Broken Sword 4-demo

Permalänk
Medlem

Broken Sword 4-demo

Såg att det släpptes ett demo på Broken Sword 4 i går. Finns att hämta här: http://www.fz.se/filarkiv/?file=spel/broken_sword_aod/broken_...
Har höga förväntningar på detta, hoppas det är bra!

Visa signatur

9800X3D | Asus RTX 5080 | Asus B650M-PLUS WIFI | Kingston 32GB 6000 DDR5 | Lian Li A3 mATX

Permalänk

ojdå,det gammla kult spelet är än idag inte dött:)
ska testas.

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem

Jag kommer inte vidare på demot... =/ Har lyssnat på italienarna som står och snackar, genom gallret på truckliften...
Vad sen? Stobbart säger att han ska ta sig in i rummet. Men nu kommer jag inte vidare, haha

Permalänk
Medlem

Är det smittat med Starforce?
Broken Sword 3: SD led ju tyvärr av detta.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zion

Jag fick då inget om starforce under icke-Plug and Play-drivrutiner efter installationen av demot.

Blir att testa inatt när man kommer hem från jobbet, men blir nog att boka spelet ändå mycket rolig underhållning.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zion

den amerikanska versionen hade Starforce och den ifrån UK (som borde vara samma över hela europa?) var det SecuROM på.

Permalänk
Medlem

Det här var faktist riktigt bra, känns som ett gammalt hederligt point-n-clickspel dock kan kameran skapa till oreda när man ska styra gubben. Grafiken är förvånansvärt bra, tycker jag.

Har fastnat i demot, så om någon kan hjälpa vore det sjyst:

Vad ska man göra precis efter att mafioso-killarna har stuckit? Måste göra något med hemliga kortavläsaren antar jag, men vad?

Dold text
Visa signatur

.

Permalänk

Ska testa så fort jag får ner det, återkommer med "kritik".

Visa signatur

Bal-Sagoth | Ensiferum | Windir | Finntroll | Wintersun | Amon Amarth | Moonsorrow | Nazgûl

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av I Kill
Jag kommer inte vidare på demot... =/ Har lyssnat på italienarna som står och snackar, genom gallret på truckliften...
Vad sen? Stobbart säger att han ska ta sig in i rummet. Men nu kommer jag inte vidare, haha

Kom du på hur man skulle göra? Har också fastnat

Visa signatur

9800X3D | Asus RTX 5080 | Asus B650M-PLUS WIFI | Kingston 32GB 6000 DDR5 | Lian Li A3 mATX

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av John86
Kom du på hur man skulle göra? Har också fastnat

[Spoilerific]

Gå tillbaks till rummet med hängande grisarna, dörren till vänster har nämligen öppnats nu. Plocka upp en glödande träbit från golvet med hjälp av Fire Proof Blanket, placera den vid ventilationsgallret.

Visa signatur

.

Permalänk
Medlem

Tackar

Visa signatur