Permalänk

SMS & SMS-Signal

Tjenare har en Sony Ericsson W800i.

Mina frågor är bland annat, jag skickar många sms men kan bara spara drygt 70 sms, finns det någon möjlighet att använda det interna 32MB minnet eller det externa 512mb stick duo kortet att spara sms i?

vill helst kunna spara över 200 sms i mobilen, tycker det är tråkigt att bara spara 70sms och har massa onödigt mycket utrymme ledigt i mobilen som aldrig används.

Sedan över till sms signal, går det byta signalen som rapporterar att sms'et har kommit fram till motagaren och sms-signalen som låter när mobilen tar emot ett sms?

om inte, nämn en ny sony walkman mobil som kan spara massa sms och där det går att byta sms signalerna så är ni värda guld

//Coffe

Visa signatur

CPU: Intel Core2Duo E6600 2,4 | Minne: 2048MB DDR2-PC6400 | Hårddisk: 2x 320GB + 250GB sata2 + extern 200GB IDE | Brännare: Samsung DVD-brännare SH-S183A SATA Black OEM | Moderkort: Gigabyte GA-965P-DS4 i965 ATX | Grafikkort: GF 7900GS | TvKort: Winfast PVR 2000 | Nätagg: 600W iPower Extreme Edition

Permalänk
Medlem

du kan byta simkort till ett med mer minne

sedan vet jag inte hur det är på dein modell men jag har för mig att man kan byta vart det skall sparas...

Visa signatur

Har varit på detta forum på tok för länge...

Permalänk
Medlem

tror det går om du använder Farmanager, http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&threadid=5...
Så tar du bort spärren.