Nvidia Quadro 2000 grafikkort

Permalänk
Medlem

Nvidia Quadro 2000 grafikkort

Hej,

Tänkte kolla intresse för mina Quadro grafikkort. Jag har använt dem i min CAD arbetsstation samt HTPC för att behandla samt visa bilder (tex i photoshop) och filmer. När det kommer till upplösning och färgåtergivning så är Quadro-korten i en klass för sig själva.

(4st) Nvidia Quadro 2000 CAD-grafikkort med displayport/DVI
https://www.nvidia.com/object/product-quadro-2000-us.html
Bud

Vid frågor skicka mig ett PM så svarar jag så fort som möjligt. Håll gärna bud i tråden så alla kan se. Vid önskemål kan jag skicka bilder.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Kan starta med ett bud på 100:- + frakt för ett kort. Behöver byta ut mitt Firepro V4800 med ghetto kyllösning...
Förefaller prestera likvärdigt.
Anser du det vara skambud är det bara att bortse från. Har ingen aning om vad ett quadro från 2009/2010 bör gå för.

Visa signatur

Asus Sabertooth X58 - Xeon X5680 - 12GB DDR3 - ASUS GTX1080 8GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av NcLr:

Kan starta med ett bud på 100:- + frakt för ett kort. Behöver byta ut mitt Firepro V4800 med ghetto kyllösning...
Förefaller prestera likvärdigt.
Anser du det vara skambud är det bara att bortse från. Har ingen aning om vad ett quadro från 2009/2010 bör gå för.

Hej, siktar på att få ca 200-250kr/st för dem. Försöker hålla mig till ebay priset. Något lägre i det här fallet:)

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av darkfury:

Hej, siktar på att få ca 200-250kr/st för dem. Försöker hålla mig till ebay priset. Något lägre i det här fallet:)

Skickades från m.sweclockers.com

Ok. Hoppas du når dit, annars är väl EBAY kanske bäst?

Visa signatur

Asus Sabertooth X58 - Xeon X5680 - 12GB DDR3 - ASUS GTX1080 8GB