Permalänk
Skrivet av Snotling:

Vad får man betala för en sådan? och är det B-körkort som gäller för dom på väg?

Den där va helt ny så den gick på 92k.. Det är A eller B-kort som gäller

Visa signatur

CPU: Intel extreme QX6850 // Moderkort: Asus striker extreme// Minnen: Corsair Dominator 8500C5DF 4096MB // Grafik: 2x Asus 8800gtx sli //
Power: Corsair Hx 620W // Kylning: Vatten // Chassi: Lian li

Permalänk
Medlem

Ett headset till min nyköpta Iphone 3GS.
Iphonen blir lite svår att fota då jag inte har nån spegel här i närheten på kontoret. Men en kul leksak till höstens nya modell kommer.

Visa signatur

REFUSED

Permalänk
Medlem

en Alfa Romeo 156 -98a

Visa signatur

Survival of Earthquake skåne 2008

Permalänk
Medlem
Skrivet av H-can:

Ett headset till min nyköpta Iphone 3GS.
Iphonen blir lite svår att fota då jag inte har nån spegel här i närheten på kontoret. Men en kul leksak till höstens nya modell kommer.
http://img256.imageshack.us/img256/5592/bilddd.jpg

Snarare att den kommer om 1-2 veckor

Permalänk
Medlem
Skrivet av nmc:

Snarare att den kommer om 1-2 veckor

Knappast till Sverige.
Dessutom går mitt nuvarande abonnemang ut i September och då passar jag på att plocka ut en ny iphone i samband med det.

Den här kan bruden få

Visa signatur

REFUSED

Permalänk
Skrivet av nmc:

Snarare att den kommer om 1-2 veckor

Nja, den presenteras väl om 1-2 veckor. När man köpa den är en helt annan fråga.

Visa signatur

~ Proud member of Essingeleden Slalom Club ~

Permalänk
Medlem
Skrivet av H-can:

Knappast till Sverige.
Dessutom går mitt nuvarande abonnemang ut i September och då passar jag på att plocka ut en ny iphone i samband med det.

Den här kan bruden få

Skrivet av fastforward:

Nja, den presenteras väl om 1-2 veckor. När man köpa den är en helt annan fråga.

Vad säger historiken? Det brukar stämma med Apple

EDIT: Någon gång i juli borde den släppas sett från historiken

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Köpte socker (cola) på en läkares rekommendation, ok ok egentligen men han tyckte jag behövde dricka sånt eftersom nåt hände, så jag använde det som ursäkt för att köpa cola:p

Permalänk
Medlem

du kände dej tvungen att köpa den när till och med regplåten sa åt dej att göra de? ^^
v6a eller fyran med twinspark?
ser riktigt bra ut=)

Visa signatur

Chassi:Thermaltake Level 10 GT CPU:AMD FX-8150 8x4,4Ghz CPU Kylare:Corsair H80 MB:Gigabyte GA-990FXA-UD3
RAM:Corsair Vengeance 4x4GB 1600Mhz GPU:Radeon hd6950 2GB PSU:Corsair HX650w
System disk: Samsung 830 128GB Lagring:WD 1TB, WD 320GB
Skärm: Samsung B2330, LG 47lv355n Ljud: Jamo PP3000

Permalänk
Medlem
Skrivet av tcntad:

Köpte socker (cola) på en läkares rekommendation, ok ok egentligen men han tyckte jag behövde dricka sånt eftersom nåt hände, så jag använde det som ursäkt för att köpa cola:p

Okej

Visa signatur

- Q6600 - 3870 Crossfire - 4GB 6400 - 300GB *2 Raid0 - Windows Vista Bussines 32Bit - 24" 1920 x 1200 -

"The Journey Is The Destination"

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Axne^^:

Yepp, morsan och jag åkte till fruängen för en operation då hon har /hade problem, så vi åkte dit, går in och sätter oss å väntar, all good sofar.

