Vinn nätagg från Seasonic
Permalänk
Hedersmedlem

Intel NUC i3 Haswell

Tänkte sälja av min fina lilla Intel NUC (D34010WYK) med 4 GB DDR3 samt 60 GB mSATA SSD, jag har inte monterat i något WiFi-kort men det går enkelt att göra. Väldigt trevlig liten maskin som körts som HTPC med LibreELEC. Strömadapter följer självklart med men däremot inget operativ då jag kört Linux på den.

Datorn finns att hämta i Lund med kan skickas mot fraktkostnad. Jag förbehåller mig rätten att sälja till den någon som är trevlig och okrånglig. Vet inte riktigt var prisbilden kan ligga på dessa, men ge ett rimligt bud kring 500 kr så ska vi nog kunna komma överens.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Går det bra, eller går det som vanligt?

Permalänk
Medlem

Kan väl erbjuda 500+frakt!

Permalänk
Medlem

500kr, kan hämta imorgon.

Visa signatur

Ryzen 7 5700X3D | Gigabyte B550 Gaming X V2 | 32 GB HyperX Beast 3600 MT/s | Asrock RX 9070 | 1 TB Kingston Fury Renegade | 2 TB Samsung 860 EVO | EVGA G2 750W | FD Define R5 Ti | 2 x 27" MSI MAG274QRF-QD

Permalänk
Medlem

600kr och kan hämta.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av jens75:

600kr och kan hämta.

Bud noterat, avslutar budgivningen 20:00 ikväll.

Visa signatur

Permalänk
Expertgissare

Om intresse finns kan jag byta den mot två raspberry pi 3, en B och en B+. Båda med chassi, nätdel och minneskort om önskas.
Jag står givetvis för frakten på båda paketen

Visa signatur

FD Meshify C -|- X570 AORUS ELITE -|- Ryzen 7 3700X -|- FD Celsius S24 -|- Crucial Ballistix Sport 32GB -|- Radeon RX 570 -|- WD Black SN750 1TB

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av jens75:

600kr och kan hämta.

Du har vinnande bud! Vi tar detaljerna i PM. 🙂

Visa signatur