Permalänk
Medlem

Friidrottsspel!?

Saknar alla gamla Track & Field spelen, vart tog dem vägen??
Är det någon som kan rekommendera något hyfsat fräscht spel i den genren??

Visa signatur

| Min dator | Chieftec Dragon Fulltower | P4 2.8GHz @ 3.2GHz | ASUS P4P800 Deluxe | 2st TwinMOS PC3200/DDR400 512Mb | Club3D Radeon 9800Pro 128Mb | 2st Maxtor DiamondMax Plus 9 200Gb 8Mb Cache | NEC ND-2500 | Samsung Syncmaster 913B | Logitech Cordless Desktop MX | Logitech Z-2300 2.1 THX |

Permalänk
Medlem

Vill också lira friidrottspel... men verkar inte finnas några nya till PC.

Till PS2:an finns ju OS-spelet... som verkar asballt.

Permalänk
Medlem

PS2 har athens 2004 som är typ likadant som Track & Field.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Persa
PS2 har athens 2004 som är typ likadant som Track & Field.

Alltså förstör man händerna om man köper det

Permalänk
Medlem

Nja, inte händerna, utan fingrarna
Har spelat det med några polare (4st med multitap) och det är hur kul som helst.

Permalänk
Medlem
Citat:

Har spelat det med några polare (4st med multitap) och det är hur kul som helst.

Hehe, låter lockande

Permalänk
Medlem

Måste ju komma löpbanor till konsollerna snart..
Finns ju redan dansmattor menar jag

Permalänk
Medlem
Permalänk

Olympic Gold till Sega Genesis är fina grejer.

Visa signatur

"Knowledge amplification. What he learns, we all learn. What he knows, we all benefit from."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KentRoyal
Olympic Gold till Sega Genesis är fina grejer.

Går ju dock inte upp mot summer/winter-games av Epyx på C64... det var skill

Fast det bästa och värsta är ändå Decathelon till C64... 1500 meter ska man springa... och de sista 200 metrarna får man spörta, smärtan i armen är inte dålig då, man krampar titt som tätt

Visa signatur

FZ.se <---- behövs förklaring?
UnrealNorth <--- Om du undrar över något kring Unreal Tournament 2004
Spel och filmsamlingen <--- inte så stor nu men man måste ju börja någonstans

Permalänk

Decathlon och Daley Thomson's Decatlon (från 1984) är grejer det.

Gillade aldrig Summer Games, men Winter Games och World Games var ju kungliga.

Visa signatur

forgotten touch / forbidden thought / we can never have enough / (you know i'm not dead) /
found below / the creatures scream / stranglehold / a god machine

Permalänk
Medlem
Citat:

Vem orkade nöta på fingrarna när man kunde använda en pingisboll =P btw.. track and field ägde!

Visa signatur

Intel Core i7 4770k || Asus Z87-Pro || 16GB DDR3 1600MHz || Gigabyte GTX 970|| EVGA Supernova G2 750W || BenQ XL2420T

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nalta
Vem orkade nöta på fingrarna när man kunde använda en pingisboll =P btw.. track and field ägde!

Därför att använda något annat än sina fingrar är fusk Pain is temporary glory is forever!!

Visa signatur

FZ.se <---- behövs förklaring?
UnrealNorth <--- Om du undrar över något kring Unreal Tournament 2004
Spel och filmsamlingen <--- inte så stor nu men man måste ju börja någonstans

Permalänk

hahaha sicka minnen man får nu

Permalänk
Medlem

Såg ett inlägg om Sunner Games 2004 (http://www.gamershell.com/news/14739.html)
Någon som har testat??

Nöter gärna fingrar för att få lira ngt så kul som T & F igen...

Visa signatur

| Min dator | Chieftec Dragon Fulltower | P4 2.8GHz @ 3.2GHz | ASUS P4P800 Deluxe | 2st TwinMOS PC3200/DDR400 512Mb | Club3D Radeon 9800Pro 128Mb | 2st Maxtor DiamondMax Plus 9 200Gb 8Mb Cache | NEC ND-2500 | Samsung Syncmaster 913B | Logitech Cordless Desktop MX | Logitech Z-2300 2.1 THX |

Permalänk

det ser riktigt hett ut ju

Permalänk
Medlem

Sen när är höger-vänster-höger-vänster-höger-vänster-höger-vänster kul ??

Visa signatur

Damn it feels good to be a gubbe.

Permalänk
Medlem

hmm... jag laddade ned demot till Summer Games 2004 och tyvärr... Det suger hårt. kontrollen är bortom all kontroll och känslan verkar aldrig ha funnits. Dessutom så tar det onödigt långt tid mellan olika försök... Bland det sämsta jag någonsin testat...

Track & Field till SVI Spectrum 728, det var fina grejer det..

Visa signatur

Overlord

Permalänk
Medlem
Visa signatur

| Skärm: LG 23" LED E2350v-PN | Chassie: Silverstone Raven RV 02 | Nätagg: Corsair HX 750w PSU | Moderkort: Asus P7P55D-E PRO | Cpu: Intel Core i5 Quad - 750 | Noctua NH-D14 | Minne: Corsair Dominator DHX 1600MHz DDR3 20gb | Grafik: Powercolor Radeon HD 5870 1GB GDDR5 | HDD: Intel X25-M SSD 80GB, WD Caviar black 1TB |
Psn: Joi_

Permalänk
Medlem
Visa signatur

| Skärm: LG 23" LED E2350v-PN | Chassie: Silverstone Raven RV 02 | Nätagg: Corsair HX 750w PSU | Moderkort: Asus P7P55D-E PRO | Cpu: Intel Core i5 Quad - 750 | Noctua NH-D14 | Minne: Corsair Dominator DHX 1600MHz DDR3 20gb | Grafik: Powercolor Radeon HD 5870 1GB GDDR5 | HDD: Intel X25-M SSD 80GB, WD Caviar black 1TB |

Permalänk
Medlem

Joi > Du har lurat databasen, det skall inte gå att posta två inlägg i rad, coolt

Visa signatur

. Jag .
.. Hon ..
... Vi ...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Solo
Joi > Du har lurat databasen, det skall inte gå att posta två inlägg i rad, coolt

Haha manligt!!

Fråga mig inte hur jag gjorde bara

Visa signatur