Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av poppen
Det är ju riktigt kul spel. Tycker questsen är mycket tråkiga i alla spel, roligare att gå runt och slå

MEN, det är en sak jag har funderat över. Hur kommer man till arenan?! Jag vet att jag inte är tillräckligt höglevlad men hur kommer man dit?

''

Alltså.. jag har glömt bort namnen på städerna
Men staden i mitten på Ak'kan ön, om du springer ut ur staden där ner mot ett litet läger så har du på vänster sida en stor portal. Vid portalens fot står en sån där konstig sorceress tjej som kan teleportera dig till arenan.

Alltså inte vid Opeany utan den andra staden i mitten. Hoppas du förstår

Visa signatur

HP Pavilion dv5-1095eo

Permalänk
Medlem

Någon som vet något mer kul spel liknande Nukezone och Utopia?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av rhebb
''

Alltså.. jag har glömt bort namnen på städerna
Men staden i mitten på Ak'kan ön, om du springer ut ur staden där ner mot ett litet läger så har du på vänster sida en stor portal. Vid portalens fot står en sån där konstig sorceress tjej som kan teleportera dig till arenan.

Alltså inte vid Opeany utan den andra staden i mitten. Hoppas du förstår

Aha, tackar. Unite är staden du pratar om. Lirar du RYL fortfarande eller ahr du slutat?

Permalänk

Jag skulle vilja ha något som påminner om Tibia, fast inte är Tibia. Hmm... lät lite wierd det där.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Graal? gröna bananer

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
Graal? gröna bananer

Gillar att Graal ser väldigt likt ut Zelda: A Link to the Past.

Men jag gillar inte 2D spel om det inte är klassiker.

Visa signatur

http://latenightgamers.com/index.php
[MSI K8N NEO4 Ultra]-[x64 X-2 4600+]-[2x1024 PC3200]-[MSI 7800GTO 512MB]-[HIPER 580W]-[Western Digital Raptor 36GB 10k]-[Maxtor 250GB SATA]-[Maxtor 120GB SATA]-[Western Digital 250GB]

Permalänk
Medlem

Asherons Call 2 e gratis i 15 dagar nu

http://www.turbinegames.com/ac2free/linkdl.html

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem

Anarchy Online är gratis i ett år om ni registrerar er innan den femtonde.

Visa signatur

Ryzen 7 7700
Gigabyte B650 Eagle ax
2x16 GB RAM
Sapphire Radeon RX 7800 XT PULSE

Permalänk
Medlem

R.O.S.E Online (engelskt)
http://www.roseon.com/

Tråkigt som fan :(, Tycker Gravity skulle satsat på Ragnarök Online 2 eller något istället.

Permalänk
Medlem

Hm, har laddat ner rose och tänkte göra ett account, men när man kryssat i rutan för 'I agree' och det där så kan man inte trycka på submitknappen (eller vad det nu står).
Har någon en idé på vad man skall göra?

Permalänk

Visa signatur

Xbox Live:WhoppingRobban

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av poppen
Det är ju riktigt kul spel. Tycker questsen är mycket tråkiga i alla spel, roligare att gå runt och slå

MEN, det är en sak jag har funderat över. Hur kommer man till arenan?! Jag vet att jag inte är tillräckligt höglevlad men hur kommer man dit?

Du springer/teleporterar dig till Unite sedan går du till portalen, dock kan du få stå ett tag och vänta eftersom Ak'kan oftast har övertaget där. När du väl kommer in är det bara att leecha

Visa signatur

| AMD Athlon XP 2500+@10x225 | ABIT AN7 | SLK947U | Zalman ZM-F2 92 MM | 2x256MB OCZ EL DDR PC-3200 Platinum Limited Edition BH-6 (2-2-2-11) 1x512MB winmos Speed Premium PC-3200 512MB winbond BH-5| PowerColor 9800 Pro @ 425,25/688,5 MHZ VGPU/VDDR | Seagate Barracuda 7200.7 160GB S-ATA/150 8MB cache 7200RPM, Hitachi 7K250 250GB 7200RPM 8MB P-ATA, Seagate Barracuda 250GB 7200.8 P-ATA | SB Audigy 2 | NEC 3520A | Dell Ultrasharp 2005FPW Flat Panel Monitor |

Permalänk
Medlem

Ryl e jäkligt kul... själv har man en 54 Rune officiator o en 34 shadow....

alltså allt hack n slash gämnar ut sig i slutet för när blir tillräckligt hög lvl o får chansen o Raida människorna... riktigt kul..!

Visa signatur

the deviant bastard

Permalänk

MMO eller MMORPG? Vad betyder det och vad är skillnaden? Är inte alla MMO, MMORPG?

Vilka spel finns som är MMO och inte MMORPG?

