Permalänk
Robot

Das Keyboard Look-alike

Här kommer ett litet proof of concept, tjikade på http://daskeyboard.com/ och tänkte att ja kunde göra något iknande med mitt tangentbord

Besök albumet: Das Keyboard Look-alike av LukasEriksson

Permalänk
Medlem

Haha, vissa slipar av knapparna, men mitt brukar falla av ändå. Dåligt jäkla tangentbord jag fick tag på ; )

Visa signatur

Sugen på att spela lite äldre spel? Glid in på www.braindrainlan.nu och kolla när vi skall ha nästa LAN eller gå med vår Discord för att spela online https://www.braindrainlan.com/

Permalänk
Avstängd

blir nog bra.

i och för sig kanske du vill ha det stilrent svart annars kan du alltid lacka det i någon snygg färg (motiv kanske) det blir garanterat en "EYE cacher" på lan,

vetu anemic jag har ungefär samma problem som dig, dock så har jag ett saitek eclipse och det är som bekant genomskinliga tangenter på det med en silveraktig färg som täcker allt utom bokstäverna, dock så har det "konstigt" nog börjat bli mer av klump-motiv på WASD tangenterna,
Undra varför

Visa signatur

c2d e6600@3200 mhz (tuniq tower), msi g7900gto och asus p5b deluxe, och 2 gig corsair xms2 5-5-5-12 800mhz, nzxt lexan och antec he 500w

Permalänk
Medlem

Hur hade du tänkt dig göra för att få bokstäver på knapparna, om du slipat ner dem ? :/

Är jag helt bakom flötet? :S

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mr_mac
Hur hade du tänkt dig göra för att få bokstäver på knapparna, om du slipat ner dem ? :/

Är jag helt bakom flötet? :S

De är ju respekt att skriva utan bokstäver på knapparna

Visa signatur

Hette tidigare Ti 4400
Dator: DFI Lanparty 790FXB-M2RS │965 BE@3,7GHz│8GB OCZ SLI 800MHZ│500GB Samsung + 2st 1TB Samsung│7950│550W Cougar
IBM X31 1.7GHz|1GB| ATi Radeon 16mb| 8GB SSD|Thinkpad X200|2.4GHz|4GB|X4500MHD|320GB Thinkpad 600X|500Mhz|320MB ram|6GB

Permalänk
Medlem

jag gjorde liknande på mitt förra tangentbord innan jag bytte det (vart leds på det) och andra vart mäktigt irriterade när dom skulle låna min dator

visst kan jag skriva utan att titta, men nog vill jag allt ha bokstäverna där

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Applet
jag gjorde liknande på mitt förra tangentbord innan jag bytte det (vart leds på det) och andra vart mäktigt irriterade när dom skulle låna min dator

visst kan jag skriva utan att titta, men nog vill jag allt ha bokstäverna där

hehe jamen de är lite därför jag har gjort såhär, hålla klåfingriga borta:P
sen så ser de ganska coolt ut;)

Permalänk
Medlem

Vad använde du för slippapper samt typ av lack, grymt nice

Visa signatur

Ett härligt gäng med div. elektronik.
Marknadsreferenser | Rabattkoder | Dagens fynd | Övriga fynd

"The mediocre teacher tells, The good teacher explains, The superior teacher demonstrates but the great teacher inspires."