Permalänk

Strong Leap S3+V2

Hej.
Har en Meder 600 mediaspelare trådat anslutet till min dator via router och spelar upp filmer därifrån med hjälp av meder 600,har funkat i många år.Funderar på att köpa en Strong Leap S3+V2 och köra samma upplägg men lite osäker på om den kan spela upp filmer från dator.Kan det göra det?Min gamla Meder 600 spelar upp en hel rad med olika format,har filmer i format avi,divx,xvid med ljud bl.a.
Klarar Strong Leap S3+V2 även dessa att spela upp?

Permalänk
Rekordmedlem

Det är en Google tv box så det är väl bara att ladda ner de appar du behöver för det mesta finns ju till Google tv. Du kan dessutom casta till den.

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk

Hej.
Delar ut en mapp i datorn,kan jag meg mediaplayerns fjärrkontroll bläddra i den mappen?Inte på datorn spela upp film och sen casta till mediaplayern.På min gamla mediaplayer kan jag göra det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kowalski1:

Hej.
Delar ut en mapp i datorn,kan jag meg mediaplayerns fjärrkontroll bläddra i den mappen?Inte på datorn spela upp film och sen casta till mediaplayern.På min gamla mediaplayer kan jag göra det.

Kodi kan spela upp från nätverksenheter.

Permalänk