSD | Nätagg: be quiet! SFX L Power 600W | Kylare: NZXT Kraken X62 | Chassi: Fractal Design Nano S | OS: Windows 10 Pro

Trädvy Permalänk
Inet
Plats
Göteborg
Registrerad
Mar 2007
Skrivet av Implor:

Gjorde en felanmälan i Lördags på min nya kylare då det fattades en skruv. Är egentligen en skit sak då jag nog kan hitta en ersättare i stan någonstans (tror det är en försänkt M3x10). Men när man jobbar heltid så är man inte sugen på att bränna runt halva stan letandes efter en liten jäkla skruv om man slipper.

Frågan är då vad Inet normalt har för behandlingstid?

Känns som ett 5min jobb när de väl kommer till mitt case. Öppna en likadan produkt, ta bort skruven och skicka den till mig.

Ledsen för sen återkoppling.

Normalt sätt behandlas felanmälningar inom 24h. Beroende på vad det är för produkt och tillverkare så är det olika lösningar och kanske inte riktigt så enkelt som att öppna en annan ny förpackning och skicka en viss komponent i den till dig.

Hoppas att du har fått hjälp med ditt ärende vid det här laget.

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Twitter