Permalänk
Medlem

Filformat

Nån som vet nått lajbans program som man kan ändra ett helmysko filformat till ett windows media player format. Är alltså en film vi pratar om.
De mysko formatet är ifrån Pixela Imagemixer. Varning Pixela är ett bajs program!!! men måste ändra ändå. Gjort e gjort.

Nån som vet ett bättre redigerings program som är lätt o bra.?

Visa signatur

Dryg, Drygare, Flygare !!!

Permalänk
Avstängd

Re: Filformat

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pinky
Nån som vet nått lajbans program som man kan ändra ett helmysko filformat till ett windows media player format. Är alltså en film vi pratar om.
De mysko formatet är ifrån Pixela Imagemixer. Varning Pixela är ett bajs program!!! men måste ändra ändå. Gjort e gjort.

Nån som vet ett bättre redigerings program som är lätt o bra.?

Fel forum kanske...

Permalänk
Medlem

Svar

Men har du nå svar då!!!!!!!!!!!!!!????????

Mr Perfect!

Visa signatur

Dryg, Drygare, Flygare !!!

Permalänk
Avstängd

Re: Svar

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pinky
Men har du nå svar då!!!!!!!!!!!!!!????????

Mr Perfect!

Varningar har jag fått nog av men det har tydligen inte du. Passa dig innan du får en.

Men eftersom du är ny slipper du nog undan...

Permalänk
Hedersmedlem

Då jag antar att du använder dig av Windows så flyttar jag tråden till rätt forum nämligen Microsofts operativsystem - Program.

Du bör läsa på våra regler innan du gör något dumt. Adressen är http://forum.sweclockers.com/regler.html

Permalänk
Hedersmedlem

Programmet verkar ha en möjlighet att spara filer som .mpg så det bör väl inte vara något problem? Vad blir det för filändelse om du väljer att spara en film samt finns det flera olika format att välja bland?