Högsta poäng i harpan

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av flamur
äsch, orkar inte hålla på o ändra massor, klippa tar tid alltså men nu har jag bara en länk så ni slipper ladda om ni tror mig med bara ord...

alt + print screen..

Permalänk
Keeper of the Bamse

Hur kommer det sig att du bara fick 600 poäng?

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook M3 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Printscreen
Hur kommer det sig att du bara fick 600 poäng?

Anledningen till att det bara vart 671 poäng är att När man får under 30 sekunder så hinner inte spelet med att dela ut bonusen, Därav de låga poängen. Bra nu har jag rett ut det med alla er som inte förstår er på poäng utdelningen i Harpan Men det finns ett system där man kan räkna ut hur mycket bonus man egentligen ska få, Såg det förut på nätet nånstans men minns inte vart och har heller inte orkat räkna ut hur mycket poäng jag egentligen skulle ha fått om det varit med bonusen

Visa signatur

Shuttle SN25P - AMD Athlon 64 3500+ 939 Winchester - ATi Radeon X850XT 256mb PCI-E - Samsung 1024mb RAM - Seagate Barracuda 7200.7rpm 200gb - Seagate Barracuda 7200.7rpm 120gb - BenQ 17" TFT 12ms - Logitech G15 Gaming Keyboard - Logitech G5 Laser Mouse - EverGlide Destrukt KT XL Pad - Icemat Siberia White Headset -

Permalänk
Medlem

Coolt!
Nu är du min nya idol, data_pata!
Du som är insatt i dom kretsarna, ;P vad är varldsrekordet i harpan?
Skulle du kunna ta och ladda upp filmen där du klarar harpan på en supertid?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fjallis
Coolt!
Nu är du min nya idol, data_pata!
Du som är insatt i dom kretsarna, ;P vad är varldsrekordet i harpan?
Skulle du kunna ta och ladda upp filmen där du klarar harpan på en supertid?

Världsrekordet i harpan ligger förnärvarande just nu på 11 sek och det är greken Mario Katsarou som innehar det!

Japp, självklart ska jag försöka ladda upp filmen här :p, Tyvärr så ligger den på laptopen som är i skolan men den bör komma upp i början eller slutet på nästa vecka.

Visa signatur

Shuttle SN25P - AMD Athlon 64 3500+ 939 Winchester - ATi Radeon X850XT 256mb PCI-E - Samsung 1024mb RAM - Seagate Barracuda 7200.7rpm 200gb - Seagate Barracuda 7200.7rpm 120gb - BenQ 17" TFT 12ms - Logitech G15 Gaming Keyboard - Logitech G5 Laser Mouse - EverGlide Destrukt KT XL Pad - Icemat Siberia White Headset -

Permalänk
Medlem

hur fan kan man lägga den på 11sek? man hinner ju omöjligt, ens om man sitter och höger klickar :S fan då buggar man harpan då går det

edit: okey vilka regler ska man köra för att få komma med bland topp 10? jag kör standard och ta ett kort, men kanske inte är tillåtet? sen sökte jag på hans namn och på han hemsida/"fakta om honom" så sa han efter att han läste om "Strg+A", jag citerar:

"I read about the Strg+A-thing and improved in some month to 30 seconds and wasn't able to top that"

alltså är det någon som vet vad det är för något? vill veta hemligheten

okey såhär lätt är det att ta "rekord":

alt+shift+2, sen vinner man... så kan fejka utan att behöva redigera bilden... därför dom kan ta sånna rekord!

Visa signatur

Primära datorn: Acer Swift 5 (i7)|Skärm: BenQ BL3200PT|Tillbehör: Logitech MX Master 3|Logitech Illuminated K810|HDD-docka 16TB

Permalänk
Medlem

"Strg+A" = "Ctrl+A"
Om du inte lagt märke till det, så är poängen minimala. 18 poäng på 19 sekunder.
Om man tänker efter så går det väl att göra på det sättet som flamur säger, men vad är egentligen vitsen?!
Tråkigt att det finns sånna sätt å klara av harpan! :/

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fjallis
"Strg+A" = "Ctrl+A"
Om du inte lagt märke till det, så är poängen minimala. 18 poäng på 19 sekunder.
Om man tänker efter så går det väl att göra på det sättet som flamur säger, men vad är egentligen vitsen?!
Tråkigt att det finns sånna sätt å klara av harpan! :/

man kan trycka in de så man får 0 sekunder, men då ser det ju för fejkat ut... därför jag väntade lite till men som ni ser så är det väldigt simpelt att komma in o äga alla.

Visa signatur

Primära datorn: Acer Swift 5 (i7)|Skärm: BenQ BL3200PT|Tillbehör: Logitech MX Master 3|Logitech Illuminated K810|HDD-docka 16TB

Permalänk

Lägger upp en film så får ni se..Det är ändå synd att folk har så svårt att tro.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

var är filmen då?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av carl89a
var är filmen då?

Läs tidigare inlägg!

Citat:

Japp, självklart ska jag försöka ladda upp filmen här , Tyvärr så ligger den på laptopen som är i skolan men den bör komma upp i början eller slutet på nästa vecka

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av data_pata
Lägger upp en film så får ni se..Det är ändå synd att folk har så svårt att tro.

jag väntar förbrilt efter beviset på film...

Visa signatur