5 min in i operationen så frågar han som karvade upp morsan om jag ville se och självklart, man som man är:p så vill man gärna så (finner sånt lite intressant + att tjejen snart är sjuksköterska), ser på glad och fundersam ut men fan plötsligt börjar ja bli illamående och se likblek ut, säger mig ner på pallen och sen tuppar jag av :p..

Vaknar nån minut senare antar jag av att en sjuksköterska försöker väcka mig, jag känner att jag ligger på sidan, med slutna ögon och känner mig flummig (mer än vanligt)..

Så jag fick spendera 5-10 minuter på golvet och dricka saft, som han ordinerade; dricka nåt med socker i för att få upp blodsockret.

Och på råga slår jag i hakan och får ett mindre sår ovanför näsan..

Permalänk
Medlem
Skrivet av H-can:

Ett headset till min nyköpta Iphone 3GS.
Iphonen blir lite svår att fota då jag inte har nån spegel här i närheten på kontoret. Men en kul leksak till höstens nya modell kommer.
http://img256.imageshack.us/img256/5592/bilddd.jpg

Synd du köpte ipod varianten utan mic men det visste du väl. Men klart du har volym styrning istället på den.

Visa signatur

iMac 27" 5K - i5 3.5Ghz - Radeon Pro 575 - 8GB
Corsair Crystal 460X RGB|Intel Core i7-8086K Limited Edition|Corsair Hydro Series H100i v2|MSI Z370 Gaming Pro Carbon|Ballistix Sport LT DDR4 16GB|Samsung PM981 SSD 512GB M.2 PCIe SSD|ASUS GeForce GTX 1080 Ti Turbo|

Permalänk
Medlem
Skrivet av tcntad:

Yepp, morsan och jag åkte till fruängen för en operation då hon har /hade problem, så vi åkte dit, går in och sätter oss å väntar, all good sofar.

5 min in i operationen så frågar han som karvade upp morsan om jag ville se och självklart, man som man är:p så vill man gärna så (finner sånt lite intressant + att tjejen snart är sjuksköterska), ser på glad och fundersam ut men fan plötsligt börjar ja bli illamående och se likblek ut, säger mig ner på pallen och sen tuppar jag av :p..

Vaknar nån minut senare antar jag av att en sjuksköterska försöker väcka mig, jag känner att jag ligger på sidan, med slutna ögon och känner mig flummig (mer än vanligt)..

Så jag fick spendera 5-10 minuter på golvet och dricka saft, som han ordinerade; dricka nåt med socker i för att få upp blodsockret.

Och på råga slår jag i hakan och får ett mindre sår ovanför näsan..

Brukar kirurger låta närstående titta på?

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av tjarven:

Synd du köpte ipod varianten utan mic men det visste du väl. Men klart du har volym styrning istället på den.

Huh?
Det är både mick samt volymstyrning och on/off knapp för samtalen.

Visa signatur

REFUSED

Permalänk
Keeper of the Bamse
Skrivet av matte.90:

du kände dej tvungen att köpa den när till och med regplåten sa åt dej att göra de? ^^
v6a eller fyran med twinspark?
ser riktigt bra ut=)

1,6 twinspark, 103 pigga i den!

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook pro M1 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av H-can:

Huh?
Det är både mick samt volymstyrning och on/off knapp för samtalen.

Ahaa ok de såg precis ut som mina ipod lurar utan mic.

Visa signatur

iMac 27" 5K - i5 3.5Ghz - Radeon Pro 575 - 8GB
Corsair Crystal 460X RGB|Intel Core i7-8086K Limited Edition|Corsair Hydro Series H100i v2|MSI Z370 Gaming Pro Carbon|Ballistix Sport LT DDR4 16GB|Samsung PM981 SSD 512GB M.2 PCIe SSD|ASUS GeForce GTX 1080 Ti Turbo|

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av J0hAnN48:

Brukar kirurger låta närstående titta på?

