Har fått ett litet blad till vänster om klockan på en Huawei Smart p 2018

Permalänk

Har fått ett litet blad till vänster om klockan på en Huawei Smart p 2018

Såg idag att det har kommit ett litet blad bredvid klockan på min telefon, har inte haft den innan och undrar ifall någon annan varit med om det. Det är förmodligen någon app men vet ej vilken. Mvh

Permalänk

Har ej någon smartklocka men skulle det kunna vara så att du aktiverat någon form av energisparläge? och att denna symbol är framme för att visa detta?

Visa signatur

citera för svar
Glassbilen spelar bara när det är helt slut på glass

Permalänk
Skrivet av Hassel fd Jompenleet:

Har ej någon smartklocka men skulle det kunna vara så att du aktiverat någon form av energisparläge? och att denna symbol är framme för att visa detta?

Nej.,trodde det först men det var inte det. Bladet är fortfarande kvar efter omstarter o kså. Mvh

Permalänk
Permalänk

Såg nu att bladet försvinner när jag sätter på strömsparläget och kommer tillbaka när jag stänger av det. Detta började häromdagen och jag har haft telefonen i ett halvår, fick en update från Huawei för nån vecka sedan. Vet inte ifall den har något med saken att göra?
Det fanns ingen info om vad uppdateringen gjorde och den kom direkt från Huawei och var på 8mb. Mvh

Permalänk

Tack för den, hade ingen aning om att det fanns 2 olika strömsparlägen på telefonen, fick bort lövet iaf. Mvh