Visa signatur

Chassi: Phanteks XT Pro Ultra Svart | CPU: AMD Ryzen 9 7900X 4.7 GHz 76MB | Moderkort: MSI B650 Gaming Plus WIFI | Nätagg: Corsair RM850x 850W v3 | RAM: Kingston 64GB (2x32GB) DDR5 6000MHz CL30 FURY Be | HDD: Kingston Fury Renegade M. 2 NVMe SSD Gen 4 2TB | CPUkylning: Thermalright Phantom Spirit 120 SE

Permalänk
Medlem

Även om det nu är så att alla MMO just nu är MMO rpgs så säger ju inte det att det alltid kommer vara så. Det finns säkert nått som inte är det redan nu. MMO betyder ju bara Massive Multiplayer Online, sedan att det är RPG just nu är väll mera för att ge det lite mera djup så att folk verkligen blir sugna på att betala och fortsätta spela. Det finns ju inget som säger att inte CS skulle kunna vara ett gratis MMO om ~10 år, där 100k personer kan vara på samma server och fragga, precis som om det skulle varit ett vanligt spel. Fast ändå, då har lite det här med MMO försvunnit, vad är inte MMO då? SP-spel?

Visa signatur

gotta go fast

Permalänk
Medlem

om ni undrar så kommer "Anarchy Online" (stavning) och bli gratis om man reggar sej på deras sida INNAN den 15 Januari (lördag).

då är det gratis ett år

Visa signatur

Träningslära - En mycket vettig träningsblogg!
Styrketräningstråden
Träningsjournal

Permalänk

vad är det för adress dit då?

Visa signatur

Chassi: Phanteks XT Pro Ultra Svart | CPU: AMD Ryzen 9 7900X 4.7 GHz 76MB | Moderkort: MSI B650 Gaming Plus WIFI | Nätagg: Corsair RM850x 850W v3 | RAM: Kingston 64GB (2x32GB) DDR5 6000MHz CL30 FURY Be | HDD: Kingston Fury Renegade M. 2 NVMe SSD Gen 4 2TB | CPUkylning: Thermalright Phantom Spirit 120 SE

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hjarterkung
vad är det för adress dit då?

Det är inte svårare än att du läser igenom tråden. Svaret fanns på sida ett.
Tog mindre än 10 sekunder att leta upp. Testat det själv och fann det extremt tråkigt.

http://www.anarchy-online.com

Direktlänk:
http://www.anarchy-online.com/free/ad_campaigns/freecampaign/

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tracer
Det är inte svårare än att du läser igenom tråden. Svaret fanns på sida ett.
Tog mindre än 10 sekunder att leta upp. Testat det själv och fann det extremt tråkigt.

http://www.anarchy-online.com

Direktlänk:
http://www.anarchy-online.com/free/ad_campaigns/freecampaign/

det är så tråkigt så jag inte har laggt till det (=

Visa signatur

Dator: Ryzen 5700x3d - 16Gb - EVGA 3060 - Acer Predator X34A
Server: Dell Optiplex CasaOS Toshiba N300 8Tb
Anslutning: Fiber 1000 Mbit
Bilar: Tesla model 3 LR 2023, Renault Zoe 52kwh Edition One
Solceller: 12,1kwh. Pixii Home 20Kw/20Kwh

Permalänk
Medlem

Det är ju ändå inte gratis längre, iaf inte om du inte redan skapat konto...

Visa signatur

http://latenightgamers.com/index.php
[MSI K8N NEO4 Ultra]-[x64 X-2 4600+]-[2x1024 PC3200]-[MSI 7800GTO 512MB]-[HIPER 580W]-[Western Digital Raptor 36GB 10k]-[Maxtor 250GB SATA]-[Maxtor 120GB SATA]-[Western Digital 250GB]

Permalänk
Medlem
Visa signatur

"No. You're not a bad person. You're a terrific person. You're my favorite person, but every once in a while, you can be a real cunt." - Bill (Kill Bill Vol. 2)

Permalänk
Medlem

hepp fick inte min faq vara klistrad längre ?

Visa signatur

Permalänk
Medlem

missat ett av de största MMORPGna.

Dark age of camelot.

www.darkageofcamelot.com

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Garnax
missat ett av de största MMORPGna.

Dark age of camelot.

www.darkageofcamelot.com

är det GRATIS ?

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Lägg till danna sida. www.mmorpg.com

den har alla dom nyaste uppdateringarna och betyg på alla släpta spel. även ett stort antal relese datum

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1

Permalänk
Medlem

Har börjat intressera mej av mmorpg spel nuförtiden har börjat lira Rose sen igår och undrar hur länge det kommer hålla. Min fråga till er är vilket [gratis] mmorpg som har snyggast grafik ?

Visa signatur

P4 3.0 HT | 200 GB | 1Gb DDR 400MHz | Radeon 9800 Pro
RIP Heather O'Rourke 1975-1988

Permalänk
Medlem

Gate to Heavens, http://www.ght.com.my/

Visa signatur

tyvärr, max två färger i signaturen /Garland Greene

awww

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Plupp
Det är ju ändå inte gratis längre, iaf inte om du inte redan skapat konto...

Det går fortfarande att göra nytt konto och spela gratis tills 15 Januari 2006.

Visa signatur

Ryzen 7 7700
Gigabyte B650 Eagle ax
2x16 GB RAM
Sapphire Radeon RX 7800 XT PULSE

Permalänk
Medlem

knightonlineworld.com

den amerikanska versionen av K.O. Som är gratis till skillnad från koreanska.
Mycket bra spel. Får se hur länge jag orkar. Dock är striderna som organiseras 2 ggr i veckan tuffa.

Permalänk
Medlem

kan rekomendera ett svenskt mmorpg i web-format... www.thecrims.com