Vet inte, men han lät mig ta en titt, var kanske en dum idé trots allt

Permalänk
Medlem

En Samsung 40" Samt ett xbox 360 Elite, 1 extra handkontroll samt PES 6, NHL 2008, NHL2k10 och Forza Motorsport 2

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, DeepCool PX1000G, Fractal Design North, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3, Samsung Q995c, Triangle Elara LN-01A.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Printscreen:

1,6 twinspark, 103 pigga i den!

aha de är en import då, för i sverige såldes la bara 2.0 ts och v6an (under dom första åren) om ja inte är helt ute å cyklar x)
dom är iaf grymt snygga =D

Visa signatur

Chassi:Thermaltake Level 10 GT CPU:AMD FX-8150 8x4,4Ghz CPU Kylare:Corsair H80 MB:Gigabyte GA-990FXA-UD3
RAM:Corsair Vengeance 4x4GB 1600Mhz GPU:Radeon hd6950 2GB PSU:Corsair HX650w
System disk: Samsung 830 128GB Lagring:WD 1TB, WD 320GB
Skärm: Samsung B2330, LG 47lv355n Ljud: Jamo PP3000

Permalänk
Medlem

Senaste inköpet blev en X10 Mini.

Och den är verkligen mini.

Permalänk

Det blev ett par nya löparskor.

Visa signatur

Hail Kings. The new Kings. Stronger than all.

Permalänk
Medlem
Skrivet av tcntad:

Yepp, morsan och jag åkte till fruängen för en operation då hon har /hade problem, så vi åkte dit, går in och sätter oss å väntar, all good sofar.

5 min in i operationen så frågar han som karvade upp morsan om jag ville se och självklart, man som man är:p så vill man gärna så (finner sånt lite intressant + att tjejen snart är sjuksköterska), ser på glad och fundersam ut men fan plötsligt börjar ja bli illamående och se likblek ut, säger mig ner på pallen och sen tuppar jag av :p..

Vaknar nån minut senare antar jag av att en sjuksköterska försöker väcka mig, jag känner att jag ligger på sidan, med slutna ögon och känner mig flummig (mer än vanligt)..

Så jag fick spendera 5-10 minuter på golvet och dricka saft, som han ordinerade; dricka nåt med socker i för att få upp blodsockret.

Och på råga slår jag i hakan och får ett mindre sår ovanför näsan..

Manligt!

Visa signatur

Amiga 500, Vampire 500 V2
Pentax K-1, Ricoh GR III, Dji Mini 2

Permalänk
Medlem

Kunde inte motstå.

WD elements 2.0 - 1TB - 399kr

EDIT:
Glömde denna från IKEA med:

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av WalterEgo:

Otroligt manlig

Har normalt inga problem med att se bilder, tv eller filmer med mycket blod och liknande men det här var för mkt..

Permalänk
Skrivet av Yupa:

Senaste inköpet blev en X10 Mini.

http://pici.se/pictures/bYlDCrpQF.jpg

http://pici.se/pictures/LRvYKyWHy.jpg

Och den är verkligen mini.

Recensera!:)

Permalänk

Tamron AF SP 90/2,8 Di Macro 1:1 for Sony/Konica Minolta

+

Dörr UV 55mm Digital high grade Super Protect

Permalänk
Medlem

Ny jobbtelefon, HTC Desire.

Visa signatur

Bra, snabbt, billigt; välj två.

Ljud
PC → ODAC/O2 → Sennheiser HD650/Ultrasone PRO 900/...
PC → S.M.S.L SA300 → Bowers & Wilkins 607

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toivo83:

Kunde inte motstå.

WD elements 2.0 - 1TB - 399kr

EDIT:
Glömde denna från IKEA med:

Vart hittar man 1TB-disk för 399:-?

Visa signatur

Citera för svar..

Permalänk
Medlem
Skrivet av RetarDeD:

Vart hittar man 1TB-disk för 399:-?

Mediamarkt öppnade i örebro för 2 dagar sen, så dom hade öppningskampanj så fanns den där när vi tittade in idag
Försökte köpa 2 men icke "bara 1 per hushåll" tänkt gått ut å sen in igen, men att köa ½ timme för att komma fram till kassan orkade man inte.

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk

Nytt skrivbord och stol