Jag Orkar Inte LÄngre Med Wow

Permalänk
Medlem

Jag Orkar Inte LÄngre Med Wow

Nu får det fan vara slut, jag orkar inte med att servrarna buggar hela tiden!

vad är det som gör att servrarna är nere hela tiden!?

Permalänk
Medlem

Maintenance?

Permalänk

För många spelar och för dåliga servrar.

Permalänk
Medlem

Det är samma för alla MMORPG spel. Det behövs lite reparation då och då!

Permalänk
Medlem

men vad är det som gör att servrarna är nere just nu då??

Permalänk

Skrik "AAAAAALDRIIIIIG MEEER!!!!" och släng det i en vattente

Visa signatur

P4 3.2Ghz, 1024Mb Ram, Geforce 6800le 128mb(16/1.6 @ 350/800)

Permalänk
Medlem

EVE:online och SWG servrar fungerar 10x bättre än vad wow servrarna gör. så går inte och skylla på mmorg.

Permalänk

US-servrarna har aldrig downtime mer än på tisdagarna då det är maintenance, EU har väldigt dåliga verkar det som.

Permalänk

Om du överhuvudtaget hade anstängt dig att typ läsa nyheterna så borde du veta om att kylningen i nåt serverrum lade av igår. Därför har en massa realms legat nere.
Annars har iaf jag aldrig haft några problem. Dessutom brukar Blizzard kompensera genom att ge gratis speltid.

Visa signatur

Gör annat nu för tiden.

Permalänk
Medlem

jo, men ändå, jag har lite tid att spela på och när jag har tid vill jag att det ska fungera men det e sällan det gör det

Permalänk
Medlem

men asså det har ju fan vart så i någon vecka att typ varje eftermiddag/kväll så har det varit nere..okej gratis spel tid men weee när skiten ändå är nere då...dom måste fan fixa detta snart asså

Visa signatur

🎮 ⇢ R7 5800X3D • MSI B450 Gaming Pro Carbon • 64 GB Vengeance LPX • Sapphire Nitro+ 7900 XT
⌨️ ⇢ AKB Vero • Mekanisk Fjell
🖱 ⇢ DeathAdder V3 Pro • Xlite V2
🔈 ⇢ DT 1990 Pro • HD6XX • JDS Labs Element 3

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jonte-san
Om du överhuvudtaget hade anstängt dig att typ läsa nyheterna så borde du veta om att kylningen i nåt serverrum lade av igår. Därför har en massa realms legat nere.
Annars har iaf jag aldrig haft några problem. Dessutom brukar Blizzard kompensera genom att ge gratis speltid.

Om du inte haft mer problem kan du inte ha spelat mycket. Det har ju knappt fungerat bra en enda dag den senaste månaden.

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Medlem

Jag håller med

Permalänk

Blir också jävligt trött, inget MMO jag provat (5) har buggat sig såhär mycket.

Permalänk
Medlem

När beräknas servrarna vara uppe igen?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Oxix
När beräknas servrarna vara uppe igen?

Jag loggade in tidigare idag :S

Permalänk
Medlem

Jo men alltså när kommer dom vara uppe...ikväll, imorgon lr när?

står det på blizzards hemsida ngn stans för jag hittar det inte

Permalänk
Medlem

Min brorsa har spelat WoW hela kvällen. Vad dillar ni om?

Permalänk
Medlem

prova gå in på sunstrider då.....

Permalänk
Medlem

Det är ju skumt att me tankte hur mycket pengar dom får in lite backup servrar eller liknande borde dom väl ha ? Jag lirar inte men jag har spelat spel innan där man betalar och det är frustrerande om det händer ofta.

Permalänk
Medlem

Visst, blizzard skyller på att man måste starta om servrarna osv men va fan... starta om servrar tar väl inte 5tim lr!?

Permalänk
Medlem

Tyckte iofs att servrarna på alla MMORPG har varit skit (SWG inräknat!) så jag bryr mig inte så mycket. jag spelar inte heller WoW, men vet hur det är.

Permalänk
Medlem

det har fan vart skandalöst senaste månaden asså....dom måste väl fatta att dom måste göra något snart inte bara ge mer speltid dom ska lösa problemet istället!

Visa signatur

🎮 ⇢ R7 5800X3D • MSI B450 Gaming Pro Carbon • 64 GB Vengeance LPX • Sapphire Nitro+ 7900 XT
⌨️ ⇢ AKB Vero • Mekanisk Fjell
🖱 ⇢ DeathAdder V3 Pro • Xlite V2
🔈 ⇢ DT 1990 Pro • HD6XX • JDS Labs Element 3

Permalänk
Medlem

jag har spelat sedan final betan och har väl blivit abruten totalt cirkus 5ggr om jag drar till ordentligt.

Annars har jag då inte haft några probs.

aja.. finns en lösning också, sluta spela

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk

har aldrig haft problem med guildwars servrarna oavsett tid, sen tror jag det är för att dom streamar allt medans man spelar så dom slipper downtime på alla servrar och man behöver alldrig uppdatera eftersom det sker hela tiden man är inloggad.
lite surt när man ska börja med wow senare eftersom några släktingar och vänner lirar det

Visa signatur

"Ta 1x kedja surrad runt 2 individers fötter, 2x dremel och 1x bord + massa prylar släng in ett par skruvade hjärnor och whooops så har vi Wolverin och Mig fastkedjade på DH.." Citat - GoTall

Permalänk
Medlem

USA servrarna hade samma problem innan, att de gick ner och laggade osv...
Men nu funkar de fint. EU servrarna kommer också flytta på snart.

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Medlem

det som nästan stör mig mer än att loginservern är nere hela tiden är att de kompenserar oss spelare genom att ge oss massa rested exp, vi som missar mc/bwl för att deras skit servar är nere får inte ett skit.

Visa signatur

-After 2000 years, I will be forgotten, and the Time-Loop will close. I will live forever, and you shall meet doom!!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Barracuda_87
har aldrig haft problem med guildwars servrarna oavsett tid, sen tror jag det är för att dom streamar allt medans man spelar så dom slipper downtime på alla servrar och man behöver alldrig uppdatera eftersom det sker hela tiden man är inloggad.
lite surt när man ska börja med wow senare eftersom några släktingar och vänner lirar det

Sedan så är WoW det störta MMORPG som finns just nu...det blir bara mer och mer spelare så att det belastar servrarna och dom krånglar förvånar mig inte ett dugg.

Visa signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb DDR5 6000MHz CL36 | GeForce RTX 4080]

Permalänk
Medlem

Börja spela ragnarok online, och kan alla sluta skriva att alla MMORPGs har stora problem med servrar när nästan inga har det... Iallafall inte som World of Warcraft hade (har? slutade spela för kanske 2 månader sen...).

Permalänk
Avstängd

tja,jag var trött..sorry