RainbowSix - Vegas demo?

Permalänk

RainbowSix - Vegas demo?

Har dom släppt något demo på spelet?....Helst MP isf.

Visa signatur

Bärbar:Lenovo Legion Pro 7i 16 - Intel Core i9-14900HX - RTX 4080 12GB GDDR6 - 32 GB DDR5-5600MHz - 2x4TB M.2 SSD | Dell Alienware AW3225QF 4K QD-OLED | Acer Predator XB271HU | Klipsch Reference R-51PM | Sennheiser HD 560S med V-MODA BoomPro Mikrofon |
Keychron K4 Pro QMK/VIA RGB Hot Swap K Pro Brown | Logitech Pro X Superlight | Keychron K4 Pro QMK/VIA RGB Hot Swap K Pro Brown | Platta: Ipad 9th Gen | Nätverk: Unifi Dream Router

Twitch: https://www.twitch.tv/revolt_III

Permalänk

spelet finns ute så demo borde finnas......

Visa signatur

Q6600, Dominator 8500,IP35 Pro,8800GTS,Corsair 550W, Antec Ninehundred Two

Permalänk

Jag har sökt men har inte hittat något. Tyckte det verkar lite konstigt.

Visa signatur

Bärbar:Lenovo Legion Pro 7i 16 - Intel Core i9-14900HX - RTX 4080 12GB GDDR6 - 32 GB DDR5-5600MHz - 2x4TB M.2 SSD | Dell Alienware AW3225QF 4K QD-OLED | Acer Predator XB271HU | Klipsch Reference R-51PM | Sennheiser HD 560S med V-MODA BoomPro Mikrofon |
Keychron K4 Pro QMK/VIA RGB Hot Swap K Pro Brown | Logitech Pro X Superlight | Keychron K4 Pro QMK/VIA RGB Hot Swap K Pro Brown | Platta: Ipad 9th Gen | Nätverk: Unifi Dream Router

Twitch: https://www.twitch.tv/revolt_III

Permalänk
Medlem

Finns inget demo, vad är du vill ha ut av ett demo?

Visa signatur

Fractal Design Meshify C | Corsair RM850X ATX 3.1 850W | MSI X570 MPG GAMING EDGE WIFI | AMD 5800X3D | RTX 5070 Ti Prime OC | 32GB 3200MHz CL16

Permalänk
Testpilot
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KlosterKatten
Finns inget demo, vad är du vill ha ut av ett demo?

Man kanske vill testa spelet innan man köper det. En idé bara

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Medlem

ja mysko till 360 har de släppt men inte till pcn.

Permalänk
Medlem

Lite OT. Rainbow Six Vegas är ju gjord i UE3, finns det någon här som "maxar" det med sin konfiguration? Vill bara veta vad som krävs.

Visa signatur

Jag har kvar min gamla avatar som en påminnelse om att även jag har varit ung och dum. Idag är jag, tack och lov, bara dum.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av InAction
Lite OT. Rainbow Six Vegas är ju gjord i UE3, finns det någon här som "maxar" det med sin konfiguration? Vill bara veta vad som krävs.

jag har maxat det me min rigg och som jag förväntade mig så flöt det på riktigt bra!

Permalänk
Medlem

Ok, låter väldigt trevligt. För det är nästan en identisk rigg som du har som jag ska skaffa, exklusive grafikkortet (ska vänta tills ATI visar vad de går för) och jag vet inte hur mycket ram du har heller. (gissar på 2gb)

Så då kan jag räkna med att kunna ha ögongodis i spelet också.

Visa signatur

Jag har kvar min gamla avatar som en påminnelse om att även jag har varit ung och dum. Idag är jag, tack och lov, bara dum.

Permalänk
Medlem

Varför släpps i stort sett aldrig demot före spelet nuförtiden? Det var bättre förr när man kunde testa demot och avgöra ifall man ville köpa. Inte konstigt att folk gör try-before-buy med piratkopior istället. Iaf. ett demo för Vegas hade varit trevligt för dom som ej äger kompletta spelet. Det är sjukt kul

Visa signatur

"Vi har vattenklosetten här som ju nu för tiden är en given del i det svenska folkhemmet. Förr så gjorde man det utomhus men nu i dessa dagar med våra verandor och campingbord så vill vi gärna äta ute och bajsa inne." - Bertil Svensson