W 10 google E -post wirus el kodfel

Permalänk
Medlem

W 10 google E -post wirus el kodfel

Får E- post från Trygg-hansa och hemmet webhallen med troligen kinesiska tecken kodfel,wirus,trojan?
Anv G-mail som E-läsare samma med i Android har inga fel.

Vissa medelanden från webhallen har ej fel?
Har alla uppdateringar och MS wirusskydd
från trygg har det varit fel i flera år
Inga övrig felsymtom på datorn.

Tacksam till Den som kan lösa detta

P堼a style="color:#393939!important;text-decoration:none" href="https://t.mejl.trygghansa.se/r/?id=h19c61e64,1b2c6b6b,59d8e5b" target="_blank">trygghansa.se finns det nu ett nytt fkringsbrev eller annan aktuell information om din fkring.

Logga in och l䳬 s堡tt du inte missar n姯t viktigt.

Den faktura som ligger med har vi skickat som e-faktura till din internetbank.

Du kan alltid f dina senaste betalningar p堍ina sidor.

Hej H嫡n! Vi hv oss ang奮de en 崥rbetalning av din order fr宠Webhallen.

Här från webhallen på en återbetalning då de Vägrar följa konsumentlagen med ers produkt vid garantifel.

Vi kommer betala tillbaka 1058kr till det konto som debiterades. Det kan ta upp till sju bankdagar innan pengarna 䲠tillbaka.

Om vi bara reserverat beloppet, kommer vi att ta bort reservationen. I s堦all f岠du ingen 崥rbetalning utan f岠ist䬬et tillbaka det reserverade beloppet.

Permalänk
Medlem

Vilken e-postklient (program)? Eftersom det fungerar med Gmail-appen i Android är det e-postprogrammet du har problem med.

Permalänk
Medlem

Jag får liknande ibland på Windows 10 inbyggda mail-program. Har inte forskat på det.

Permalänk
Medlem

i dagens läge är det lika bra att ta för givet att ALLA mail är virus/scam, klickar ALDRIG på länkar i mail utan går in på deras hemsida manuellt i sånt fall och kollar upp om det är legit.

Visa signatur

here we go!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Petterk:

Vilken e-postklient (program)? Eftersom det fungerar med Gmail-appen i Android är det e-postprogrammet du har problem med.

Har ju G- mail i både Android och W10
så något annat med läsning

Permalänk
Medlem
Skrivet av hsp:

Har ju G- mail i både Android och W10
så något annat med läsning

Finns ingen Gmail-app för Windows 10.

På Android finns det en Gmail-app från Google.

På Windows finns det e-postklienter från andra än Google – programmet du kör på Windows har problem med teckenuppsättningen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Petterk:

Finns ingen Gmail-app för Windows 10.

På Android finns det en Gmail-app från Google.

På Windows finns det e-postklienter från andra än Google – programmet du kör på Windows har problem med teckenuppsättningen.

Var blir det fel på vissa e-post men ej alla då ?
Är nog outlook som jag har då på w10
Uppdaterar till nya Version nu
om fel består får jag prova Mozilla har ju Firefox webbläsare desto mindre MS program i livet desto mindre problem får man

Permalänk
Medlem
Skrivet av hsp:

Var blir det fel på vissa e-post men ej alla då ?
Är nog outlook som jag har då på w10
Uppdaterar till nya Version nu
om fel består får jag prova Mozilla har ju Firefox webbläsare desto mindre MS program i livet desto mindre problem får man

nu med nya version verkar det vara löst men om det var gamla version jag hade så är det sämre layout och förstås med kopplingar till fler MS produkter