Permalänk

Hjälp med L@ntech router :S

Jupp som topicen lyder så behöver jag hjälp med min L@ntech router!Igår skulle jag öppna några portar för att min deddi server för Cs skulle fungera,så jag gick in på: 192.168.1.1 och skulle öppna några portar..Jag hade aldrig varit där innan så jag visste inte direkt vad jag skulle titta efter osv..Men när jag gick in dit så raderades alla inställningar på routern,och mitt internet funkade inte..Jag ringde min leverantör och så men de sa att de inte kunde göra något åt det,så jag får köra med ADSL modemet istället..Det är MÅNGA inställningar såg jag,hur/vad ska jag göra ?!

Visa signatur

Chassi: Antec 300 | CPU: AMD Phenom II 940 3.7Ghz | Kylning: OCZ Vendetta 2 | Minnen: A-Data 8192MB PC8500 | Moderkort: Gigabyte MA-790GP-DS4H | Grafikkort: MSI GTX 580 | Nätaggregat: Antec NEO 620W

Permalänk
Medlem

prova att radera inställningarna genom att trycka på resetknappen i tre sekunder.

Permalänk

Mjo jag har startat om routern,försökt hitta inställningar och allt..
Men ingenting funkar,snälla detta är mkt viktigt för mej,ingen som kan hjälpa till?

Visa signatur

Chassi: Antec 300 | CPU: AMD Phenom II 940 3.7Ghz | Kylning: OCZ Vendetta 2 | Minnen: A-Data 8192MB PC8500 | Moderkort: Gigabyte MA-790GP-DS4H | Grafikkort: MSI GTX 580 | Nätaggregat: Antec NEO 620W