Fractal Design Ridge, svart

Permalänk
Medlem

Fractal Design Ridge, svart

Fractal Ridge i svart.
Ok skick. Finns några pyttemärken men över lag fint.
Tar itx moderkort samt sfx/sfx-l psu (jag har kört med en 1u psu, det går fint med lite trixande). Maxhöjd kylare 70 mm. Rekommenderar att köra med t.ex Noctua NH-L12S

Bra att veta: Har borrat några små hål i vänstra panelen för att kunna sätta "fötterna" i den. Se bilder. Vid liggande montering så kör man hellre den sidan ner, gpu som intake och cpu fläkten som exhaust, och får då i mitt tycke mer effektiv kylning, bättre luftflöde och temps än standardorienteringen som känns lite bakvänd..
Provade att squeeza in ett 4090 (gainward phantom), det gick men var rätt tight.

Kommer med 3 st Arctic P8 att sätta i toppen, samt 2 st Arctic P12 till sidan. (originalfläktarna är borta - men de är rätt kassa och låter som tusan i detta chassit) Skruvarna har jag supit bort men kan nog ändå ordna fram några ur bra att ha lådan. Kommer utan emballage men kan möjligen ordna någon kartong etc att skicka i om det skulle behövas.

Budgivning.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 400 kr + frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

| 9800X3D | MSI B650 Tomahawk | 2x16 GB 6400 cl36 | Intel 600p 512GB | RTX 4070 TUF

Permalänk
Medlem

Tack för bud.
Vi kör till onsdag kl 20.00

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad